MACS-lift en lipofilling met eigen vet

  • natascha68

    hallo augje

    hoe is het gegaan met je vriendin en wat voor advies hebben ze nog verder aan jullie gegeven ? Ben erg begaan met je vriendin want bij mij is het tot nu toe nog allemaal rustig. Want als je eenmaal een onsteking hebt is heel lastig om het weer tot rust te krijgen. Hoeveel had je vriendin in er wang zitten en hoe ziet het ernu uit? .Zou het fijn vinden als je me op de hoogte hou

    hopelijk is het nu een stuk beter met je vriendin t ze is nu itenminste in handen van een goede chirurg

    groetjes Natascha

  • augje

    Hoi

    Natascha

    De arts heeft afgelopen maandag haar wang iets ingesneden en de

    ontstekingrommel eruit gehaald en voorzichtig uitgedrukt.

    Het wondje moet zij onder de douche 2 x p.dag spoelen, daarna weer

    anti-bioticumzalf opdoen + een pleister erop.

    Zij heeft ook voor de behandeling anti-bioticumpillen gehad en ook voor

    thuis.

    Begin komende week moet zij terug voor controle maar dat zal misschien

    telefonisch gaan als het verder goed gaat, want het is voor ons niet zo

    dichtbij.

    Ik heb ze een dag na de behandeling gezien en haar wang was lang niet

    zo dik en pijnlijk als bij Dr.Stevens. Ik zag alleen

    een beetje rood en een pleister. Het viel haar erg mee, gelukkig. Het

    is nu afwachten, hopelijk komen er geen ontstekingen meer.

    Als dat zo is dan moet haar huid/gezicht 3 tot 6 maanden rusten en dan

    wordt er eigen vet ingespoten.

    Wat ons ook opviel dat de arts zo erg begaan is met het probleem en

    niet zoals alle andere artsen waar we geweest zijn

    het behoorlijk bagataliseerden, want toen het begon te ontsteken

    geloofde niemand haar, het lag aan haar zelf zeiden ze, want ze hadden

    er nog nooit van gehoord dat de bio-alcamid kon ontsteken.Er zat

    bijelkaar ongeveer 5 ml ingespoten.

    Heb jij er ook zoveel in? Ik wel, maar ik laat het rustig zitten omdat

    het rustig is, behalve de ene bobbel die moet eruit.

    Ik ken jouw verhaal niet, heb jij ook veel problemen met bio-alcamid

    gehad of wil je alleen voorbereid zijn ?

    Groetjes

    Augje

  • natascha68

    hoi augje

    ben blij dat het nu al beter gaat met je vriendin. Ja de dokters daar zijn erg aardig en met je begaan, dit was ook voor mij een echte verademing. Ik heb al vele wegen van te voeren bewandeld en ga niet te snel overhaast te werk, want je vertrouwt op een gfegeven moment niet snel meer een plastic chirurg. Heb einde 2004 bij de velthuis bio laten spuiten in totaal 2,5 ml vedeeld over twee wangen en mondhoeken. Opzicht gelukkig niet heel erg veel. Maar het is gaan verharden in mijn linkerwang waar je een een lichte bobbel ziet/voelt. Gelukkig heeft nog nooit niemand er iets van gezien, maar ik weet dat het erzit en zie het dus ook met bepaald lichtinval. Ben bij de velthuis terug geweest maar daar heb je niks aan, zeer telerustellend !. Ben nog bij de allizone geweest waar ze het met laser eruit zouden kunnen halen. Maar mijn gevoel zei dit niet te doen. Zo ben ik door allerlei omzwervingen uiteindelijk terecht gekomen in Beverwijk bij dr Paris Melis wat een geweldige aardige en kundige plastic chirurg. Gewoon alleen al de manier van benaderen. Hij vond het bij mij gelukkig meevallen en wilde het er wel uithalen als ik er opstond, maar doordat het goed ingekapseld is en niet ontstoken is kan ik het ook laten zitten tot dat het echt zichtbaar wordt zei hij. Hier ben ik nu dus nog niet echt uit wat ik zal doen. Van de ene kant denk ik eruit er met want het hoort er niet te zitten en van de andere kant denk ik als ik het eruit haal dan heb ik misschien weer een ingevallen wang. Dit is inderdaad wel op te lossen met een lippofilling. Dus ik weet het nog eventjes niet.

    En bij jou dan augje hoe is het bij jou gegaan en heb jij 5 ml verdeelt over de twee wangen of heb je het in ieder wang 5 ml. En is die bobbel erg zichtbaar bij jou en heb je het ook aan de dokter laten zien

    tot mails

    groetjes Natascha

    overigen ik moet er ook 2 1/2 uur voor reizen

  • augje

    Hoi Natascha

    Ik heb hetzelfde als jij alleen in mijn rechterwang en de bobbel is bij mij behoorlijk zichtbaar omdat het te oppervlakkig is ingespoten.

    Totaal in mijn wangen en neus/lippenplooi heb ik ongeveer 5 ml laten inspuiten rond dezelfde tijd als jij.

    Er is al 2 maal een hoeveelheid uit de bobbel gehaald maar ik zie dat na ongeveer

    1 week de bobbel weer “volloopt” en dat er ook je eigen vet eruit komt bij het uitdrukken.

