Pms silicone olie

• gossipgirl111

Begin december heb ik PMS siliconenolie (0,3 ml) laten injecteren in de bovenlip, 14 dagen later was ik op vakantie in een warm land en kreeg ik een enorme allergische reactie waardoor ik inmiddels nu al ruim 3 weken met een gezwollen bovenlip loop. In eerste instantie was de lip zo erg gezwollen dat ik nauwelijks toonbaar was, nu na 3 weken, is het nog steeds dik en duidelijk zichtbaar dat ik ‘iets heb laten doen’, aan de achterzijde zijn knobbels voel- en zichtbaar. Ik slik al 3 weken lang antihistaminine tabletten met alle bijwerkingen vandien (hartkloppingen, rusteloos, droge mond enz), hoewel ik het heb laten doen bij een arts met een goede reputatie (vriendinnen van mij hebben het hier ook laten doen, het is een voormalige huisarts die al 8 jaar injecteert) heb ik er enorm veel spijt van en een slecht gevoel over! Ook las ik in een eerder berichtje dat de Velthuiskliniek geen permanente injectables meer doet, Helga van der Elzen uit Naarden doet dit ook niet meer. Ga eens googlen en vindt een literatuurstudie over permanente injectables door het RIVM, er schijnt sprake te zijn van een definitief verbod op het gebruik

• Nadia11

Hallo,

Eindelijk eens een eerlijk bericht over het gif Pms siliconen olie.

Ook artsen met een zogenaamde goede reputaties hechten geen enkele waarde aan je gezondheid.

Men weet al jaren dat het injecteren van PMS olie gevaar kan opleveren voor je gezondheid en toch gewoon doen. Ik vraag me wel eens af hoe zit het met die mensen hun beroeps ethiek. Alleen het geld telt dus….

Maar slecht nieuws voor zulk soort charlatans, persoonlijk ben ik van menig dat daar toch een keer een einde aan komt en er juridische stappen ondernomen gaan worden.

• kellie

gossipgirl heette jou arts toevallig douwe

• Jane

Ik ben ook 5 jaar geleden bij de velthuis kliniek in Rotterdam geweest en heb 2x pms in neus lippenplooi laten spuiten. bij mij zijn eigenlijk na een half jaar al bindweefsel knobbels zichtbaar. Het valt anderen (nog) niet op maar ik voel het wel en ik zie het ook met name als ik wat afval. en je weet naarmate je ouder wordt je gezicht dunner wordt. Ik ben teruggegaan naar de kliniek en ze zeggen dat het niet erger kan worden en ze hadden dit uiteraard nog nooit meegemaakt. Jaja maar wat kun je… En zoals San zegt je weet ook niet wat de troep die ze dan weer inspuiten gaat doen. Maar ik zeg tegen iedereen nooit een filler echt niet doen!!

• San

Ja Carla inderdaad ze zeggen daar dat ze het al jaaaren niet meer gebruiken en ook dat zij er nooit problemen mee gehad hebben. Ik betwijfel het. Maar goed er zijn veel mensen de dupe dus die zogenaamde etisch verantwoorde artsen kunnen zich beter richten op het vinden van een oplossing.

• San

Natascha bedankt voor je reactie. Jij hebt dan geluk dat je het niet voelt!

Waar ik een beetje bang voor ben is dat het toch nog gaat ontsteken ofzo na zo lang. Maar dat komt misschien ook door al die verhalen nu in de media.

• annet

Ik weet niet wat voor problemen sommige dames hebben met silicone olie,maar ik kan uit ervaring spreken dat drs.Peter Termohlen heel goed staat aan geschreven .Een uitmuntend arts in alle opzichten.

• natascha68

leg dan eens uit waarom jij dan wel zo tevreden bent annet dat is dan wel interessant waarom jij dit schrijft

groetjes Natascha

• San

Marjet ben je al bij de kliniek geweest en wat is er uitgekomen?

groetjes

San

• Saffie

Hallo

Ik heb een afspraak op 5 februari om silicone olie in me bovenlip te laten spuiten.

maar door wat ik nu allemaal lees ben ik heel bang geworden.

ik ga naar een kliniek in oisterwijk.

waarvan ik dacht en heb opgezocht dat hij goed is.

ben ook al geweest voor een consult.

ik ga voor 1 mililiter dat is natuurlijk heel weinig .

maar als ik het goed heb gelezen zie je het ook niet gelijk en pas na zes weken wet je of je meer moet.

en tegen mij is gezegt dat ik aan die 1 mililiter genoeg heb.

wat raden jullie mij aan ik wil het zo graag .

maar weet het nu niet meer.

groetjes