ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • Mama

    Hallo dames, ca 4 weken geleden een BV gehad en ben er superblij mee, alleen lijkt het dat de rechter borst iets dikker is dan de linker, misschien nog zwelling? Steken heb ik ook gehad, waar ik me nu druk om maak ik dat ik zeurende pijn aan beide borsten onder en een beetje aan de zijkanten, als ik onderin voel dan voel ik ook een soort knobbel/bult (wel zacht nauurlijk) en de silicoon die “knapt”, heeft dit met kapselvorming te maken? Ik las ook op internet dat kapselvorming heel normaal is omdat het sillicoon aan je lichaam moet “kleven”. Ik heb een beurs gevoel onderaan/zijkanten van mijn borsten. Ik weet ook wel dat het allemaal net achter de rug is, ben ook vrij snel weer gaan stofzuigen/dweilen en heb een dochter van 1,5 die continue opgetild wil worden… misschien iets teveel/druk bezig? Wie kan mij wat antwoorden geven? Dank

  • Mama

    Hi, ik heb ca 5 weken geleden een BV bij de Bergman ondergaan, heb ook last van steken gehad, loop nu meer met pijn onderaan mijn borsten en de zijkanten? Heb jij daar ogroetjes

  • zoe

    Heej heej

    De pijn die ik ervaar is niet ‘ondragelijk’. Maar voor mijn gevoel zitten mn nieuwe borsten in de weg. Het is nu 3 maanden geleden dat ik een borstvergroting heb gehad en kan niet langer dan 1 minuut op mijn buik liggen. Mijn zij lukt aardig maar voelt ook nog zwaar aan. In kleding ben ik tevreden over het resultaat maar naakt denk ik weleens ‘had ik maar gewoon mn oude a cupje’. Dit omdat ik ze erg nep er uit vind zien, ze staan echt rechtop ook als ik lig, ze zijn kei hard, er zit geen beweging in, mn huid is zo opgerekt dat mn aders zichtbaar zijn en mn tepels zijn wat gevoelloos. Ik vroeg mij af, of er iemand is die zijn silliconen er uit heeft laten halen en hoe het er dan daarna uitziet? Ik bedoel, kan me voorstellen dat je theezakjes overhoud omdat nu alels zo is opgerekt. Ik wilde dat graag even weten.

  • hennetje

    dat je nooit meer onder het mes moet vergeet dat maar.

    Ik heb zelf voor de 1e keer een bv ondergaan in 1975

    na 18jr. kapselvorming en opnieuw onder het mes.

    Na 5jr wederom kapselvorming onder het mes

    Na 13jr wederom kapselvorming en opnieuw onder het mes.

    Ben 7 weken geleden geholpen, maar heb de voorgaande

    keren geen, enkel probleem met genezing gehad.

    Nu heb ik zo een stekende pijn, en de littekens trekken enorm.

    Alle keren heb ik siliconen gehad, wou dit even kwijt

  • Jetje

    Op de site Meldpuntklachtensiliconen staat hier het een en ander over.

  • blondi

    Hoi Candy

    Ik wou graag weten hoe het was nadat je na een jaar het heb laten vewijderen.. heb je een opgelucht gevoel gehad van binnen en hebben ze je gewoon weer indezelfde plooi dicht genaait??

    En welke maat had je jouw vergroting laten doen?? Als ik vragen mag?? Ik ben van een cup A naar 75 C gegaan en ben nu 3 maand verder kan nog steeds niet op de zij slapen omdat de zijkanten nog steeds pijn doen.. ik heb een ondraagelijke pijn gehad aan de onder zijkant het was net het gevoel of het eruit gedrukt werd zo pijn en ik hoop dat het nu wel een beetje minder wordt anders loop ik ook in mn hoofd om het te laten verwijderen en dat weet de chirurg ook.. Mijn borsten zijn echt heel mooi en natuurlijk maar de pijnen heb ik er niet voor over.. Maar de chirurg vondt het zonde om te laten verwijderen omdat ik bij de paar procent hoor dat de genezing heel langzaam gaat en het nog een kansje moet geven voor je het te vroeg eruit haalt, maar ik trek het niet om nog een half jaar zo door te knoeien het neemt geestelijk wel beslag op je met alles wat iets zwaarder is ga je weer denken als ik morgen maar niet weer zo gemene pijn krijg??

