ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • bibi

    hoi allemaal. ik heb sinds 2 maanden geleden een borstevergroting gehad, toen ik wakker werd bleek 1 borst niet goed te zitten, deze hebben ze met de hand veplaasts, sinds dien deden de drain aan deze kant heel erg zeer, dat ik zlf misselijk werd van de pijn, bewegingen werden vermeden. Nu zit deze borst anders dan de andere en veel losser en gaat steeds naar de zijkant, onder arm waar de drian heeft gezeten doet het nog steeds zeer en is het gevoellig waarin men het aanraakt.

    ik heb idee dat ze me niet serieus hebben genomen toen ik aangaf hoe pijn het deed opplek van de drain..

    xxbibi

  • angelique

    hoi daar

    ik zat even te speuren op internet en heb 5 okt jl een bortsvergroting gehad

    mijn herstel was in het begin erg moeizaam en er zit-zat een bloeduitstorting onder de rechterborst omdat ze erg hard hebben moeten

    plukken en trekken omdat de spier erg sterk was

    ik heb dual plane laten ztten en ben erg tevreden met het resultaat

    maar nu heb ik sinds maandag die hevige pijn aanvallen en idd net zoals jij beschrijft

    mes steken en of ze duizende naalden er in jagen en die flink heen en weer roeren

    ik zag dat jij ook zo iets had

    weet jij wat het is

    ik kan hiet niets over vinden en wil niet gelijk de kliniek bellen

    mischien hoort het erbij dat weet ik dus niet

    hoe is het verder met jouw gegaan

    alvast bedankt voor je reactie gr angelique

  • mariska

    Goeieavond,

    Na wat gegoogle kwam ik hier terecht,2,5 jaar geleden heb ik ook een borstvergroting ondergaan.

    Dit omdat ik veel was afgevallen en theezakjes had en mij toen diep ongelukkig voelde.

    Nu al zeker ruim twee jaar last van pijn inmijn linkerborst.Terug geweest naar de chirurg die met

    het geweldige idee kwam van tja mevrouw als we ze eruit halen is de kans dat het nog pijn doet

    hetzelfde en ook liften en kleinere prothese erin ook hezelfde het is om gek van te worden.

    Moet een afspraak maken met huisarts voor een echo,wie heeft dit nog meer.

    Gr mariska

  • Cindy

    Hoi allemaal, anderhalve week geleden geopereert aan mijn borsten. Heb een anatomische vergroting laten doen van -aa naa c. De eerste dagen vrij veel pijn gehad. Vooral aan mijn linkerborst, maar met paracetamol ging het redelijk en moet eerlijk bekenne dat ik waarschijnlijk toch iets teveel heb gedan. Heb wel hulp in huis maar ondanks dat doe je toch iets. Heb ook 2 kinderen (1 van 5 en 1 van 10 maanden) en tja die laat je ook niet staan. Hoewel ik niet heb getilt ben je er toch mee bezig. Na ongeveer 5 dagen leek de pijn minder te worden en dacht nog dat gaat goed, maar nu begint er in mijn linkerborst weer een hevige bonkende branderige pijn te komen. Morgen moet ik voor controle naar de chirurg en ben ook heel benieuwd wat hij er op zegt. Ben verder wel heel tevreden over mijn borsten en hun vorm. Lijkt wel of ze iets meer naar het midden zijn gaan zitten ipv alleen maar aan de zijkant. Zal laten weten hoe het is gegaan morgen. Gr cindy

  • barbara

    hallo allemaal,

    ik heb woensdag bv ondergaan,onder de borstspier in de borstplooi zitten mijn litekens

    ik moet nu 10A14dagen lang verband om mijn borsten en dus ook een stuk van mijn rug dit doet veel pijn!

    maar het zal wel goed zijn tegen de zwelling mijn borsten zien er nu erg lelijk uit voor zover ik zien kan met dat verbandt en mijn borsten zijn op het mom zeer asimetries dat ziet er zeer onnatuurlijk uit is dit abnormaal?

    kwa pijn is het vooral steken ook op mijn linker tepel en in mijn borstplooi en dat liggen op je rug omg dat is het ergste vind ik!

    het robot loopje vind ik wel lastig maar dat gaat nog

    hoop dat iemand mij kan vertellen hoelang het duurde dat ales normaal was

    gr barbara

  • vera

    hallo,

    pas donderdag bv laten doen.Van een a naar een kleine c .Pijn niet normaal.Ik loop precies als een oud vrouwtje. Ik moet ook omhoog getilt worden als ik ui mijn bed of zetel moet.En slaap ook op de rug. Waardoor ik dus constant rugpijn krijg.

    Wat een miserie. Dit had ik niet verwacht , zoveel pijn.Ik heb een dochtertje van drie die ik niet kan verzorgen.als ik dit had geweten had ik het ms nooit gedaan.

    Ik hoop dat die pijn snel minderd.

    Groetjes vera

  • jacqueline

    Ik overweeg na jaren twijfelen om een bv te laten doen maar na het lezen van al deze verhalen ben ik weer gaan twijfelen,zijn er ook mensen met goeie ervaringen

  • marys

    Ik zag op internet een forum alleen voor borsten.

    Misschien dat je daar wat meer info kunt vinden.

    borstenforum heet het.

    Hoop dat je er wat aan hebt.

  • memyselveandy

    Heb ik ook gehad maar opgelost door van Yves Rocher de Groene gel “ zware benen gel” erop te smeren. Werkte heerlijk verkoelend. Ik ging van A naar D door dr. van Selms in de Jan van Goyenkliniek te Amsterdam. Ik heb dagelijks een half jaar lang van alles bestudeerd omtrent ervaringen met plastisch chirurgen , en hij is werkelijk de allerbeste borstendokter. Zelfs verprutste borsten van “collega's” neemt hij over. Allemaal super gegaan. En het resultaat voelt als een bevalling. Als het gebeurd is, heb je veel pijn (vergelijk ween en bevalling) en als het verband eraf mag, zie je voor het eerst na 20 jaar hunkeren je “baby” Daar kun je het mee vergelijken.

  • lady

    hoi,allemaal

    5 weken geleden heb een borstvergroting gedaan in de eerste drie weken niet echt veel last van

    maar de laatse 2 weken veel pijn aan men rechter borst niet zozeer overdag maar wel als ik geslapen heb

    en als ik dan omhoog moet komen is net of er iets achter de borst zit wat ontzetten pijn doet

    heeft iemand ervaring met deze pijn

    groetjes lady