Begin december heb ik PMS siliconenolie (0,3 ml) laten injecteren in de bovenlip, 14 dagen later was ik op vakantie in een warm land en kreeg ik een enorme allergische reactie waardoor ik inmiddels nu al ruim 3 weken met een gezwollen bovenlip loop. In eerste instantie was de lip zo erg gezwollen dat ik nauwelijks toonbaar was, nu na 3 weken, is het nog steeds dik en duidelijk zichtbaar dat ik ‘iets heb laten doen’, aan de achterzijde zijn knobbels voel- en zichtbaar. Ik slik al 3 weken lang antihistaminine tabletten met alle bijwerkingen vandien (hartkloppingen, rusteloos, droge mond enz), hoewel ik het heb laten doen bij een arts met een goede reputatie (vriendinnen van mij hebben het hier ook laten doen, het is een voormalige huisarts die al 8 jaar injecteert) heb ik er enorm veel spijt van en een slecht gevoel over! Ook las ik in een eerder berichtje dat de Velthuiskliniek geen permanente injectables meer doet, Helga van der Elzen uit Naarden doet dit ook niet meer. Ga eens googlen en vindt een literatuurstudie over permanente injectables door het RIVM, er schijnt sprake te zijn van een definitief verbod op het gebruik