    Ik ben zelf nog niet in Beverwijk geweest maar ik ga binnenkort want het zit me toch niet

    lekker die bobbel, hoor wel wat de arts zegt. Ik denk dat ik het, net zoals jij, ook een moeilijke beslissing vind.

    Als ik het toch laat verwijderen laat ik het weer opspuiten met eigen vet want ik wil de fillers niet meer.

    Mijn vriendin is ook bij Allizone geweest maar daar had ze geen goed gevoel bij, ze moest eerst andere behandelingen ondergaan

    (waar ik niet van begreep waarom) en daarna kon ze behandeld worden met een laser. Dus dat werd een dure aangelegenheid en ze was

    daar maanden, zoniet langer, mee bezig. Zij is daarmee gestopt.

    Neem zelf geen overhaastte beslissing want eruit kan altijd nog.

    Zodra ik iets hoor van mijn vriendin dan hoor je het.

    Groetjes Augje

  • jos 2

    Hallo

    Ik onderga in febr. a.s. een macs-lift met lipusuctie van de onderkin en hamsterwangetjes.Ik ga hiervoor naar Belgie controle in Eindhoven.

    Ben eigenlijk niet zenuwachtig en heb hoge verwachtingen. maar als ik nu toch verder spit op internet. zijn er toch ook veel negatieve verhalen

    Wie kan mij iets vertellen over deze behandeling die hem al heeft ondergaan

    Kijk er erg naar uit naar jullie verhalen

    Bedankt en tot mails

  • Charlotte2309

    Hallo

    Ook ik wil even reageren op het verhaal omtrent Dr Stevens. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Ben al jaren bezig en het resultaat is een verminkt gezicht.

    Dr Stevens heeft permanente fillers ingespoten, dit heeft voor een enorm abces gezorgd. Heeft toen mijn wang uitgezogen, waardoor ik nu 2 holtes en een flinke

    deuk in mijn wang heb. toen stelde hij een lipofilling voor, moest er wel voor betalen, resultaat: nul komma nul. Een hersteloperatie moet nog volgen maar ben het

    vertrouwen kwijt. Hij komt heel zelfverzekerd over maar wuift slechte resultaten weg.

    Ik ben nu bij een arts terechtgekomen die zei toen ik in zijn privekliniek kwam: mevrouw, ik wil niets aan u verdienen. ik wil dat u naar het ziekenhuis komt waar ik

    spreekuur heb en vandaaruit doen we een aanvraag bij de verzekering voor een macs lift en lipofilling , maar dit doen we in 2 sessies om risico's te voorkomen

    de verzekering gaat akkoord! (kan ook niet anders als je mijn verminkte gezicht ziet). eind van de maand wordt de macs lift gedaan en een paar maanden later

    de lipofilling. ben heel erg benieuwd!

  • augje

    Hallo Charlotte 2309

    Geweldig voor jou. Je bent nu bij Dr.van der Lei ? Zit hij in Groningen ?

    Zoja, dan is mijn vriendin ook bij hem geweest maar ze moest teruggaan naar degene die haar ingespoten heeft.

    Ik ben blij dat je nu wel geholpen wordt, veel succes.

    Groetjes Augje

  • augje

    Hoi Natascha68

    Afgelopen maandag is de motor van mijn vriendin's auto in de soep gelopen dus ze kon niet

    naar Dr. Melis in Beverwijk.

    Ze moet komende tijd een nieuwe afspraak maken want ze weet niet wanneer ze weer een andere auto heeft.

    Haar wang gaat nu een beetje dicht groeien en we hopen maar dat ze geen ontstekingen meer krijgt.

    Groetjes Augje

  • natascha68

    DAT IS WEL PECH hebben augje Ik hoop dat ze snel weer kan gaan. Maar dr Melis heeft dus de laatste keer er wel iets uit kunnen halen? Waar moest ze dan voor gaan voor controle of een vervolg ingreep. Laat je me weer iets weten als jij of je vriendin zijn geweest. En ja precies zoals je zegt eruit halen kun je nog altijd En ik wil het dan ook met een lipofilling vullen erna Dus ben nog in dubio Maar ik stoor me er wel iedere dag aan Waren we er maar nooit aan begonnen

    heel veel groetjes Natascha

  • augje

    Hoi Natascha68

    Mijn vriendin had afgelopen weekend weer een ontsteking gekregen, naast de behandeling van een paar weken geleden en

    ze kon vandaag langs komen in Beverwijk. (Ze heeft inmiddels al een andere auto)

    Ze hebben het opengesneden en de bio-alcamid en ontsteking eruit gehaald en gespoeld, steeds maar weer.

    Daarna is er een draintje geplaatst en vastgehecht en afgedekt met verband en pleisters. Ze moet thuis spoelen en de troep

    die eruit kwam is op kweek gezet. Donderdag moet ze weer terug om de drain te laten verwijderen en voor controle.

    Ikzelf kan op 5 februari terecht, ben benieuwd.

    En inderdaad wat je zegt waren we er maar nooit aan begonnen.

    Groetjes Augje