Pms silicone olie

  • natascha68

    hoi

    ik zelf heb ook silicone olie. het is niet geschikt voor de wang en alleen voor de lip en neusplooi en alleen als het in kleine hoeveelheden en zeer diep onder de huid gespoten wordt. Zelf heb ik er geen problemen mee al 7 jaar geleden. Maar ik heb bio alcamid in de wangen laten doen en daar heb ik wel problemen mee dikke bobbel en hard en schemert wit door. Ben in Beverwijk geweest bij Paris Melis Een zeer aardig plastic chirurg. Hij gaat deze troep binnekort bij me verwijderen het hoeft gelukkig niet operatief. Daarna zal het worden herstelt met eigen buikvet. Ik weet niet of pms er ook uit gehaald kan worden door de knijpmethode, Anders zal het waarschijnlijk onzichtbaar gemaakt kunnen worden met eigen buikvet en als niet anders kan operatief. Maar maak een afspraak met het beverwijkziekenhuis dit wordt allemaal vergoed door je zorgverzekeraar. Maak de afspraak met Dr Paris Melis hij is zeer kundig en heeft al meer mensen geholpen met een permanent vulmiddel.

    veel sterkte hiermee

  • lizzy1

    Bel eens met de contourkliniek in bussum!

    Ik heb ook pms in mijn lippen door hen gedaan en erg mooi, na jaren nog steeds, maar ik begreep van hen toendertijd dat er tegen injecties bestaan.

  • Dahlia

    Hoihoi,

    ik heb begrepen dat siliconen totaal inert zijn……..zelf heb ik ruim 5jr geleden een dermal fatgraft (= een stukje ‘gestripte’ eigen huid met vetlaagje) diep in mijn bovenlip laten plaatsen met een volkomen natuurlijk resultaat *omdat* de DFG zo diep geplaatst is en dus niet het aanzien heeft van een oppervlakkig geplaatst implantaat wat een ‘shelf-lip’/'eendebekje' aanzien geeft.

    Waar ik naar toe wil is dat blijkbaar het gebied rond de mond en lippen zo dynamisch is dat eea ‘wat er niet hoort’ na verloop van tijd ‘naar buiten geperst’ kan worden, dwz: boven de liprand.

    Namelijk: mijn DFG is mijn eigen lichaamsmateriaal en ook ik zie een klein wit bobbeltje langs de linkerbovenkant van mijn bovenlip en ook een soort ‘klein randje’ boven mijn hele bovenlip.

    Het valt alleen mij op; tot nu toe heb ik er niemand over gehoord………..en ook niet over het feit dat ik mijn bovenlip ooit heb laten vergroten (= naturel ogend resultaat dus).

    Misschien overbodige info, misschien helpt het jullie iets om over de zorgen van migrerende sili heen te komen…….dwz de randjes/bobbeltjes etc. Heb ik ook, maar dan van mijn eigen lichaamsweefsel dat geimplanteerd is.

    Groetjes,

    Dahlia

  • Marianne

    Beste Dahlia,

    Pms silicone olie kan een zeer nadelig effect op gezondheid hebben. Het lijkt mij niet zo verstandig te beweren dat siliconen totaal inert zijn. Inert wil zeggen dat de stoffen in siliconen olie niet of nauwelijks reageren met andere (lichaams) stoffen. DAAR IS NOOIT GEEN WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK NAAR GEDAAN!!

    Door zulk soort opmerkingen zet je mensen op het verkeerde been. Pms olie kan, zeker als je daar gevoelig voor bent, uiterst nadelige consequenties voor je gezondheid hebben.

  • Dahlia

    Nounou, Marianne,

    wat een heftige reactie zeg…………beetje hysterisch en paniekzaaierig ook.

    Weet je eigenlijk wel dat er *verschillende* typen *medical* grade siliconen bestaan? Losse siliconen die oa in lippen gespoten word is namelijk van een andere kwaliteit/structuur dan de losse medical grade siliconen die bv in heupen, dijen en billen gespoten worden(rust een verbod op in EUR/USA) .En die zijn weer verschillend van de siliconen die in enveloppes als borstprotheses gebruikt worden.

    Ja, en als die vanuit de enveloppe in het lichaam terecht komen dan kan dat heel erg vervelende gevolgen hebben.

    Verder is er sinds de jaren 60/70/80 meer dan genoeg onderzoek gedaan waaruit blijkt dat siliconen inert zijn……….omdat siliconen(materialen) niet alleen in de cosmetische chirurgie worden gebruikt maar ook in de reguliere chirurgie, weet je wel?

    Nog een weetje voor je: injectienaalden worden ook gecoat met een siliconenlaagje…….en ik heb eerlijk gezegd nog niet gehoord over een bv heroine junk of een diabetespatient die daar nadelige gevolgen van ondervonden heeft.

    Nogmaals: ik vind je postje wat schreeuwerig en nogal ongepast tov de verontruste dames die hier posten ook.

  • suus

    ik heb ook zon zes jaar geleden siliconenolie in laten spuiten

    heb nu nog nergens last van maar schrik wel van de verhalen van anderen

    was mij eigenlijk nooit zo bekent met de bijwerkingen

    mag ik vragen hoeveel en hoe vaak jullie hebben laten inspuiten

  • natascha68

    als het goed is krijg je geen bijwerkingen heb er met een plastic chirurg over gepraat in beverwijk als het goede zuivere siliconenolie is en niet teveel en op de goede manier ingebracht is. In de meeste gevallen gaat het namelijk wel goed en heeft het van de permanente vulmiddel als minste bijwerkingen heb t zelf al 8 jaar in de neuslipplooi en nog altijd naar tevredenheid. De assistente van de arts had t zelf in haar lippen en ook zonder complicaties Dujs je niet gek maken over wat je leest. Wat goed is lees je meestal niet

    gr natascha

  • San

    Ik heb ook pms siliconenolie in mn neuslippenplooi laten spuiten. Het zijn bij bij wel een soort onderhuidse strengen waarvan ik er 1 al iets begin te zien. Ik hoop niet dat dit nog erger wordt, heb t 5 jaar geleden laten doen bij een goede kliniek maar ja dat zegt ook niet alles.

    Heeft iemand ervaring met het wegspuiten ervan? Er is nu zoveel om te doen in de pers enzo en je leest over ontstekingen dus ik maak me toch wel zorgen.

  • suus

    eigenlijk is dat ook mijn vraag

    is er al iets gevonden waarmee ze de siliconenolie eruit kunnen halen

    behalve eruit snijden dan…..

    en heeft iemand hier ervaring mee

  • sjan

    ik heb gehoort

    dat als je eenmaal siliconenolie hebt gebruikt

    je ook nooit meer wat anders kan gebruiken

    klopt dit?