MACS-lift en lipofilling met eigen vet

  • els goudswaard

    Nou ik voel met jullie mee, ik ben ook behandeld door dokter Stevens vorig jaar december, 6.500 euro lichter na een macslift en lipofilling. Hij zei mij een metamorfose te geven en 10 jaar jonger te laten lijken. Ik zou de ster van het feest zijn nadien!! Ha ha, wat is de werkelijkheid een schril contrast: ik heb geen resultaat van de lift, weinig te zien van de lipofilling maar daarentegen heb ik reparatielitteken overgehouden rechterzijde onderkaak/wang en een vetbobbel onder mijn rechteroog van een verkeerd terecht gekomen lipofilling. Die zou hij wegsnijden maar dat zou betekenen dat ik nog een litteken over zou houden. Je begrijpt al met al zeer teleurstellend. Nu blijkt een vriendin van mij 2 weken voor mij dezelfde ingrepen bij dr Stevens te hebben gedaan en zij is ook diep teleurgesteld, Niemand ziet enig verschil, net als bij mij. Toen ik bij dr Stevens terugkwam zei hij mij wel na te willen behandelen maar ik moest zelf de narcose betalen, dat zou betekenen dat ik 1.750 euro moest bijbetalen en dat na de dure ingrepen van vorig jaar, schandalig!! Nu bij dr Elga vd Elzen en zij gaat proberen met fillers e.e.a. te verhelpen en te verbeteren, ze adviseerde mij ook zeker geen snee op mijn wang om die bobbel weg te halen, dat wordt nooit mooi.

    Groetjes en succes er ook maar mee.

    Els

  • Kippetje

    alles komt goed!

  • Janine

    Hallo

    Wat is het jammer dat er vaker negatieve geluiden te horen zijn dan positieve….

    Maar omdat ik in febr. aan de beurt ben is het erg fijn om toch veel positieve geluiden te horen over de MACS op deze site.

    Ik heb alle vertrouwen in mijn PC en wil eigenlijk alleen naar zijn verhaal luisteren…..Hij is zeer realistisch.

    Ik hoop straks een heel goed en positief verhaal op deze site te kunnen zetten.

    Wel zou ik graag nog iets horen over lipofilling. Dat gaat bij mij ook gebeuren, maar ik heb er niet erg veel over gelezen.

    Zijn er goede ervaringen?

    Bij mij gaat het op kin en naast ogen gebeuren.

    Iemand ervaring????

  • natascha68

    hoi Charlotte hoe is destijds het resultaat bij jou geworden met de lippofilling ? Zou fijn zijn als je dit wilt vertellen

    groetjes N.

  • Yvonne

    Hallo Ines,

    I am considering the facelift operatie.

    BUT I don't know where to go. I was considering Radiesse or something like that in the meantime.

    I was going to go to a kliniek in Alkmaar but I have read now too many negatieve beoordelen erover.

    I am sorry that mijn nederlands niet zo goed is MAAR IK KAN ALLES BEGRIJPEN IN HET NEDERLANDS.

    ALS JE WIL, SCHRIJF MAAR IN HET NEDERLANDS.

    BEDANKT VOOR JOUW HULP, yvonne

    Ines Schreef:

    ——————————————————-

    > Dag Kitkatty,

    > Wel doen, zou ik direkt zeggen.Ikzelf deed het ook

    > en ben super tevreden.Een paar v riendinnen deden

    > het na mij en ook zij zijn heel tevreden.Ik hield

    > van de operatie een dagboekje bij.Indien je niet

    > al te ver van mij vandaan woont kan je gerust eens

    > langs komen om het resultaat te zien.Groetjes en

    > succes.Ines

  • henriette

    Hallo augje

    Hoe is het nu met jullie na een jaar. Als ik het o lees, lijkt het mijn verhaal wel. Is de bio alcamid na een jaar behandelen in beverwijk u wat rustiger. Als je mijn verhalen kleest onder hoofdstuk bio alcamid verwijderen kun je je voorstellen hoe slecht het met mij ook gesteld is. Hoop dat het ooit rustig zal worden.

