ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • sabrina krahmer

    Hallo,

    Ik heb 3 weken geleden een BV gehad en de eerste week was goed te doen, maar nu heb ik nog steeds een zeurderig en drukkend gevoel rond mijn borsten. Mijn tepels zijn ultra gevoelig. Ik draag soms mijn BH niet omdat het zo strak zit. Verder gaat het goed en heb een prima chirurg in belgie gehad. Geen drains gehad en na 2 weken was het vocht toch redelijk weggetrokken. MIjn borsten zijn wel nog heel hard, maar dit moet zich nog vormen. Duurt soms 3 tot 6 maanden. Over 3 weken moet ik voor mijn laatste controle en dan hoop ik dat ze alweer wat zachter aanvoelen. Even volhouden! uiteindelijk komt alles wel goed, als je maar rustig houdt en een goeie chirurg weet. Laat je goed adviseren en ga bij meerderen op gesprek zodat je een vergelijking maakt. Je moet je er goed en zeker bij voelen; Bij twijfel niet doen!! zeg ik altijd.

  • Sanne

    Hoi hoi,

    Ik kan me precies in jouwn verhaal vinden Sas.

    Ik heb 4 dagen geleden de bv ondergaan. Kan eindelijk zelf overeind komen maar met veel pijn.

    Overdag voel ik, zolang ik niks geks doe, amper pijn.

    Ik ben bij dr visser geweest en ik ging van aa en een aaa naar (volgens de sporr beha) een b.

    Blauw ben ik niet maar die rechter borst, auw, auw auw. Als je van liggend gaat zitten dan voelt het alsof je prothese eruot gaat springen en het brandt.

    Waar ben jij geweest en hoe gaat het nu? Ik heb veel rug pijn door het slapen in een ongemakkelijke houding.

  • Bianca

    Ik heb 6maart op maandag me borsten laten doen en heb ook nu steken in me rechter borst.

    Me vriend zegt dat het kan zijn dat ze die borst hoger hebben moeten zetten.

    Me linker borst gaat super en had ook een gevoel van flauw vallen en een hitte golf.

    Ik las dat meerdere vrouwen dit hadden dus hoef me geen zorgen temaken gelukkig .

    Het is wel een pijnlijke ingreep .

  • Lisa82

    Anonymous

    Hoi Candy

    Ik wou graag weten hoe het was nadat je na een jaar het heb laten vewijderen.. heb je een opgelucht gevoel gehad van binnen en hebben ze je gewoon weer indezelfde plooi dicht genaait??

    En welke maat had je jouw vergroting laten doen?? Als ik vragen mag?? Ik ben van een cup A naar 75 C gegaan en ben nu 3 maand verder kan nog steeds niet op de zij slapen omdat de zijkanten nog steeds pijn doen.. ik heb een ondraagelijke pijn gehad aan de onder zijkant het was net het gevoel of het eruit gedrukt werd zo pijn en ik hoop dat het nu wel een beetje minder wordt anders loop ik ook in mn hoofd om het te laten verwijderen en dat weet de chirurg ook.. Mijn borsten zijn echt heel mooi en natuurlijk maar de pijnen heb ik er niet voor over.. Maar de chirurg vondt het zonde om te laten verwijderen omdat ik bij de paar procent hoor dat de genezing heel langzaam gaat en het nog een kansje moet geven voor je het te vroeg eruit haalt, maar ik trek het niet om nog een half jaar zo door te knoeien het neemt geestelijk wel beslag op je met alles wat iets zwaarder is ga je weer denken als ik morgen maar niet weer zo gemene pijn krijg??

    Ik heb nu ook zwaardere pijnstillers gekregen en een diazepam om rusitig te worden..

    Maar wat ik graag wou weten of je een bevrijde gevoel heb en of je borsten niet uit fatsoen zijn?? Heb jij ook die pijnen toevallig gehad?? Ik hoop wel dat het weggaat maar het heeft me nog onzekere gemaakt of het wel goed komt.. alles ziet er aan dde buitenkant super uit ook de wondjes, maar het is van binnen..

    Ik hoop van je te horen en als het kan mag het wel via mijn mailadres..

    Mvg blondi

    Wat heb je uiteindelijk gedaan? Gehouden of laten verwijderen?? Ik twijfel ook 

    na 8 maanden nog zo'n pijn ????