wie heeft er ervaring met...??

• cynthia

hallo Nicole ,nee ik heb zeker geen spijt en mijn ogen zijn ook nog opgezwollen en de littekentjes zijn ook nog een beetje dik ,maar als je je opmaakt is het een stuk minder ,nogmaals je moet geduld hebben en tegen je zelf zeggen ik ben de mooiste vrouw vd hele wereld want ik vraag me af wat is lelijk niemand is lelijk !!

en gekke dingen doen het is het niet waard positief blijven !!!! er worden zoveel (ooglid) correcties gedaan die goed gaan maar je leest op dit forum veel negatieve dingen die steeds over hetzelfde artsen of klinieken af en toe iets positiefs, gelukkig ,want veel mensen denken dat pc wonderen kunnen doen het zijn ook maar mensen het belangrijkste is heb vertrouwen alles komt goed,mvg c

• Cornelia

Hoewel ik geen ooglidcorrectie had weet ik uit ervaring dat een ingetrokken litteken helemaal glad wordt. Heb dit zelf al een aantal keren gehad met een andere operatieve ingreep aan de wang. Kan je het nog opvallender hebben? Dacht echt dat het nooit meer goed zou komen en had huilbuien en slapeloze nachten. Wilde al injectables laten spuiten na ca. weken. De chirurg deed dat uiteraard niet en verzekerde mij dat het litteken langzamerhand weer omhoog komt. Duur ca. een half jaar.

Hij heeft gelijk gehad. Litteken is helemaal gelijk met de omliggende huid en is een mooi dun wit streepje geworden wat je amper ziet.

Dus heb geduld en maak je geen zorgen meer. Masseer het af en toe licht.

• Nicole

hoi cornelia.heel erg bedankt voor je berichtje,wat is dat precier een ingetrokken litteken?is dat t zelfde als wat ik heb een diepe opvallende openstaande litteken????de ellende is dat de pc al zei tegen mij :je bent erg jong voor zon operatie maar ik ben altijd erg timide geweest en durf dan niet verder te vragen van hoezo dan?ik vroeg aan hem of mijn probleen verholpen kon worden en hij zei ja en ik was zo blij want ik had echt een complex van me wallen en schaamde mij altijd vreselijk voor zoals bijv mensen ontlopen die ik ken en dan in de winkel tegen kwamn,dan wachtte ik net zolang tot hun de hoek om waren en dan pas durde ik me weer te vertonen.met make up voelde ik mee zelfverzekerder maar als ik nou make up op doe onder me ogen lijk ik wel een oud wijf joh!!!keb ook allemaal lijnen of rimpels of weet ik veel wat t zijn nou onder me ogen meer dan ik eerst had!is dat normaal na zon ooglidoperatie na anderhalve week????ik heb ook al 3 dagen niet gegeten en niet geslapen ik ben zo vreselijk bang dat dit niet meer goed komt allemaal.had ik deze site maar voor me ingreep gelezen maar ik wilde zo graag van me wallen af nou ik zeg jullie dit liever me ouwe wallen weer trug dan dit!!!!iedereen zegt ik moet geduld hebben maar waarom huil ik dan alleen maar omdat ik zeker weet t niet meer goed komt???ik heb zon spijt zo erg was ik maar niet zo stom geweest altijd maar te denken ik zo lelijk was!!!nu voel ik mij pas lelijk!!!!!die angst en huilbuien die jij heb heb ik ook en ben zo blij voor jou dat t weer goed is gekomen met jou en ik bid op me blote knieen dat t bij mij en alle anderen op dit forum met dezelfde angsten en verdriet t ook weer goed gaat komen en dat we straks er met ze alle om kunnen lachen omdat we gedacht hebben t nooit meer goed zou komen…ik probeer echt kracht uit te putten uit jullie reacties maar dan kijk ik weer in de spiegel voor de duizenste keer per dag en raak ik gelijk weer helemaal in paniek…groetjes nicole

• gerda

Och och meisje toch,ik weet precies hoe je je voelt.Ik liep ook de hele dag met mn spiegel door het huis.Ik dacht ook van wat heb ik gedaan.Maar nu bijna 3mnd verder word/is het echt mooi.En het blijft nog een jaar veranderen zei de pc tegen mij.Ik heb foto,s naar hem gestuurd omdat ik dacht mn oog valt er dadelijk uit aan de onderkant,en op den duur heeft hij me laten komen omdat ik niet meer sliep van de schrik,maar nu is alles goed gekomen.De onderkant sluit weer normaal aan de oogbol.De knopjes langs mn ogen zijn geslonken.Ik krijg wel af en toe nog steekjes en kriebelen bij mn ogen,maar dat is dat het nog steeds aan het helen is .Verder zei hij dat het een trauma voor de ogen was geweest en dat moet gewoon langzaam beteren.Ik mocht er trouwens geen creme opsmeren.Hij zei:als die bestond,verkocht ik hem U wel,maar daar verschillen de meningen over.Ik heb meerdere berichten op deze site staan,klik maar eens op gerda,en je zult zien hoe n zorgen ik me maakte,maar dat is nu voorbij.Laatst februari moet ik op controle,ik laat zeker wat horen,STERKTE!!!

