een laag IQ/psychische instabiliteit ben je als je zo laf bent om niet je naam
kenbaar te maken.
Dat klopt wel wat….zegt,mijn operatie is ook goed gelukt maar van dezelfde chirurg heb ik ook mindere dingen gelezen.Maar ik denk als je iets heel graag wil,toch het risico gaat lopen en denkt bij mij gaat het hoop ik wel goed,er zijn er zovele goed gegaan en n paar fout.Maar die overweging moet je zelf maken,dat heb ik ook gedaan.Tja en die dr.Jeff,ik denk dat hij straks niet meer opereerd (terecht ook)als iedereen dit allemaal leest.Ik vond deze site trouwens net voor mn operatie,toen ik de afspraak al had gemaakt.
Ik zit hier nou alles eens te lezen en ik wil het volgende kwijt…we weten allemaal dat ,welke operatie je ook ondergaat, dit niet zonder risico gaat. Een chirurg hoort je op deze dingen te wijzen. Mocht er iets mis gaan, dan is het de taak en verplichting van de chirurg om daar op een nette, menselijke manier mee om te gaan en en oplossing te zoeken. En dat is waar DR. Jeff in gebreke is gebleven. Hij heeft geopereerd, het gaat niet zoals het zijn moet, de patienten komen verhaal halen en wat doet hij? Hij staat ze op een onbschofte, onmenselijke manier te woord, heeft totaal geen begrip voor de zorgen en klachten en bnjourt ze vervolgens met een dooddoener de deur uit: En dat is wat me zo vreselijk boos maakt. En dan heel leuk in DE LEUGEN REGEERT vertellen dat hij al 6 maanden de wantoestanden in de kliniek aan da kaak wil stellen!!.Bekent ie nou schuld of ben ik achterlijk??????
enne……als je een broek koopt in de winkel, die bij thuiskomst een scheurtje vertoont, ga je toch ook terug naar de winkel?? en als ze geen ander exemplaar hebben, wil je toch ook je centen terug?? alle mensen die een cosmethische ingreep hebben gehad waarbij alles op rolletjes is verlopen zou ik wel eens willen horen als er toch iets fout is gegaan!!!..makkelijk om te reageren als je zelf wel moois borsten hebt, of een gaaf smoeltje……
Vorige week was in Oprah een vrouw die haar borsten had laten opereren door een hele goede plastisch chirurg. Alleen was bij haar alles misgegaan wat maar mis kon gaan. Gewoon domme pech. Ze moet nu een jaar wachten op een hersteloperatie en haar nepborsten zijn eruitgehaald en het ziet er vreselijk uit.
Ze is ook (tijdelijk) verminkt, maar het komt weer goed en is niet de schuld van de chirurg.
Ik zou wel eens de andere kant van de verhalen willen horen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?