Pms silicone olie

  • clair

    Bij Gabriel, een praktijk in Rotterdam werkt Peter Termolen, een kundig arts die Pms olie kan verwijderen zonder te snijden. Let niet op de verhalen die over deze praktijk wordt geschreven. Peter werkt hier 1 of 2 dagen in de week (ook in de duurdere klinieken) en heeft veel ervaring. Succes.

  • natascha68

    kun je hier dan iets meer overschrijven, heb je zelf ervaring hierin of hoe kom je aan de info dat deze dokter het kan verwijderen ben erg benieuwd want ik dacht echt dat het niet te verwijderen is zonder te snijden

    bedankt groetjes natascha

  • San

    die peter termohlen heb ik gegoogled en hij heeft zn eigen praktijk en gebruikt nog steeds siliconenolie. Lijkt me niet erg betrouwbaar en die praktijk van diana gabriels is zeer onbetrouwbaar, is meerdere malen in opspraak geweest.

    Ik ben bij de Velthuis kliniek geweest en het enige wat ze kunnen doen zijn een soort cortisonen injecties waardoor het bindweefsel zeg maar oplost wat zich om de siliconenolie heeft gevormd. Maar let wel op dat dit ook juist ongewenste reacties kan geven zoals ontstekingen of als ze daar weer te veel van gebruiken kun je deuken krijgen. Dus als je er niet echt ‘last’ van hebt kun je beter niets doen werd mij verteld. Ik heb aan 1 kant meer bindweefselvorming gekregen waardoor ik nu een bultje zie. Andere mensen valt het nog niet op maar ik ben bang naarmate ik ouder wordt en de huid dunner wordt dat het nog zichtbaarder wordt.

    Ik laat echt nooit meer iets inspuiten want ze vertellen dit er van te voren mooi niet bij! Oh ja ik heb dit 5 en half jaar geleden laten doen bij een welbekende kliniek in Schevingen; dus bekendheid is ook niet altijd een garantie voor een goed resultaat!

  • san

    Ik ben trouwens gisteren bij de Velthuis kliniek geweest dus dit is recentie info! Zij gebruiken ook geen permanente vullers meer vanwege de risico's!

  • suus

    san hoeveel siliconenolie

    had jij inlaten spuiten dan

    en wie weet er hoeveel er in een halve spuit zit

  • San

    Ik heb 2 x 0,4 cc laten inspuiten. Na 6 weken mag het herhaald worden en dan weet je natuurlijk niet dat het later veel meer bindweefsel gaat vormen, helaas. Ik voel het ook zitten onder mn huid, net grote muggenbeten kan t zo vastpakken. Vandaar dat ik vrees dat het echt zichbaar gaat worden. Hopelijk wordt er snel iets gevonden om het te behandelen.

  • San

    Natascha mag ik vragen hoeveel jij hebt laten inspuiten bij de neus lippen plooi? Voel jij helemaal geen verhardingen ofzo?

  • Yannis

    Beste Natascha,

    Het is een misverstand te denken dat PMS Silicone olie geen bijwerking heeft als het niet te veel (wat is niet teveel ?) en op een goede manier ingebracht wordt, (wat is de juiste manier van inbrengen ? en wat zijn de onjuiste?)

    Dit wordt gesteld en verteld door een plastisch chirurg die dit ook bij zijn assistent inbrengt. Dit lijkt mij preken voor eigen parochie en is hetzelfde als je in een BMW auto zou rijden en je zou vragen aan de BMW dealer of het een goede auto is.

    Als je een klein beetje door leest en googled kan je lezen dat door deskundigen gesteld en bewezen is dat PMS Olie gevaar kan opleveren voor de gezondheid. Dit hangt van vele factoren af zoals, allergie, je auto imuunsysteem, zuiverheid pms olie etc etc. Ik zou zeker niet op deze forums gaan beweren dat PMS olie onschadelijk is, dat is helaas niet zo. Integendeel het kan mogelijk veel schade aan je gezondheid toebrengen.

    Yannis

  • natascha68

    hoi san

    1x 1,5 en 1x 1,8 bij de neuslipplooi best wel veel maar over drie jaar ongeveer verdeeld. Je voelt het helemaal niet. Volgens de pc in bloemingdael zou het te voelen moeten zijn bij deze hoeveelheid maar het kan toch zo zijn volgens hem, dat het lichaam het afbreekt. Maar volgens hem kan pms in de meeste gevallen geen kwaad. Mitst het zeer nauwkeurig gedosseerd en diep genoeg gespoten wordt en het de goede zuiver olie is. Maar natuurlijk kan het altijd zijn dat je een allergisch reactie toont/krijgt daarom mag je de 1e keer nooit te veel spuiten. Maar met de wetenschap die we nu hebben zou ik er nooit meer aan beginnen aan een permanent middel. En er zijn heel veel mensen die dit gebruikt hebben en je hoort er daarom heel weinig over op dit forum

    sterkte en als ik je iets kan aanraden is het rode kruis ziekenhuis waar ze erg veel ervaring hebben met behandelen van complicatie van permanente middelen

    groetjes natascha

  • Carla1232

    Beste San,

    He dat is apart zeg, de veldhuiskliniek die geen permanente vullers meer wenst te gebruiken. Het kan toch geen kwaad zoals zij dit jaren gepropagandeerd en ingespoten hebben?

    Waarom deze omslag, bang voor claims misschien. ? Of toch minder onschuldig, zoals zij jaren beweerd hebben

    Carla2