ondraaglijke pijn na borstvergroting

  • sylvia jansen

    hoi, ik heb 8 jaar geleden borstvergroting gehad met zoutwater.

    waren echt heel mooi en natuurlijk.

    heb vorige week een operatie gehad omdat mn water was leeggelopen..heb nu wat meer pijn waarover ze het hebben , maar zeker dragelijk.

    mn borsten zijn weer mooi en heb er nog steeds geen spijt van..met de nieuwe siliconen hoef je nooit meer onder het mes..wat met water

    dus niet het geval is..succes ..ik ben geweest bij kliniek holystaete in vlaardingen..gr sylvia

  • neusie

    Evelien,

    mag ik vragen waar je het hebt gedaan???

  • manon

    Hoi,

    Ik heb 2 weken geleden een borstvergroting gedaan van a naar c.

    Ik heb nog steeds hevige pijn, vooral in mijn oksel, die spier die daarloopt, ofwel begin van de borstspier.

    Ik heb mijn prothese dan ook achter de borstspier laten doen, wat blijkbaar het pijnlijkste is..

    Iemand ervaring mee met deze pijn??? Ik kan niet eens mijn haren kammen, ja alleen met rechts!!

    Ik hoop iets te horen van iemand.. groetjes Manon

  • Jane

    Hoi,

    19 maart 2010 heb ik mijn borsten ook laten doen. Half onder de borstspier. Ik ervaar 3 dagen echt veel pijn, net of er een vrachtwagen over me borstkast is gereden. Het is nu 3 weken geleden en heel af en toe pijn messteekje in me linker borst. Mijn huid moet dan nog wel wennen aan de nieuwe prothese ik ervaar hier een raar gevoel. Maar goed dat is een kwestie van geduld. Het kan wel 3 maanden tot een half jaar duren voordat het helemaal normaal voelt.

  • jo

    hey manon,

    heb dezelfde situatie als jij. ook van a naar c gegaan, onder de spier.

    het is nu van eind januari geleden, dus zit er nu 10 weken in ofzo

    maar ook nog een beetje last van die spieren

    denk dat dat moet oprekken ofzo?

  • Miriam

    Hallo allemaal,

    Afgelopen donderdag (1 juli 2010) een borstvergroting AA->B laten doen in Kliniek Klein Rozendaal. Pijn trok snel weg, heb alleen de bekende stuwingen en luchtbelletjes die vooral als ik ga liggen langs mijn prothese omhoog bubbelen.

    Het enige “gekke” is een grote overgevoeligheid op de plek waar mijn rechter borstspier is aangehecht in mijn zij. Dat is heel pijnlijk, maar alleen bij aanraking. Verder valt het me enorm mee. Ben vrijdag al gestopt met paracetamol, gewoonweg omdat ik het vergeten was. Mijn pijngrens is overigens erg hoog (ben ik achter gekomen na drie bevallingen en 8 keer mijn schouder uit de kom…)

    Bij twijfel zou ik altijd contact opnemen met de kliniek en je niet laten afschepen door een verpleegkundige maar om de arts zelf vragen. Mag wel voor dat geld ;-)

    Succes allemaal!

    Ben er superblij mee en vind alleen dat op mijn rug slapen een crime (td)

  • Pia

    Hoi Manon,

    Ik heb 17 mei borstvergroting laten doen ook van A naar C dual plan

    en ik heb vaak nog steeds nog wel steken in me borsten en had de eerste weken ook dat ik niet eens me haar kon borstelen laat staan een shirtje aan trekken met me armen omhoog,

    let wel op je MAG niet eens met je armen omhoog en kracht zetten boven je hoofd,

    tenminste dat is mij verteld door mijn plastische chirurg van de bergman kliniek

    Groetjes Pia

  • pia

    ohw beetje late reactie van mezelf haha

    vraag me af hoe het met de dames nu is nog steeds pijn??

    Groetjes Pia

  • petra

    Ik heb nu anderhalf jaar geleden een bv gehad en ja onder miijn linkerborst pijn scheuten. Eerst heel af en toe maar nu veel vaker. Heel raar want ik heb nooit problemen gehad.

  • lies1969

    Hoi allemaal,

    Ik heb afgelopen donderdag een borstvergroting ondergaan, onder de borstspier, 330 CC. Ziet er goed uit maar heb last van een branderig gevoel in mijn rechter borst. Kleine messteekjes lijken het wel. Dat er meer dames zijn die daar last van hebben heb ik gelezen maar kan iemand ook vertellen of het normaal is ? ..en wat het is ? Ik ben rechts, tis niet constant…maar de eerste 2 dagen had ik daar geen last van

    Greetz Lies