wie heeft er ervaring met...??

• gerda

Ik denk dat die meisjes gewoon jaloers zijn geweest,hun vriend heeft mssn iets te lang naar jou mooie lichte ogen gekeken,onder vooral vrouwen is veel jaloezie…helaas.Jij ziet er straks over n paar weekjes tiptop uit,geloof ons maar,en trek je niet teveel van andere aan,is wel moeilijk maar probeer er boven te staan,

veel geluk!!

• gerda

Hoe gaat het nu met je Nicole?

• Nicole

hai gerda t gaat nog steeds niet goed met mij!ik ben doordat nog steeds openstaande litteken naast me oog erg verandert!al weet ik van jullie ik na nu 5 weken nog steeds nix mag zeggen over t resultaat maar tot nu toe vind ik t resultaat erg teleurstellend!!!keb weer net als voor de operatie weer flinke kringen onder me ogen en loop nou constant met me hoofd gebogen letterlijk en figuurluijk door t leven!durf doordat litteken mensen niet goed aan te kijken en mensen vinden mij erg verandert!niet meer spontaan niet meer vrolijk niet meer de redelijk zelfverzekerde nicole!keb deze operatie laten doen omdat ik dacht dat t nooit erger zou kunnen worden als hoe t was maar voor mijn gevoel is t alleen maar slechter en lelijker geworden!!!!door die stress om dat rot litteken durf ik mijzelf gwn niet meer te zijn terwijl ik dat daarvoor met me wallen wel altijd mijzelf was!!!voor de operatie had ik natuurlijk ook me problemen maar deze operatie heeft mij helemaal onderuit gehaald!zelfs met make up zie je dat rot litteken nog keb heel eerlijk gezegt de moed helmaal opgegeven dat dat nog goed komt!!!ook dat dikke onder me ogen heb ik ook nog steeds tis net alsof ik klappen heb gehad zo zie ik eruit!nee ben hier absoluut niet gelukkig mee en verlang zelfs trug naar me walletjes diek daarvoor had maja helaas is deze operatie on omkeerbaar en zal ermee moeten leren leven hoe moeilijk t ook is om iets positiefs aan deze operatie in te zien zelfs me relatie lijd eronder dan kuunnen jullie je wel indenken met wat voor een gezicht ik de hele dag rond loop,heel depressief of verdrietig of heel onzeker of sjagerijnig kortom niet meer zoals ik was en dat vind ik nog t ergste ik wil mijzelf trug verder ziet echt niemamnd t verschil van voor en na de operatie hahahaha mensen zien alleeen dat er iets aan de hand is met mij en ik mensen op een afstand probeer te houden.ze zouden dat vieze dikke gleuf litteken maar zien schaam me kapot!!!!t leven was voor mij al klote maar nou nog veel en veel erger omdat ik er nou ook nie meer uit zie door deze operatie…soms denk ik bij mezelf dat die pc gwn heb zitten te prutsen of heeft staan slapen of weet ik veel wat!!!!ik voel me niet eens meer sexy zoals darvoor!ik vraag mij af of meer mensen dit ook zo hebben ervaren gevoelsmatig en hoe ze daar weer uit zijn geklautert,keb nog gesprekken gehad met psycho dinges zoqals jullie zeiden maar t heeft helemaal nix geholpen.eebn ander ken er nl niet voor zorgen ik weer mezelf word maar hoe dan wel???wachten tot t litteken MOGELIJK weer weg trekt wat nog niet eens zeker is is denk geen optie…groetjes en liefs nicole

• gerda

Hoi Nicole,

ik ben in ieder geval blij dat ik weer wat van je hoor.Ik had eigenlijk gehoopt dat je nu meer tevreden was.Maar dat komt misschien nog wel.Ik moet morgen op controle na4 mnd. en bij mij veranderd het ook nog steeds.Weliswaar langzamer dan de eerste weken maar toch.Ook begin ik weer gevoel te krijgen aan mn wimpers(ik d8 eerst dat ik er geen meer had hahaha)en mn onderooglid gaat er ook nog steeds mooier uitzien,en daar heb ik ook echt mee gezeten,ik dacht echt dat ik een hangend ooglid kreeg.Zou de onderkant ook nooit meer laten doen.De bovenkant genas eigenlijk gelijk al.Ze zeggen na een jaar dat je pas het blijvende resultaat ziet,dus er is nog hoop.Probeer gewoon naar de mensen te kijken en te lachen en je zult zien ze herkennen de “oude”Nicole weer.Makkelijker gezegt dan gedaan.Maar zou er iets veranderd moeten worden dan kan dat toch pas na een jaar.Ik wens je heel veel sterkte en spreek je nog wel hier,

gr.Gerda

• mii

hoi nicole

ik hoop dat ondertussen je wel tevreden bent met het eindresultaat.

