ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • Maris

    Ik ben mij aan het oriënteren voor een borstvergroting en door dit soort verhalen ga ik toch een beetje twijfelen. Bij welke kliniek hebben jullie de borstvergroting uit laten voeren?

  • Mariska 17maart2009

    Hoi …….

    ik heb mijn borsten 17 maart laten behandelen, en ik voel als ik in mijn rechterborst heel zachtjes duw dat er iets knakt en je hoort het ook zachtjes knakken, echt raar ben benieuwd of dat wel normaal is!

    Groetjes Mariska

  • b

    hooi!

    heb donderdag een borstvergroting gehad nergens last van geen pijn of wat dan ook. Maar nu heb ik alleen sinds gisteren gevoel in mijn rechterborst of de silicone soort van ‘beweegt’. verder ziet aller er super mooi uit en de wond is ook niet rood ofzo verder geen pijn maar maak me toch zorgen, iemand hier ervaring mee?

    groetjes cup c

  • jolanda

    hallo

    ik heb 3 jaar geleden een borstvergroting laten doen en heb nu sins een paar maanden aan de rechter kant en pijnelijk gevoel en het brand erg

    ik vraag me ook af wat dat kan zijn en dan ben ik toch 3 jaar na de operatie verder en nergens last van gehad als dit nu

    groetjes jolanda

  • sjani

    Hoi Mariska

    Het knakken van je borst,als je er op duwt is de prothese die je voelt.

    Ik heb dat namelijk ook,er komt dan een plooi in te zitten omdat ie ook mee kan draaien in de borst en dat geeft een gek gevoel.

    De dokter liet een prothese zien en maakte er een knikje in en dat was precies hetzelfde gevoel.

    Dus je hoeft je nergens zorgen om te maken,het is niets engs!

    groetjes Sjani

  • sjani

    Hoi

    Ja dat klopt dat de prothese beweegt,hij zit er toch los in en er zit nog geen weefsel omheen.

    Het is in het begin ook net of je het hoort en voelt wiebelen,maar dat gevoel is binnen een paar dagen of een week of 2 weg hoor.

    Geen zorgen komt allemaal goed,groetjes

  • diana

    hoi jolanda

    ik heb zo'n 7 jaar geleden bv gehad; merk nu net voor de menstruatie dat ik enorme steken (soms continue) overal in mijn borsten voel; maakte me ongerust, want ja, de binnenkant zit wel dicht bij je hart….gelukkig was hartfilmpje goed.

    kent iemand dit ook? is het raadzaam, evt de protheses eruit te laten halen, en als je de protheses eruit haalt, hangen je borsten dan niet enorm???

    wie heeft hier ervaring mee?

  • Candy

    Hoi diana, Ik had ook een bv maar nu heb ik het definitief laten verwijderen. Ik vond het helemaal niks. Niet natuurlijk.

    Daarvoor had ik 75B klein beetje hangend, maar nu heb ik die zelfde borsten als vroeger een beetje zachter misschien maar dr. zei dat het vanzelf weer samentrekt. Gr. Candy

  • diana

    Hoi Candy

    Hoe lang heb je BV gehad? Overal zie je dat je dan je borsten moet laten liften (met alle gevolgen van dien), maar dat heb jij dus niet gedaan.

    Wat was jij kwijt aan kosten voor het verwijderen? Heb je veel napijn gehad?

    Ik had altijd een kleine 80B, inmiddels ben ik wat in omvang gegroeid; qua omvang heb ik nu 85

    Ps: je mag me ook prive mailen: daan1967@hotmail.comCandy schreef:

    >

    > Hoi diana, Ik had ook een bv maar nu heb ik het definitief

    > laten verwijderen. Ik vond het helemaal niks. Niet natuurlijk.

    > Daarvoor had ik 75B klein beetje hangend, maar nu heb ik die

    > zelfde borsten als vroeger een beetje zachter misschien maar

    > dr. zei dat het vanzelf weer samentrekt. Gr. Candy

  • Candy

    in 2008 had ik BV laten doen 1 jaar geleden. En nu heel erg spijt van. Liever beetje hangend dan neppe borsten. Eerlijk gezegt heb ik helemaal geen pijn gehad na de operatie (verwijderen), ik kon volgende dag stofzuigen. Laten verwijderen kost 1250 euro. Mijn borsten zijn niet echt verandert, maar wel een beetje zachter geworden, maar dr zei dat het goed komt na een tijd. De Dr zei dat het niet hoeft om het te laten liften omdat ik eerder normale borsten had qua omvang 75b. Zou ik groote borsten hebben, dan heb je dat misschien wel nodig om het te liften, maar niet als je kleine hebt. Toen ik die bv had laten doen, had ik daarna heel er pijn, ongeveer 3 weken. Dat was pas heel erg, zo veel pijn gehad voor niks. Nu ben ik heel erg gelukkig met mijn eigen borsten. gr candy