• Nicole

hoi gerda hoe is t dan met je littekens en rare plooien en zwellingen vergaan dan?en die bobbels onder me litteken rand heb ik ook dus dat kan nog weg gaan?ik zie t hele leven gwn echt niet meer zitten heb nog naar kliniek gebeld maar zie zeggebn alleen maar de hele tijd dat t nog allemaal veel te vroeg is net na anderhalve week e ik toch egt de kans meot geven.moet ik dat nou wel of niet geloven?hebben ze t echt goed met je voor als ze beweren?ik dacht de schumacher kliniek moet wel goed zijn omdat celebritys van tv er ook schijnbaar komen maar keb nou totaal geen vertrouwen meer in de pc en schiet mij constant door me kop t ze ALLEEN MAAR t ze om t geld te doen is!er word van te voren gezegt ze kunnen geen resultaat garanderen kan geen ene kliniek dat garanderen dan????ik had echt verwacht ik er mooier opp zou worden maar tot nu toe goeie week na operatie voel ik mij zo zwaar lelijk en dood ongelukkig.ben blij dat ik al veel reacties heb gehad want ik ben letterlijk in elkaar gestort ben helemaal mezelf niet meer costant overstuur en als ik bij me dierbare zit zeggen ze dat ik zo depri ben t lijk alsof ik in een zware shock zit.ik ben blij dat ik t op dit forum kan delen…is t echt waar je t uiteindelijke resultaat pas na een tijdje pas ziet ondanks t nu vreselijk lelijk is en t voor mij een zware mislukking is?kan ik dat na 1 week al zeggen deze operatie is mislukt????met die littekens en rare plooien lijk wel alsof ik door operatie vette rimpels heb gekregen terwijl ik pas begin dertig ben of komt die plooien door dat de huid zich nog moet zetten???en die rare bobbels onder me ogen waar de wallen hebben gezeten zitten nou nog grotere wallen(???)of zijn dat zwellingen?deze kliniek heeeft mij totaal niet voorgeligt ik weet gwn helemaal nix wat normaal is en wat niet of t nog beter word en hoe en wat.krijg alleen maar rte horen geduld ja heb ik wat aan als ik bijna een eind eraan wil maken omdat ik er nu niet uit zie….veel groetjes nicole

• Cornelia

Wat ik met een ingetrokken litteken bedoel is dat het litteken lager ligt dan de huid die er omheen ligt. Het is eigenlijk een soort gleufje. Door het voortdurend vernieuwen van de cellen van de onderste huidlaag komt dit litteken vanzelf steeds iets omhoog en ligt op den duur weer helemaal gelijk met de omliggende huid. Kwestie van tijd. Komt goed!

• gerda

Hoi Nicole,

maak je maar geen zorgen het komt echt goed,het veranderd iedere dag zul je dadelijk zien,1 week is echt nog veel te vroeg om resultaat te zien.Die bobbels en knobbels gaan echt weg.Ik dacht ook ojee komt dit wel goed,de hele dag rende ik met een spiegel en een fototoestel rond,terwijl andere zeiden :het valt echt mee,ik vond echt van niet.Zelf heb ik ook nog steeds een beetje tot geen gevoel aan mn ogen,maar ook dat kan n jaar duren.Er was vorige maand nog een groep op msn met foto,s maar volgens mij bestaat die niet meer.Anders google n keer op ooglidcorrecties.Foto,s laten ze je kijken van voor en na,maar meestal zeggen ze er niet bij dat die na foto,s een paar maanden erna zijn gemaakt.Trouwens er zijn meerdere mensen op deze site,Joke,Ineke,Phet die ook zo dachten ,maar ook bij hen is alles goed gekomen.Ik heb hen indertijd ook gemaild,

groetjes Gerda

• Anna

Hallo Nicole,

Geduld en nogmaals geduld, het komt goed.

Zelf heb ik 8 mnd geleden een ooglid correctie gehad en ook ik schrok me wezenloos en dacht dit komt nooit meer goed. Het litteken was een hele dikke streep met ernaast een dikke gleuf. Ik heb zelfs gedacht aan een litteken correctie maar nu mnd later is het litteken bijna niet meer te zien. Ik heb veel gemasseerd en littekencreme dermatix (40 euro) bij apotheek gebruikt.

Dus hoe moeilijk ook rustig afwachten en blijven masseren.

gr Anna

• Nicole

hoi cornelia dat wat jij mij nou verteld is precies wat ik dus ook heb!!!tis idd net of t litteke de huid na beneden trekt.mijn god ik voel me zo lelijk toen ik net wakker werd en in de spiegel keek leek ik wel een alien dat litteken trekt me oog ook wat omlaag had jij dat ook?ben jij nou achteraf blij dat je dit gedaan heb???

• Nicole

hai anna dit is bij mij ook t geval en dat litteken is zo duidelijk is die dikke diepe gleuf in een maand weg getrokken?????meen je dat echt???want daar kan ik nl weer wat hoop uit putten liefs nicole