Dat schreef ik dus, dat ik na een paar jaar gedegen onderzoek me in 1x door de juiste chirurg me met zeer goede resultaten heb laten opereren. En ik dus heel erg tevreden ben met het resultaat. Ondanks de zeer zware ingreep, ondanks de lange, lange helingsperiode.
Die zijn er dus wel alleen dringt mijn boodschap niet helemaal tot je door. *LAAT JE NIET ZOMAAR DOOR DEZE OF GENE OPEREREN. *DOE GRONDIG ONDERZOEK NAAR DE CHIRURG IN KWESTIE, ZIJN ERVARING, ZIJN WERKWIJZE, ZIJN POST OP PATIENTEN WEEG HET AF TEGEN JE WENSEN*. Duidelijk toch?
Niet iedereen doet zich als een soort halve heilige voor……..en haat en wraakzucht lijken me volkomen legitieme gevoelens bij verminking door een PC. Een schadevergoeding om een evt revisiechirurgie te bekostigen lijkt mij nog veeeeeeel legitiemer.
Een verminkte patient die zulke gevoelens niet koestert en die ook uit moet of uit schokbeton opgetrokken zijn, of geestelijk niet normaal, of allebei.
Ik heb de indruk dat jij je verbittering op een wat verwrongen wijze uit en tegen de verkeerde mensen……..namelijk niet je chirurg(en) maar tegen de door onkundige/nalatige plastisch chirurgen verminkte mensen hier.
Nogmaals: een in 1x zeer goed gelukt PC ingreep kan dus wel. Alleen moet je je vooral niet overhaasten, onderzoek doen en je niet zomaar door deze of gene laten opereren.
Dahlia.