ook ik heb me net als jou gevoeld ivm onderooglidcorrectie waar ik niet tevreden mee ben..ik baal enorm.

zou ik jou email adres misschien kunnen krijgen zodat ik ervaring met je kan wisslen..het is net alsof het over mij gaat in je bericht.

Groetjes

• Nicole

hai lieve allemaal dat stomme oog lid operatie gedoe wikl i eigenlijk nou onderhand wel achter me laten t ziet er redelijk uit ebn probeer gwn mezelf weer te herkennen en te zijn merk wel dat ik voor de operatie al niet happy was met meerdere dingen niet in me leven en dacht toen als ik nou wat aan me uiterlijk la doen zie ik er niet alleen beter uit maar zal alles om mij heen vast beter gaan!!!dom he?!zo werkt wat laats iemand op dit forum zei,zo werkt t nl niet!tja daar ben ik nou ook achter hihihihihi…wat zo gek is ik heb jaren tegen die wallen aan zitten hikken en ze zijn nou ook idd weg maar verder was ik goed zoals ik was!tis net alsof ik nou helemaal geblokkeerd ben maar weet zeker alles weer goed komt met mij want ik ben nl wie ik ben en doordat ik nou ff geblokkeerd ben komt alleem maar doordat k*t gepieker ,keb daar zo genoeg van :nowbody is perfect.baalde zelf ook van die oog operatie maar Niemand ziet wat en ik moet niet denken ik alleen uit oogleden besta hihihihi een ander kijk daar niet naar een ander kijk naar jou in t geheel en zo belangrijk zijn wij niet dat mensen kritisch na je uiterlijk gaan zitten kijken zoals wij dat bij onzelf doen!!!keb toch echt geen zin om nog een keer naar de kliniek trug te gaan en dan eventueel weer in me laten snijden dalek wordt nog erger!!!en….over een paar jaar zit t vet er toch weer dus komen de wallen toch weer trug…keb hier iig veel van geleerd en niet zomaar huppekee ff langs de kliniek!!!met mijn gevoel onder me ogen gaat t redelijk soms nog wat stijf maar probeer gwn zacjtjes weer te wrijven en op te drukken dan voel ik dat alles weer steeds normnaler aan voelt en nix kapot gaat door erop te drukken.dacht ook oh doe ik wel ff weekie ben ik weer boven jan maar viel dat ff tegen!!!keb verschillende gevoelens bang onzeker boos verdrietig teleurstelling en anderen hier op t forum ..gelukkig heb ik wel bereikt wat ik wou bereiken met deze operatie wat de chirurg al zei ik zie er uitgeslapener uit als daarvoor maja voor de rest……oh ja ik sprak miijn huisarts nog en die zei dat littekens enz tijd nodig hebben en de huid oromheen moet zich zetten en herstellen net als bijv een operatie op een andere plek op je lijf en zon operatie aleen maar moet doen als je goed in je vel zit tja en dat zat ik niet dus keb idd waaschijnlijk gedacht door deze operatie alles beter zou gaan!!!veel liefs xxxnicole

• gerda

Ik ben blij voor je Nicole dat je nu een beter zelfbeeld krijgt,het zou echt jammer zijn als je je zelf negatief zou blijven zien.En Mij…hoelang is het bij jou geleden?

