Pms silicone olie

• Cornelia

Heb al 23 jaar siliconenolie in mondhoeken en lippen. Zit nog steeds prima.

Geen bijverschijnselen/ontstekingen/bulten.

• natascha68

fijn om te horen dat bedoel ik meestal hoor je de positieve ervaringen niet

dank je voor je reactie

• Jorien

Beste Natascha,

Waarom wil je perse andere mensen doen geloven dat PMS olie “ ongevaarlijk” is.? en dat zij dit ook veilig kunnen gebruiken.

Je weet toch ook dat dit foutieve informatie is en dat je mensen bewust op het verkeerde been zet. Buiten mensen op dit forum, raden ook vele artsen dit af.

Commerciële belangen ?

Jorien

• natascha68

nee geen commerciele bedoeling ik heb zelf en bio en pms erg genoeg maar gelukkig echt gelukkig heb ik (nog) geen last van pms. Volgens dr Staudt was het zelfs niet meer voelbaar bij mij de pms en dus waar is het dan gebleven ? Volgens hem kwam dat wel eens voor. Hij was ook degene die me vertelde dat met pms de minste bijwerkingen waren van de permanente vullers tja … en daar moet je het dan mee doen want je kunt het alleen maar eruit snijden maar bij mij zat her erniet meer volgens hem en ik voel het inderdaad ook nit en dat is met de bio wel die kun je zo oppakken . Maar de bio laat ik eruit halen en gelukkig ook nog geen complicatie en maar een geringere hoeveelheid maar ik wil de rommel eruit voordat er problemen door komen

• robin

Ik heb dus ook Silliconen olie in mijn lippen laten spuiten.

Maar wil het er uit hebben.

Nu ben ik dus ook bij Dr.Staudt geweest en hij zei dat hij het wel een beetje eruit kon halen, maar niet helemaal.

En dat er mogelijke infectie kon ontstaan als er een bacterie bij zou komen.

En dat het misschien nog minder kon worden de komende jaren.

Maar ik weet niet of dat wel echt zo is, pms is toch een blijvend middel.

Dus waarom zou het minder kunnen worden.

Zit echt in een dilemma of ik het wel of niet eruit wil laten halen

• natascha68

hoi Robin

nou zoals je bij mijn verhaal kon lezen was het bij mij inderdaad ook weg want de pms was niet meer te voelen volgens Dr Staudt. Dus kan hij schijnbaar toch verdwijnen. Ik vond het ook raar maar hij kon het niet meer voelen en dat zou toch moeten met de hoeveelheid die ik had in mijn neuslipplooi

groetjes Natascha

• robin

Hoi Natascha,

Ja bij mij voelde hij het nog wel.

Maar het is nu 2 jaar geleden.

Hij zegt misschien over 2 jaar kan het weg zijn.

ik hoop het.

Maar ik vraag me af, of je lip of huid dan nog terug trekt in zijn normale vorm.

Ik bedoel daar heeft toch een hele lange tijd iets ingezeten wat het opvult.

Trekt de huid dan nog wel terug, of blijft die losjes zitten?

• natascha68

hoi Robin

met dat probleem zit ik ook mee bij de bio als deze uit mijn wangen gaat maar dr melis uit beverwijk heeft me gezegd dat ik het dan als dat zo is, dan het beste op kan vullen met eigen lichaamsvet. Dus dit kan ook bij je lippen. Maar als ik jou was zou ik nog wachten of het vanzelf weg gaat. Of heb je problemen er mee dat je er niet meer met rond kunt blijven lopen?

groetjes Natascha

• robin

Nee ik heb er geen last van dat ik er niet meer mee rond kan lopen.

(vind het alleen niet mooi meer)

Alleen lippen is niet het enige wat ik heb gedaan.

Ook in mijn wangen naast mijn neus brug heb ik Restylane in laten spuiten.

Alleen ten eerste is dit een hele rare plek om dat in te spuiten (de kliniek had allang moeten zeggen dat ze het op die plek niet inspuiten)

En ik ben er later ook achter gekomen dat dit bij een kliniek was waar geen echte artsen werken.

En ten tweede het is er - na 2 jaar en een maand - nog niet uit.

Terwijl het al na 12 maanden weg zou moeten zijn.

Nu heb ik dus ergens gelezen dat er een laser bestaat die het spul warm kan maken en dan via een heel klein gaatje er uit kan masseren.

Dit kan ook bij dat spul wat jij er in hebt zitten.

Maar niet bij pms wat in mijn lippen zit.

Bij restyale weet ik niet of dat kan, want dit is eigenlijk een tijdelijk middel.

Maar ik merk eigenlijk een beetje dat mijn huid losser is geworden ofzo.

Dus vroeg ik me af, of als dat spul eruit is of je huid dan losser zit.

Ik hoop het niet, ben pas 23 en heb gruwelijke spijt van wat ik allemaal heb gedaan.

En wil niet voor de rest van mijn leven met zo,n gezicht rond lopen.

Dus ik hoop dat het nog allemaal goed komt.

.

• natascha68

Hallo Robin

Wat betreft de silicone olie die kun je inderdaad niet weg halen met de ilt laser. De bio alcamid zou wel kunnen Ik ben naar die kliniek toegeweest maar ik heb op het laatst de afspraak afgezegd. Ik durfde het niet aan omdat ik eigenlijk geen positieve berichten hierover gehoord of gezien heb. Alleen maar een negatieve op dit forum, het verhaal van Annie. Dus ga ik niet meer met mijn gezicht een risico lopen . Als het echt goed zou zijn dan had me wel een arts er na verwezen. Wat restylene betreft weet ik van een vriendin van mij dat het bij haar ook langer blijf zitten dan de fabrikanten er over publiceren maar je moet ook rekening houden dat dit gemiddelden zijn en dat het altijd wel anders uit kan pakken. Maar uiteindelijk is het toch een tijdelijk middel en zal je lichaam uiteindelijk verlaten. Ik neem aan dat het in je neus lipplooi zit. Dus geef het de tijd En als je dit erg vindt laat het dan vooral niet meer doen.Je bent nog zo jong je huid zal genoeg veerkracht hebben om weer terug te gaan en dit is dan ook een teken dat het uit het lichaam is aan het gaan. En je lippen zijn dus vol en ik heb dit ook maar dan van nature want heel vaak wordt bij een plastic chirurg als ik t met mijn probleem ga over de bio gevraagd of ik mijn lippen heb laten doen. Maar dit heb ik dus van mzelf en probeer er blij mee te zijn want heel veel willen dit heel graag hebben. En je hebt geen last van ontsteking of bobbels en misschien wordt het vanzelf minder na enkele jaren net zoals bij mij met de olie is gebeurd. Probeer er niet iedere dag aan te denken

groetjes Natascha