over het zwart maken van chirurgen / klinieken....

• Bernadet

Precies, je snapt het helemaal.

• Emma

Precies, je haalt me de woorden uit de mond.

Ik lees ook veel op andere fora en daar is het lang niet zo negatief als hier.

• vanessa

inderdaad! Ik zit zelf redelijk vaak op het borstenforum, maar die is weer eens niet bereikbaar en ook daar lees je echt wel eens negatieve dingen, maar lang niet zo systematisch als hier, ik walg ervan!!!

• ans van der bilt

dan hoop ik voor jou dat jij een paar mooie tieten hebt……

• vanessa

absoluut en dat nog wel door een arts die ook constant negatief wordt besproken!

Weet je wat het is, het zal vast heel vaak fout gaan, maar nog veel vaker goed en dat is nou net de pest van het internet. Want als het goed gaat ben je er al snel over uitgesproken en hoef je een jaar na ja operatie niet meer te vertellen hoe het met je gaat(op een enkeling na). In tegen stelling tot degenen bij wie het fout gaat, dan zullen er constant dingen zijn die je wilt vertellen, dingen die je wilt delen, je zoekt lotgenoten!!! Of je wilt zoveel mogelijk mensen waarschuwen! Logisch, maar dat is wel de reden waarom er zoveel negatiefs te vinden is.

Ik persoonlijk vind dat er een hoop gedramatiseerd wordt door het feit wat ik hierboven beschrijf. Dat het vaak fout gaat oke en dat is ook heel vervelend en tuurlijk hoop ik voor die mensen dat er een oplossing komt, maar het wordt hier wel in een heel donkere hoek gestopt, alsof er 50% kans is dat het mis gaat

• Kato

Vanesse, ik ben het met je eens. Een goed geslaagde ingreep speelt, als alles genezen is, geen rol meer, een mislukte opratie daarentegen beinvloedt je hele leven. Dat is vreselijk voor die mensen! Prima dat er een onderwerp wordt besteed aan wat er, bij wie, mis kan gaan want een gewaarschuwd mens….

Maar nu wordt ieder topic aangegrepen, door dezelfde personen, voor dezelfde waarschuwingen. Het maakt alles nogal onleesbaar en negatief.

Ik zou bijna zeggen; begin een eigen forum: mislukte plastische chirurgie.

• Kato

Die laatste zin is natuurlijk niet voor jou Vanessa, maar voor alle “waarschuwers”

• Joke

Goed idee Kato, helemaal mee eens!

• gerda

Ik ook…al kan ik het niet laten om te antwoorden.Ik word steeds verkeerd begrepen,wil het dan proberen uit te leggen en nog gaat het fout.Maar hierbij eindig ik nu ook.Succes allemaal

• cynthia

laten we wel beschaafd blijven en ik ben het met vanessa eens men valt steeds in herhaling alles is wel duidelijk mvg c