Pms silicone olie

  • natascha

    pms is alleen te verwijderen middels een operatie dus er is geen discussie mogelijk over verwijdering. Het is er alleen uit te snijden. punt. Het enige wat wel voorkomt is dat pms terwijl het permanent is toch soms minder wordt en het volume ervan afneemt. .Dit is namelijk bij mij gebeurt en bevesitgd door pc staudt. Pms is van de permanente vul middelen het middel met de minste bijwerking, uitzonderingen daar gebleven natuurlijk. Dus Katja ik hoop wat van je angst weg te hebben genomen. Zelf zou ik het middel nu niet meer gebruiken alhoewel ik er een mooi resultaat mee heb verkregen en het altijd rustig is gebleven, gelukkig dan ook

    groetjes Natascha

  • kaka

    Pffff allemaal van die slachtoffer verhalen hier, word er ook nog iets geplaatst over bij wie het goed verwijderd is op welke manier dan ook? heel de site afgelezen word nog meer depri van die verhalen hier

  • Tender

    In 2001 heb ook ik pms siliconen olie in mijn bovenlip laten spuiten en nu, 9 jaar later, is het lelijk aan het worden. Er lijken harde bobbeltjes in mijn bovenlip te zitten, en de olie is met mijn vingers makkelijk te voelen. Het ziet er niet uit. Ik was van plan om de olie te laten verwijderen en zo kwam ik op deze pagina terecht, maar hier lees ik dus dat het erg lastig (onmogelijk?) is om de olie te laten weghalen. Het idee dat ik met gevaarlijke troep in mijn lip loop maakt me erg benauwd (was ik 9 jaar geleden maar zo wijs geweest als nu…) en ook de gedachte dat het vanaf nu misschien alleen nog maar lelijker en lelijker gaat worden… :(

    Ik heb het destijds laten doen in de Velthuiskliniek in Rotterdam, ik ga ze daar binnenkort eens bellen voor informatie!!

    Is er hier dus niemand die de siliconenolie succesvol heeft laten verwijderen met een mooi resultaat (gewoon je eigen lippen dus weer terug)??

  • chantal

    bij mij zit het naar 8 jaar nog prima in mijn boven en onderlip!

  • natascha68

    bij mij ook maar als je het wilt verwijderen dan kun je het beste je wenden aan het olvg amsterdam plastic chirurgie

  • Emily

    Hey,

    Ik zou anders hier even kijken: http://www.contourkliniek.nl

    Ze doen ook borstvergroting en ik ben enorm te vreden over de service en uiteraard de prijs en het resultaat…! Dus ik denk dat ze jouw hier ook kunnen helpen.

    Ze doen ook aan liposuctie Groetjes E

  • tamara

    Ik ben 18 en wil mn bovenlip dikker ik laat dit 11 april doen bij peter driessen, is dit verantwoord? Groetjes tamara

  • tamara

    Ik heb 11 april een afspraak bij peter driessen voor onder en boven lip ik ben 18 en ontevreden over mij lippen, wat kan ik het beste doen??? groetjes tamara

  • marianne

    hoi hoi, beetje late reaktie, maar is het inmiddels gelukt om die siliconen te verwijderen?

    zelf heb ik 5jaar geleden mijn lippen laten inspuiten, heb heel veelgeinformeerd om het r uit te halen dat is helaas niet gelukt,

    het is heel onnatuurlijk. ben dus heel benieuwd. vr groet, marianne hesselink:(

  • x

    Wanneer houden we nou eens op met onze gezondheid op het spel te zetten voor ons uiterlijk?

    Het is het allemaal niet waard!

    zie:www.meldpuntklachtensiliconen.nl