    Hebben jullie al eigen vet inspuiting gehad.? Ik heb namelijk gehoord als je dat boven op de bio alcamid laat spuiten er een ware explosie van ontstekingen kunnen ontstaan.

    bedankt alvast voor je antwoord

    henriette

    augje Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi Natascha68

    >

    > Mijn vriendin had afgelopen weekend weer een

    > ontsteking gekregen, naast de behandeling van een

    > paar weken geleden en

    > ze kon vandaag langs komen in Beverwijk. (Ze heeft

    > inmiddels al een andere auto)

    > Ze hebben het opengesneden en de bio-alcamid en

    > ontsteking eruit gehaald en gespoeld, steeds maar

    > weer.

    > Daarna is er een draintje geplaatst en vastgehecht

    > en afgedekt met verband en pleisters. Ze moet

    > thuis spoelen en de troep

    > die eruit kwam is op kweek gezet. Donderdag moet

    > ze weer terug om de drain te laten verwijderen en

    > voor controle.

    > Ikzelf kan op 5 februari terecht, ben benieuwd.

    > En inderdaad wat je zegt waren we er maar nooit

    > aan begonnen.

    > Groetjes Augje

  • Marielou

    Ik heb nu voor de derde keer een FAMI lipofilling in mijn gezicht laten doen.

    De bio- alcamid is er sinds 2002! regelmatig uitgehaald en ik heb een paar keer een abces gehad in die tijd. De eerste keer lipo hadden we nog niet in de gaten dat een week Clacid niet voldoende werkte en toen heb ik anderhalve week na de behandeling aan beide kante een abces gehad. Door meteen Augmentin elke 8 uur in te nemen en dat een paar weken vol te houden werden de ontstekingen gelukkig vrij snel bedwongen. De tweede en derde keer heb ik meteen Augmentin= amoxilline clavulaanzuur 500mg,toen heb ik geen ontsteking meer gehad. Ik vind dat mijn huid er een stuk beter op is geworden; het eigen vet lijkt het geheel rustiger te hebben gemaakt. Het heeft me veel geld gekost, maar ik heb er een goed gevoel bij omdat het eigen vet betreft. Er is ook veel blijven zitten, ik had echt deuken ipv wangen. Ik heb geen idee of lipo en bio- alcamid erg riskant zijn samen, maar bij mij is het met de juiste AB kuur erg rustig gebleven. ik zou het niet vlak onder mijn ogen durven laten doen, was ook niet nodig, maar de rest is wel allemaal gedaan

  • natascha

    hoi marie lou

    goed te horen dat het bij jou nu rustig is geworden. Ik heb ook een wang waar de bio eruit is gegaan door een onsteking. Ik wil ook eigen vet maar durf het ook niet echt. Heb een klein deukje over gehouden. de lipo zou voor een kant ongeveer 1800 eur kosten is wel erg veel hoe vaak moet je het laten doen en hoeve ammoxcelinne heb jij gehad 3 x 500 mg per dag ? en hoelang

    bedankt voor je antwoorden !

  • Marielou

    Ja, het is vreselijk veel geld. Ik heb het drie keer moeten laten doen, ik had het bij twee keer kunnen laten, maar er was nog wat vet en als ik dan toch zoveel geld uitgeef wil ik het ook helemaal goed hebben.

    Inderdaad 3 keer per dag Amox. En op de dag ervóór beginnen. Ik heb voor 10 dagen AB gekregen. De tweede en de derde keer waren een peulenschilletje, toen had ik geen ontstekingen en het vet hoefde niet meer geoogst te worden, dus het was een veel kleinere ingreep. Ik heb wel gemerkt dat een washandje water uit de koude kraan tegen de huid aan wonderen doet: de laatste keer verdwenen de blauwe plekken echt heel erg snel. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij iemand anders gaat, maar ik ben nu blij dat het is gedaan.

  • nadia

    dokter jan vermeylen in belgie turnhout daar moet je zijn