hoi lieve maja
ik weet niet of jij lang haar heb maar ik dee eerste weken constant me haar langs me oog op die gleuf leggen dat niemand t kon zien!nou 3maanden latert is dat niet meer nodig want net wat ik zei die gleuf groeit naar de oppervlakte toe en t word echt steeds beter!ik dee eeste maanden elke dag en nacht vaseline erop en als ik de deur uiit moet camouflage spul erop.ik heb ook weles gedacht van had die kerel dat niet wat netjeser kunnen doen @!#$ want t gaat wel om je gezicht!!!!maja tis nou eenmaal zo en tis niet anders en t word wel steeds beter gelukkig en die diepte in die gleuf komt wel omhoog godzijdank!want jezus wat was ik overstuur in t begin maar dat heb je wel kunnen lezen!!!keb mij aan dat verhaal vast gehouen van die vrouw die ook een gleuf had maar dan op haar wang!das bij haar nl ook helemaal omhoog gekomen en zij was ook zo overstuur zoals wij en bij haar is t ook goed gekomenik heb ook slapeloze nachten ervan gehad maar oh godzijdank mijn gleuf ook omhoog is gekomen en ook bijna niet meer zichtbaar is en tis nou 3maanden geleden en ik denk dat t nog steeds steeds beter blijft worden dus lieve maja hou je eigen maar aan onze verhalen vast bij ons is t ook goed gekomen dus zal t bij jou ook goed komen maar dat heeft idd ff tijd nodig lievert!!!en intussen tijd doe je gewoon net als mij elke dag en nacht vaseline derop en als je de deur uit ga camouflage spul erop beste is gebroken witte kleur ik smeerde in t begin die gleuf gewoon vopl ermee zodat t gelijk stond aan de rest van de huid eromheen en dan je ogen mooi dik opmaken zodat de aandacht voor jou gevoel niet naar die gleuf gaat en als je dan thuis komt wel alle make up er gelijk weer eraf halen dat t weer verder kan herstellen!en weer vaseline erop!de rest van de huid moet zich nl ook herstellen en zich zetten!het heeft echt de tijd nodig maja ik ben nou 3 maanden verder en nou pas zie ik verbetering!!!!liefs nicole