wie heeft er ervaring met...??

• Ingrid

Hallo Tineke,

Ik zal eens op zijn website kijken. Bedankt!!

gr.

• gerda

Ik ben bij dr.Nelissen geweest in Hasselt ,is ook mooi gedaan ,helemaal niks gevoeld en heeft vet uit mn bovenooglid,onder mn oog geplaatst zodat mn kringen niet zo donker waren onder mn ogen(zat geen vet)Ziet er nu mooi uit,terwijl ik de eerste weken dacht:dit komt nooit goed,maar is nu 2 mnd geleden en mooi

• Ingrid

Klinkt ook heel goed. En bekende naam dr. Nelissen. Welke kliniek is dat??

gr. Ingrid

• gerda

level4 kliniek hasselt

• christel bresser

Ja, ik heb 6 weken geleden ook een onderooglidcorrectie gehad (en nog wat meer).

Dit is in Praag gebeurd, omdat het hier in nederland voor mij niet te betalen is.

Vervelende is dat je daarna op geen arts kunt terugvallen: zo vind ik mijn ogen

onder niet veel verbeterd. Ik heb ook erge donkere kringen (als kind al) en geen vet daar (zie verhaal Gerda), dus ik hoop dat ik wel van die vermoeide uitdrukking

af kom. Daar was het me om te doen namelijk. Moet ik meer geduld hebben of blijven de kringen altijd aanwezig en zijn de zakjes alleen weggehaald.

Nou ja, normaliter had ik dat aan mijn pc hier gevraagd, maar ja.

Groetjes christel

• Nicole

hallo allemaal.ik heb 1week geleden een onderooglidcorrectie laten doen in medisch centrum scheveningen.

ben nou in de dertig en had jaren last van wallen onder me ogen en dat mijn wallen onder me ogen ook allebie anders waren.sinds de hechtingen eruit zijn heb iik alleen maar gehuild en gehuild.t litteken aan zijkant van linker oog is erg duidelijk en zit niet mooi aan elkaar dicht.

me huid onder me ogen vind ik wat vreemd kijken en aanvoelen net alsof t niet van mij is.ze zeggen daar dat ik geduld moet hebben en t nog bij moet trekken allemaal maar ben t hele vertrouwen volledig verloren en voel mij dood ongelukkig

zeg maar gerust ik in zware shock verkeer…hebben meer mensen dit maar bij wie t idd na een tijdje echt beter mee ging en toch nog beetje mooi is geworden????

ik les helaas pas achteraf zoveel negatieve verhalen ,jammer ik ze niet van te vren gelezen heb dan had ik t zeker niet gedaan!!!!

kevb er nu heel veel spijt van en kan alleen nog maar huilen

daarom vraag ik of er iemand is die ook dit heeft laten doen en bij wie t toch mooi is geworden door geduld of eventueel wat tips

groetjes nicole

• christel bresser

Ach Nicole, 1 week, dat is nog veeheel te kort. Je moet echt geduld oefenen,

ik ben nu bijna 6 weken verder en nog is alles rood eronder, terwijl er geen infecties zijn. Ik had niet zozeer vet ondr mijn ogen als wel erge zakken. Die zakken lijken

wel verminderd, maar die duidelijke strepen en die donkere kringen onder mijn ogen, tsja,

daar had ik wat meer van verwacht. Maar misschien kan dat niet hoor, daar wil ik

van af weten. Dat moet ik dan later een beetje camoufleren. Ik ben ook erg ongerust

over het eindresultaat en heb zo mijn bedenkingen en angsten. Vandaar dit forum. Maar geloof me, jij moet gewoon de tijd haar werk laten doen en dan pas kun je een

oordeel vellen. Ik probeer die raad aan jou ook maar op te volgen. Moeilijk, want je wilt

zien hoe het is geworden, toch? Veel sterke en houd moed christel

• Nicole

hai christel ik denk eerlijk gezegt dat t niet meer goed komt.ik voel mij erg voor de gek gehouden door deze schumacher kliniek!!!!!

iikben zo dom geweest en mezelf zo blind lopen staren dat ik door deze ingreep er mooier uit zou gaan zien maar tis er niet mooier p geworden.keb aan de zijkant echt zon diep en lelijk litteken hoe werk je in godsnaam zoiets nog weg????lijk mij nl stug dat zoiets nog te corrigeren valt wat denk jij?ik heb gwn niet genoeg info hierover ingewonnen das mijn grote fout geweest.mijn uiterlijk is voor mij vreselijk belangrijk maar ben er nou alleen maar lelijker op geworden.keb sinds hechtingen eruit zijn niet meer gegeten en t erge is dit is om onkeerbaar.ik hadf al minderwaardigheids complex maar nu voel ik mij gwn mismaakt terwijl ik er veel geld voor betaald heb.waar heb jij t eigelijk laten doen had je nog niet verteld?keb al paar keer t idee gehad om er een einde aan te maken en soms hoop ik dat ik gwn een nachtmerrie heb gehad en ik dalek wakker word en nix aan de hand is en ik dit alleen maar gedroomd heb maar helaas deze nachtmerrie is echt!!!!!je wil niet weten hoeveel angst ik nou voel ik moet slaap pillen slikken om rustig te blijven.ik beschauw deze operatie als zwaar mislukt maar hoe moet ik hier i godsnaam mee verder leven????????

ik wil me weer mooi kunnen voelenhoop nog wat van je te horen ik heb echt iemand nodig om hierover te kunnen praten….groetjes nicole

• cynthia

hallo Nicole, waarom ga je niet terug naar de kliniek en zeg hoe je je voelt en dat je behoorlijk teleurgesteld bent en wat de littekens betreft masseren met een anti litteken creme helpt ,als je nagaat hoe lang het duurt dat een snee in je vinger geneesd en gevoelig blijft,heb zelf 2 weken geleden een onderooglid correctie gehad dus ik weet waar ik over praat en alles heeft z"n tijd nodig veel strekte c

• Nicole

hai cynthia.dank je wel voor je reactie

heb jij geen spijt van je operatie?

keb net naar de kliniek gebeld e gezegt ik er total niet blij ben.ik kreeg een vrouw aan de lin die vertelde dat ze een bovenooglid correctie had laten doen bij dezelfde dokter als mij en over de zwellingen onder me ogen zei ze had idd tijd nodig omdat t maar net een week geleden is en wat littekens betreft dat zal dan wel bijtrekken als hun t zeg…er stond idd in de papieren dat de eindresultaat idd maanden duurt.maar ik lees hier net als mijn verhalen wat ik zelf ook schrijf zoveel negatiefs daardoor zakt de moed me al helemaal in me schoenen zakt.daarom vroeg ik ook of ter ook mensen zijn die dit ook hebben laten doen en ook heel erg bang waren dat t niet meer goed kwam net als ik nou denk maar bij wie t toch uiteindelijk goed is gekomen?!ben heel erg blij dat ik al 2 reacties heb gehad op mijn vragen want ik eet en slaap niet meer ben volledig in de stress en vind mezelf nou zo lelijk keb in 1 keer totaal geen zelf vertrouwen meer zo erg dat ik t gistere echt niet meer zag zitten en met 200km per uur mij eigen t hoekje om wilde rijen,dank je wel voor iedereen die reageerd die in t zelfde schuitje zitten want dat heb je in zon situatie echt hard nodig…

groetjes nicole