over het zwart maken van chirurgen / klinieken....

• Kamila

Ik volg regelmatig deze prikboord want ik heb ook een en ander “laten doen”. Ik ben niet altijd tevreden geweest maar gelukkig niet helemaal mismaakt na z`n “verbeteringsoperatie”. Daarom wil ik je vertellen dat ik erg dankbaar ben voor mensen zoals jij die ondanks vreselijke opmerkingen van anderen toch doorgaan. Rotopmerkingen zeggen alles over de persoonlijkheid van de persoon zelf en niet over jou dus laat ze maar lekker. Ik heb ontzettend veel aan je informatie en ik zal heus wel gebruik van maken.

Het allerbeste! en heb je wat te melden over onkundigheid van een plastisch chirurg, gewoon doen. Genoeg mensen die je serieus zullen nemen … en de anderen? Ze zijn niet verplicht om te lezen!

Groetjes,

Kamila

• B-Cupje

Zeker dit filmpje bekijken met de reactie van Hoeyberghs op ‘das je goed recht’ :

http://omroep.vara.nl/Afleveringen-detail.2366.0.html?&tx_ttnews=11271&tx_ttnews=961&cHash=5e88adb509

No comment …

• Es

En ook het optreden in dat programma geeft maar weer eens aan dat de man niet spoort.

• Emma

Nou, ik zou in zo'n geval ook goed pissig zijn. En de man is wel plastisch chirurg hoor. Heb je enig idee hoe lang hij daarvoor heeft moeten leren? Robert Schoemaker met z'n eigenwijze hoofd is zover niet gekomen.

• Es

Hij is een plastisch chirurg die niet spoort en niet de waarheid spreekt.

• ....

je bent er nogal op uit om het laatste woord te krijgen,

mij een beetje afzeiken enzo, dat ik ongelijk zou hebben…

slaat gewoon nergens op

ik heb in ieder geval echt wel gelijk dat er elders net zo vaak dingen gebeuren die niet in de haak zijn, en mensen na-correcties nodig hebben.

je hebt totaal geen ervaring met verschillende ingrepen in verschillende klinieken, dus je weet helemaal niet waarover je praat.

even een geslaagde ooglidcorrectie gehad hebben zegt helemaal niet dat het zogenaamd ook goed kan.

een ooglidcorrectie is ook niet zo'n moeilijke ingreep.

je moet gewoon stoppen met het zwart maken van bepaalde mensen. waarschuw mensen liever op de algemene gevaren van plastische chirurgie en dat het overal fout kan gaan. dan ben je pas goed bezig.

als je echt zo geschrokken was van plastische chirurgie zou je hetzelfde doen.

degene die jou ‘toevallig’ een goed gelukte ingreep heeft bezorgd kan de volgende keer iemands gezicht net zo goed compleet verminken.

• Dahlia

Over wie heb je het ………….?…. schreef:

>

>

> je bent er nogal op uit om het laatste woord te krijgen,

> mij een beetje afzeiken enzo, dat ik ongelijk zou hebben…

> slaat gewoon nergens op

>

> ik heb in ieder geval echt wel gelijk dat er elders net zo

> vaak dingen gebeuren die niet in de haak zijn, en mensen

> na-correcties nodig hebben.

>

> je hebt totaal geen ervaring met verschillende ingrepen in

> verschillende klinieken, dus je weet helemaal niet waarover

> je praat.

>

> even een geslaagde ooglidcorrectie gehad hebben zegt helemaal

> niet dat het zogenaamd ook goed kan.

> een ooglidcorrectie is ook niet zo'n moeilijke ingreep.

>

> je moet gewoon stoppen met het zwart maken van bepaalde

> mensen. waarschuw mensen liever op de algemene gevaren van

> plastische chirurgie en dat het overal fout kan gaan. dan ben

> je pas goed bezig.

>

> als je echt zo geschrokken was van plastische chirurgie zou

> je hetzelfde doen.

>

> degene die jou ‘toevallig’ een goed gelukte ingreep heeft

> bezorgd kan de volgende keer iemands gezicht net zo goed

> compleet verminken.

• Dahlia

<(IK) de topic starter is zowel aan haar borsten en gezicht verminkt dus weet heel goed waarover er word gepraat.>

Ik ben nergens verminkt geraakt, integendeel. Maar dat wil niet zeggen dat ik me niet in de gevoelens van bv Bernadette kan verplaatsen. Ik blijf er bij dat het een goede zaak is om toekomstige patienten via het net voor prutsers waarschuwen goed werk is.

Zo ben ik dus ook eens grondig gewaarchuwd voor deze of gene en er tot op de dag van nu heel, heel erg blij mee, met die waarschuwing. Want ik zie verhalen (en foto's) van zijn post op patienten op het net verschijnen die niet gewaarschuwd waren of het in de wind sloegen. De honden lusten er geen brood van.

En het is beslist niet vervelend bedoelt om afbreuk te doen aan je (geleden) leed hoor, maar je komt wat (passief agressrief) slachtofferig over.

Dahlia

• Es

Geen dank hoor, sommige mensen schijnen het maar niet te kunnen of willen snappen.

• gerda

Vanavond om half 8 komt er een nederlandse kliniek op tv bij rtl4.Waar ook iets is mislukt,ik geloof borstenen dat het er vuil is.

Ik heb alleen een ooglicorrectie gehad,en ben blij dat het goed is gegaan.Het is ook geen moeilijke operatie en ik heb hem niet bij Jeff laten doen.Mn schoonzus daarentegen is ook weggejaagd bij Jeff na een mislukte liposculpture,daarna heeft ze nog een operatie gehad in n kliniek aan haar borsten en ook die is mislukt en die dr.“Cardey”ofzo is met de noorderzon vertrokken.Dus ik snap best dat jullie allemaal kwaad zijn ,zou ik ook zijn.MAAR…er zijn ook goedgelukte operaties gelukkig,verder ga ik niet meer in discussie,ik meende het goed maar mssn komt het fout over,

prettige dag verder