Pms silicone olie

  • Karin

    Beste Robin ,

    Als ik je zou mogen adviseren zou ik, als er mogelijkheden voor zijn, proberen de PMS olie te laten verwijderen. Ik denk, er wil daar aan toevoegen dat dit mijn persoonlijke mening is, dat het schadelijk kan zijn voor je gezondheid. Het is een illusie te denken dat je lichaam PMS olie kan afbreken of dat het zomaar uit je systeem verdwijnt. Dat is dus ook precies het gevaar van PMS olie. Het is overigens geenszins mijn bedoeling je schrik aan te praten. Veel succes en wijsheid.

    Karin

  • robin

    Hoi Karin,

    Ja maar het probleem is.

    Het kan niet helemaal weggehaald worden, alleen maar gedeeltelijk.

    En al haal ik het gedeeltelijk weg, is er een grote kans op een misvorming aan mijn lip.

    Ik wil niks liever dan het weg halen. Maar een deukje in me lip wil ik ook niet.

    En het kan ook niet helemaal weggehaald worden. Dus dan blijft het er toch nog een beetje inzitten.

    Dus dan maar hopen dat het over een paar jaar minder zichtbaar is.

    Dankje voor je advies.

    Groetjes robin

  • karin

    Beste Robin,

    Ik begrijp je reactie toch wil ik je nog op een paar feitjes wijzen en mogelijk ook andere bezoekers van deze site.

    Al in 1960 werd in in de diverse staten in Amerika wetten aangenomen tegen siliconen injecties.

    De FDA stelde reeds in 1962 vast dat er zeer veel gevaren verbonden waren aan het injecteren van pms siliconen olie. Door onderzoekers van de Harvard Medical School en Massachusetts General Hospital werden sporen van siliconen gevonden in vitale organen zoals de lever.

    Als je Pms olie laat inspuiten worden de siliconen door het lichaam ingekapseld, een normale reactie. Echter het immuun systeem kan zich af zetten tegen deze indringer.

    Ons lichaam zet zich niet tegen het eigen weefsel en / of organen af, maar tegen de vreemde indringers daarin. De deeltjes Pms olie nestelen zich ergens vast en gaan vervolgens weer zwerven. (vandaar vaak de diversiteit aan klachten) In ons lichaam worden bepaalde antistoffen aangemaakt tegen die“vreemde indringers” die ooit in ons lichaam zijn ingespoten die op hun beurt microscopische kleine deeltjes afgeven en doorlaten. Deze deeltjes kunnen zich door het hele lichaam verspreiden, waardoor het afweersysteem vroeg of laat overbelast raakt. Ook is het helaas zo dat als de PMS siliconen olie verwijderd is dat je er beter van zal worden. Mogelijk zitten overal deze die siliconen-deeltjes door je hele lichaam. Helaas kan daar door elke functie verstoord raken. Inmiddels is bewezen dat Pms siliconen olie een rol kan spelen bij immunologische aandoeningen. Een op de vier vrouwen zal binnen vijf jaar problemen krijgen van Pms sililiconen olie.

    Als je de mogelijkheid er is om de Pms siliconen olie te laten verwijderen zou ik dit overwegen, ondanks een deukje in je lip.

    Ik wens je oprecht veel wijsheid en het spijt mij dat ik je niet beter kan berichten .

    Veel succes

    Karin

  • Cornelia

    Ik heb al ruim 20 jaar siliconenolie in mijn gezicht op diverse plaatsen.

    Tot nu toe geen problemen.

  • natascha68

    nee mensen maken elkaar ook bang door zulke verhalen in verhouding tot borstprothese zijn het super kleine hoeveelheden. en ook id deze olie van veel zuiverdere kwaliteit. ik heb het ook al 8 jaar zonder probleen en hoop ook dat het zo blijft. Je leest er ook veel minder problemen van dan b.v. de bio alcamid

    groet natascha

  • robin

    Ik heb een vraag aan Cornelia en Natascha.

    Is het pms bij jullie minder zichtbaar geworden?

    Of nog steeds hetzelfde?

  • Cornelia

    De siliconenolie was en is nog steeds niet zichtbaar. Zit prima.

  • natascha68

    niet zichtbaar en minder geworden groetjes

  • Katja

    Ik heb het ook in oisterwijk laten doen bij dhr Janssen

    ben nu voor de 2de keer terug geweest en heb de eerste keer 0,6 laten inspuiten daar was na 6 weken niets meer van te zien

    6 weken later heb ik nog is 0,5 laten inspuiten

    ik ga nu niets meer bijspuiten na het lezen van deze berichten.

    maar mij is ook verteld dat de verhalen allemaal erg opgeblazen worden rondom pms maar van deze berichten word ik wel erg nerveus.

    bij mij is het effect overigens wel weg maar heb ik mn laatste injectable 2 weken geleden laten doen.

    waarschijnlijk vinden jullie deze hoeveel heden wel erg groot?

  • Hanny

    Hallo Katja,

    Deze discussielijst gaat m.i. over het mogelijk verwijderen van Pms olie. Als jij vindt dat verhalen erg opgeblazen worden zou ik ze zeker niet lezen.

    Groetjes