Zelf ben ik in november geopereerd en nu begint het pas echt mooi te worden,en volgens de pc blijft dat(zij het heel langzaam)doorgaan tot een jaar.Het is een kleine ingreep,maar je zenuwen van je ogen en alles zijn doorgesneden,dus dat heeft gewoon zn tijd nodig.Ik ben vrijdag terug geweest,had n bultje onder mn ogen,dus dat is open gemaakt en nu weer een beetje blauw,maar ik vertrouw erop dat alles gewoon goed komt.Dat zal jullie op den duur ook echt gaan lukken,sterkte ermee,

gr.Gerda

• maja

Hoi Nicole,

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met je is. Al voordat ik mijn onderooglidcorrectie heb laten doen, heb ik jouw verhaal gelezen. Ondanks de schrik toch de ingreep door laten gaan. Nu lijkt het alsof ik met hetzelfde probleem zit. Mijn rechteroog heeft een heel lelijk litteken aan de zijkant, die in een boogje omlaag lijkt te gaan / trekken. Ook zit er een verharding. het ergste van alles is, is dat achter / naast de verharding er een soepele grote vouw / plooi in mijn huid zit. Alsof het niet goed gehecht is en ik daar een plooi huid over heb. het is geen gezicht en durf niet de straat op zo. jij had toch ook zo'n vouw??? Is dat weggetrokken….? Ik hoop dat je me snel beantwoord, want ik ben erg bang, dat het zo blijft of in ieder geval erg langdurig zo blijft…..

gr. Maja

• maja

Hoi allemaal,

Ruim een week geleden heb ik een onderooglidcorrectie laten doen. het ziet er vooralsnog niet fraai uit, maar ik weet dat het soms meer tijd nodig heeft. Nu is mijn grote angst het volgende: Bij mijn rechteroog is er een heel lelijk litteken wat in een boogje naar beneden lijkt te gaan / trekken. ook zit er een verharding. Het ergste van alles is, is dat er na die verharding er een soepele grote plooi in mijn huis zit. Alsof het niet goed gehecht is, waardoor ik een plooi huid over heb. De vouw loopt naar beneden en legt een schaduw over het bovenste gedeelte van mijn gezicht. het is vreselijk en kan me niet voorstellen dat dit spoedig goed komt. Ik heb de correctie toch in een goede kliniek laten doen. de verpleegster erkent wat ik zie, maar zij wil nog geen uitspraak doen over dit. Wachten is nu wel heel moeilijk. miscchien dat er iemand onder jullie is, die ook zoiets heeft meegemaakt er mij iets meer over kan vertellen, cq geruststellen. ik durf zo niet eens over straat…..

gr maja

• Nicole

hai maja met mij gaat t stuk beter!!!!

ik ben nou 3maanden verder en mijn lelijke litteken is steeds meer bij aant trekken

tis net alsof dat niet kan maja dat goed komen maar ty kan toch wel degelijk!!!!het word idd zoals anderen t hier ook beschrijven en ik nu ook ,de diepe gleuf lievert word echt steeds vlakker ik ben nou pas 3maanden verder en bij mij is tie al zover weer vlak geworden dat jet soms zelfs al niet eens meer ziet!!!ikm denk dat heel veel mensen met zulke problemen komen te zitten maar t word ECHT steeds beter en beter ik was int begin zoals je las ook doods bang ik dacht me hele gezicht is vern**kt door die pc maar die gleuf groeit echt naar de oppervlakte!!!!!t word echt steeds beter en ik kan t zeggen want ik wilde zelfs voor de trein springen!!!ik zeg je wel eerlijk ik wel dikke laag concealer camouflage stift op doe maar dat dee ik voor de operatie ook al dus nix nieuws.als je na buite ga gewoon je eigen goed opmaken en alsje thuis komt t er weer afhalen voor t genezingsproces!!ik was ook een week na ingreep in vette shock net als jij nu maar als je dalek binnen 2 maanden verbetering ziet en ziet die gleuf diepte naar de oppervlake komt je moet ook flink smeren t komt echt goed ik heb in t begin alleen maar dikke laag vaseline op gedaan waardoor alles zich ging herstellen en de huid niet meer zo trekt,nu durf ik mensen weer steeds beter aan te kijken omdat mijn gleuf nou stukke minder is en nou al bijna gelijk aan de rest van de huid staat en met wat concealer erop zie jet na 2maanden al bijna niet meer!!!!de buitewereld valt t zowiezo niet op maar ik werd in t begin ook helemaal gek maar de rest hier had toch gelijk en t heeft idd tijd nodig om weer dicht te groeien en dat die deipte van de gleuf na de oppervlakte komt.t komt echt goed lieve maja ik had t zelfde als jij!liefs nicole