MACS-lift en lipofilling met eigen vet

  • natascha68

    o augje het is toch wat maar wil je me op de hoogte houden hoe het me je vriendin gaat en ook wat bij jou gaat gebeuren Ik denk ook dat ik het er maar uit laat halen althans en die kan van de wang waar je de bobbel goed voelt en ziet zitten met bepaald lichtinval. Eens moet het er toch van komen. Heb je wel al een antibiotia voogeschreven gekregen die je in moeten nemen voor de behandeling Die heb ik toen mee gekregen. Ik wil het in ieder geval erna met eigen vet oplaten vullen als het echt storend is

    groetjes en tot mails

    natascha

  • edlih

    Ik maak er geen geheim van, ik heb vorige week mijn 2de complete lift gehad, voorhoofdslift, macs-lift, halslift, alsook onderste oogleden. Mijn eerste facelift was op de leeftijd van 40 jaar, een 5-tal jaar nadien kleinere chirurgische verbeteringen nl een S-lift, tussendoor, een laserbehandeling (viel tegen) Thermage (is een echte horror, aan iedereen raad ik dat af, verschrikkelijk, veel geld, veel pijn, en je vet smelt weg uit je gelaat), vanwege die thermage heb ik nu terug een face-lift gehad, en het resultaat is schitterend, had minieme zwellingen, geen enkele bloeduitstorting, nu dag 6 heb ik enkel nog de draadjes en een lichte zwelling onder mijn ogen als getuige van de face-lift. Ik zweer bij mijn PC Patrick Theunis uit Antwerpen, die werkt rustig en kalm zodat je enkel maar minieme bijwerkingen hebt maar het maximum aan resultaten. Al het snijwerk gedurende de jaren heeft hij gedaan, ook het liften van mijn borsten zo'n 12 jaar terug, en het jaarlijks opspuiten van mijn lippen (niet dik gewoon mijn “”jonge" lippen behouden)

    Ik verlaat het huis reeds vanaf dag 4 met een pet op mijn hoofd om de draadjes te camoufleren en een zonnebril, aan de zijkanten hangt mijn haar er toch over.

    Velen zullen mij misschien een “verslaafde” noemen, maar ik wens er goed blijven uit te zien. Ik ben nu 58 met een 35-jarige zoon, en men denkt voornamelijk (die ons niet kennen) dat ik zijn “date” ben. Wanneer ik Sophia Loren zie, weet ik waarom ik het doe en het ook zal blijven onderhouden….

    Ik heb anderen gezien van andere dokters,waarvan ik dacht, daar is haast geen resultaat

  • Moos basten

    Ga volgende maand voor een macs lift bij Dr.Stevens,moet ik de eerste dagen erg schrikken en de spiegels vermijden of viel het bij jou mee? Als je foto's zou willen sturen , graag. Met dank, Moos

  • Mexx

    Ik wil toch nog even een berichtje achterlaten wat betreft mijn ervaringen en die van mijn vriendin ivm de macs-lift.

    Wij hebben allebei een macs-lift ondergaan.

    Het is best een behoorlijke ingreep, die je zeker niet mag onderschatten.

    Maar de resultaten vind ik heel mooi.

    Wij ijn allebei heel erg blij met het resultaat.

  • Kitkatty

    Debo, van harte bedankt voor je positieve steun en mijn excuses voor de late respons. Ik ga meteen je foto's bekijken en wie weet laat ik me toch overtuigen! :)

    groetjes,

    Kitkatty

  • Kitkatty

    Inderdaad Ines, daarin heb je gelijk. Anderzijds is het ook mogelijk dat mensen die ontevreden zijn helemaal wegblijven uit allerlei fora, uit gevoel van schaamte… –kweetniet, het kan twee kanten uit, vind ik. Ikzelf ben nog steeds onzeker en neig er nu meer naar om enkel wat eigen vet te laten inspuiten. Blijft dat eigen vet ook goed zitten of wordt het gemakkelijk herverdeeld? En als je afvalt, veronderstel ik dat je gezicht mee vermagert en dit het resultaat beïnvloedt… of heb ik het mis?… Heeft iemand ervaring hiermee?

    Wat betreft de nasolabiale plooi, was er niet zoiets als een behandeling met gouddraad in de plooi?

    In elk geval, iedereen alvast bedankt voor alle informatie!

  • Charlotte 2309

    Hi Augje

    Heb de macs lift achter de rug. Resultaat: nul komma nul. Helaas

    Aankomende week word ik weer geopeeerd. Lipofilling dmv coleman methode.

    ben benieuwd. heb dit eerder laten doen door Dr Jeroen Stevens met nul kommo nul resultaat.

    Ik hou je op de hoogte.

    groet

    charlotte

  • bloem

    Heb ook een lipofilling gehad bij dr Stevens, erg duur maar geen resultaat, toen de zwelling verdween, verdween ook al het ingebrachte vet leek het wel. Kon het opnieuw doen maar moest het dan weer gewoon betalen. Zou het eigenlijk best wel weer willen als ik zou weten dat het zichtbaar resultaat zou geven. Waar ga jij het laten doen, Charlotte?

  • Kitkatty

    Dag allemaal,

    Gezien ik deze topic heb gestart wou ik alvast ook laten weten dat ik sindsdien de idee van een MACS-lift totaal heb laten varen. Ik heb mijn nasolabiale plooi vandaag laten vullen met Perlane en ben zeer tevreden. Het uiteindelijke resultaat laat nog op zich wachten maar mijn grote vrees, nl, dat mijn smile en gezichtsuitdrukking zou beinvloed worden, is ongegrond gebleken. Nu, of ik er uiteindelijk zoveel beter uitzie is een geheel andere discussie. Eigenlijk, eerlijk gezegd, vind ik dat het er allemaal weinig toe doet. Een plooi of rimpel meer of minder… kweetniet. Enfin, ik ben blij, maar niet meer dan dat. Stof tot nadenken, hoop ik.

  • charlotte2309

    Hi Bloem

    ik ga het nu bij Dr van der Lei laten doen. Ik hou je op de hoogte…