    Ik heb nu ook zwaardere pijnstillers gekregen en een diazepam om rusitig te worden..

    Maar wat ik graag wou weten of je een bevrijde gevoel heb en of je borsten niet uit fatsoen zijn?? Heb jij ook die pijnen toevallig gehad?? Ik hoop wel dat het weggaat maar het heeft me nog onzekere gemaakt of het wel goed komt.. alles ziet er aan dde buitenkant super uit ook de wondjes, maar het is van binnen..

    Ik hoop van je te horen en als het kan mag het wel via mijn mailadres..

    Mvg blondi

  • x

    Zie www.meldpuntklachtensiliconen.nl

    Siliconen zijn heel erg schadelijk en horen niet in ons lichaam! De pijn is een logische reactie van je lichaam.

    Ik had ook siliconen en ben er heel erg ziek van geworden. Ik werd niet gelooft door artsen. Nu pas beginnen ze in te zien dat er wel degelijk risico's aan siliconen vastkleven.

  • mimi

    hoi k had precies het zelfde gevoel..

    de eerste 2 dagen zouden het ergst zijn (het uitrekken), echter dit viel dit reuze mee

    de 3 en komende dagen waren de hell.. De band en de BH gingen uit en toen zag ik dat mijn linker borst na de linker oksel hing, de arts duwde die met de hand goed, sinds dien kreeg is ik steken in de zij onder oksel. Echt pijnlijk, echter werd mijn pijn niet serieus genomen en werd ik na huis gestuurd waar ik alleen in bed lag en nauwelijks niet na het toilet ging van de pijn. Toen hebben mun ouders sterke pijnstillers gehaald, waardoor ik wel enkele uren kon slapen.

    Volgens mij gevoel was de drain niet goed het voelde of die de zenuw raakte echt stekende prikkende pijn..

    Ik had heel veel wond vocht waardoor ik de drain langer in moest. De dag dat ik eindelijk verlost zou worden van de drains zal ik niet vergeten. Het liefst had ik gehad dat ze in mijn bed ze eruit gehaals hadden. Ik liep van mijn slaapkamer naar de auto en had erge pijn. kreeg het onzetten warm en toen werd het langzamerhand wit, mijn tante had me opgevangen. Toen lag ik in auto want zitten dat ging niet, iedere hobel iedereen kleine oneffenheid op de weg deed zeer. Ik heb nog nooit zo pijn meegemaakt. Uiteindelijk hebben de drains in de auto verwijderd. De rechterborts ging prima net of er een rietje eruit werd gehaald, de linker was of er stuk vlees eriuit getrokken was. Na een uur was de pijn al een stuk minder en draagelijker.Onder mijn oksel had ik opgezwollen lympfklieren. Die stekende gevoel heb ik lang naar de operatoe blijven voelen. Echter heb ik na 1.30 jaar nog last van.. de linker borst is erg gevoellig en een gedeelte van de rib is erg gevoelig.. Bij het zwemmen voelt het zich ook nog erg onaangenaam aan..

    Ik heb helaas ook nog geen oplossing gevonden..

  • latoya

    hallo

    zou ik misschien mogen weten waar u de borstvergroting hebt laten doen .

    mvg latoya

  • Sas

    Ik heb 6 dagen geleden een BV gedaan. De eerstedagen waren zeer pijnlijk, maar sinds gister gaat het overdagsal heel redelijk en heb geen pijnstillers meer. Echter gaat het tijdens het slapen niet goed. Ik wordt geregeld wakker s'nachts. Vermoedelijk is dat omdat je normaal kunt draaien in je slaap, maar nu helaas niet kan. Als ik dan omhoog wil komen, is dat zo'n enorme pijn. Een enorme druk op mijn borsten. Hetrare vind ik dat ik overdags geen last heb, maar bij ligstand wel. Ook vind ik het raardatdeze pijn niet is afgenomen, zoals de pijn overdags, het lijkt wel of het erger is.

    Heeft iemand hier ook ervaring mee …of weet iemand hoe dit komt.