MACS-lift en lipofilling met eigen vet

  • Kitkatty

    Dag allemaal,

    Ik ben al een tijdlang aan het nadenken over een MACS lift voor mijn verslapte gezicht en vermoeide uitdrukking. Ik heb ook diepe marionnette-lijnen naast mijn mond en mijn hals en kaaklijn zitten ook niet strak meer. Ik heb nog geen echte hamsterwangetjes, maar mijn gezicht begint er langzaamaan rechthoekig uit te zien i.p.v. ovaal. Daar erger ik me enorm aan, ook al omdat ik van nature een langwerpig gezicht heb en niet zo'n vrolijk bol kopje. Mijn vriendin is zeer tevreden over een PC bij wie ze de wallen onder haar ogen heeft laten wegnemen en ik ben bij hem op consult geweest. Ik vind hem heel duur maar hij maakt een zeer bekwame indruk. Als ik zeg dat hij DE autoriteit op het vlak van de Macs-lift is, weten jullie wellicht over wie ik het heb.

    Hij stelt een standaard MACS-lift voor met 2 lussen en een beetje lipofilling met eigen vet in de nasolabiale plooi en in het gebied onder de ogen. Dat klinkt allemaal heel mooi en goed, maar sinds ik op het forum ben, is de moed me in de schoenen gezonken. Aanvankelijk heb ik me zeer enthousiast gestort op allerlei sites en met bewondering de foto's bekeken, maar sinds ik de vreselijk trieste verhalen van Meg en Mily gelezen heb, sta ik op het punt mijn operatie af te zeggen. Het is waar, het kan inderdaad allemaal heel slecht verlopen, en er zijn zoveel factoren die het individueel resultaat kunnen beinvloeden… Bovendien heb ik ook de video's bekeken op SurgyTec.com en is het me meer dan ooit duidelijk dat dit niet zomaar een “ingreepje” is. Uiteindelijk gaat het om mijn GEZICHT.

    Ik weet nu echt niet meer wat gedaan. Ik kan er ook met weinig mensen over praten, vandaar dat ik het maar in het forum gooi.

    Is er iemand die me iets echt HEEL positiefs kan vertellen over de MACS-lift in combinatie met eigen vet lipofilling? Iemand?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    –K

  • Meg

    Alsjeblieft Kitty,

    Niet doen.

    Bij mij is het ruim 1 1/2 jaar geleden dat ik bij een zeer gerenomeerde p.c. een Macslift heb laten uitvoeren.

    Je ziet totaal geen resultaat, maar wel plooien naast mijn oren en mijn hamsterwangen hangen gewoon weer hoor.

    Ik zou het NOOIT MEER doen. Zonde van je geld en erg veel pijn gehad en nu is het nog aan een kant helemaal dood.

    Groetjes

  • Ines

    Dag Kitkatty,

    Wel doen, zou ik direkt zeggen.Ikzelf deed het ook en ben super tevreden.Een paar v riendinnen deden het na mij en ook zij zijn heel tevreden.Ik hield van de operatie een dagboekje bij.Indien je niet al te ver van mij vandaan woont kan je gerust eens langs komen om het resultaat te zien.Groetjes en succes.Ines

  • Kitkatty

    Wow.. heel veel dank jullie beiden. Maar dat is het nu net he… ik ben door de twee totaal verschillende reacties erg van slag.

    Ines, ik heb jou een privé-bericht gestuurd enkele dagen geleden. Misschien kan ik je daar verder spreken? Ik wil je zeker ontmoeten.

    Ondertussen ben ik geneigd om Meg's kant van de zaak te zien.

    Nogmaals hartelijk bedankt.

    –K

  • Kitkatty

    Ja, Meg, ik heb je hele verhaal in het forum gevolgd en ik vind het heel erg voor je… Ik hoop dat het nog betert met die verdoofde kant. Ik ben erg gegrepen door je waarschuwing… x

    –K.

    Meg Schreef:

    ——————————————————-

    > Alsjeblieft Kitty,

    >

    > Niet doen.

    > Bij mij is het ruim 1 1/2 jaar geleden dat ik bij

    > een zeer gerenomeerde p.c. een Macslift heb laten

    > uitvoeren.

    > Je ziet totaal geen resultaat, maar wel plooien

    > naast mijn oren en mijn hamsterwangen hangen

    > gewoon weer hoor.

    >

    > Ik zou het NOOIT MEER doen. Zonde van je geld en

    > erg veel pijn gehad en nu is het nog aan een kant

    > helemaal dood.

    >

    > Groetjes

  • Ivanka

    Hallo Kitkatty, mijn vriendien heeft het ook laten doen en het resultaat is heel mooi geworden.Ik ben het ook van plan te doen. Groetjes Ivanka

  • Kitkatty

    Ivanka, waar ga je het laten doen en wanneer?

  • Ines

    Hallo Kitkatty,

    Je schrijft dat je mij een mailtje stuurde thuisn maar ik heb niets ontvangen hoor.Mischiern eens herbeginnen.Groetjes.Ines

  • Kitkatty

    Dag Ines,

    Ik had een berichtje gestuurd naar je “privéberichten” hier op het forum, maar heb het nu naar naar je email adres gestuurd.

    Bedankt!

    –K

  • Ivanka

    k laat het in het buitenland doen….net als al mijn andere ingrepen…facelift ben ik van plan volgend jaar te ondergaan….