macslift en fotos

  • Nanda

    Hoi Marjoleina,

    In welke kliniek ben jij geweest ?ik heb in het prikarchief gekeken en kwam je niet

    tegen.Ik ging voornamelijk voor mijn halsmaar dat lijkt nog lelijker als voorheen ,wat een terleurstelling,

    .Ik vind oonk dat ze valse voorlichting geven,en je mag toch minimaal verwachten

    dat ze er wat aan doen.Heb je die uitzendingen voor de tv gezien daar is alles

    even mooi daar laten ze mij niet zien.

    Het beste groetjes Nanda

  • yvonne

    hallo nanda ,wat een teleurstelling voor je. uit ervaring weetik dat een slift niet veel resultaat heeft want dat is alleen de huid optrekken en geen spieren dus het onderliggende weefsel. bij welke kliniek ben je geweest?ik heb vorige week de macs gehad vrijdag. heb geen pijn meer en wel antibiotica gekregen. heb jij dat niet gehad dan? groetjes yvonneNanda schreef:

    >

    > Ha Meg ,

    >

    > Ik ben 3 keer terug geweest voor die onsteking en het

    > plaatsen van die drain

    > ik ben nu bijna 3 weken verder,ik kwam vandaag een kennisje

    > tegen ze zegt tegen

    > me wat zie je er slecht uit.Niemand heeft ook maar iets

    > gezien ik begrijp niet hoe dat kan .Heb jij ook nog van die

    > gevoelige oren?ik ben nog steeds blauw bij mijn oren en daar

    > zit ook een deuk ik hoop wel dat het wegtrekt.Ja inderdaad

    > een illusie

    > armer ik dacht na de operatie ga ik leuke kleding kopen dan

    > staat alles veel

    > beter nou helemaal niet.,af en toe word ik zo kwaad voor de

    > operatie weten ze precies te vertellen wat het resultaat

    > wordt en achteraf valt het bij de meeste

    > mensen zwaar tegen.

    >

    > groeten Nanda

  • marjoleina

    Hoi Nanda en Yvonne

    Ik ben in een streekziekenhuis geweest hier in mijn woonplaats.

    Maar wat erg zeg,dat je al kan zeggen dat het lelijker is geworden !Het is toch nog maar pas geleden !Dat kan haast niet joh ,dat trekt echt nog wel een beetje bij !

    Alhoewel je er niet veel van ziet ,kan ik gelukkig niet zeggen dat het lelijker is geworden. Alleen dat litteken achter mijn oor.

    Mijn dokter noemde het een S lift maar bij mij is wel het onderliggend spierweefsel aangetrokken ! Ik ben ook op consult bij dr Stevens, en de Veldhuis kliniek geweest en daar vroegen ze voor mijn gevoel dubbel zoveel voor dezelfde behandeling van wat ik nu heb betaald (3500)….Verwarrend hoor allemaal!!!

    Groetjes Marjoleina..

  • marian

    Hallo Meg,

    Ben helaas je e-mail adres kwijt geraakt. Vandaar niet weer gereageerd.

    Hopelijk kom je nog eens kijken op dit forum.

    Groetjes,

    Marian

  • meg

    Hallo Marian,

    Daar was ik weer. Heb het druk gehad met de ziekte van mijn man.

    Over vier weken is het 3 maanden geleden van de macslift. Dan moet ik op nacontrole.

    Ik ben nog steeds teleurgesteld in het minimale resultaat. En dat voor een

    maximale prijs. Als ik dit geweten had, had ik alleen een lipo van de onderkin laten doen, want daar ben ik best wel tevreden over.

    Groetjes Meg

  • yvonne

    hallo meg, ja dat is zeker erg als het tegenvalt. bij mij is het een maand geleden van de macslift, mijn hals is in ieder geval opgeknapt want die was heel erg verslapt maar j dat mag ook wel na 2 keer, eerst halsspieren opgetrokken vorig jaar, wat ik dacht dat het een halslift zou zijn! en voor de rest ik zie wel dat mijn hamsterwangen opgetrokken zijn maar mijn kin blijft vanwege de bioalcamid lelijk.zat de lipo van je kin dan bij de macslift want bij mij is dat niet gedaan dus of heb je daarvoor apart moeten betalen. je was toch bij stevens geweest?groetjes yvonnemeg schreef:

    >

    > Hallo Marian,

    >

    > Daar was ik weer. Heb het druk gehad met de ziekte van mijn

    > man.

    > Over vier weken is het 3 maanden geleden van de macslift. Dan

    > moet ik op nacontrole.

    > Ik ben nog steeds teleurgesteld in het minimale resultaat. En

    > dat voor een

    > maximale prijs. Als ik dit geweten had, had ik alleen een

    > lipo van de onderkin laten doen, want daar ben ik best wel

    > tevreden over.

    >

    > Groetjes Meg

  • meg

    Hai Yvonne,

    Bij mij zat de lipo van de onderkin bij de prijs inbegrepen.

    Misschien was het bij jou wel niet nodig.

    Groetjes Meg

  • yvonne

    hallo meg,nou ik heb het van tevoren gevraagd.de chirurg vond het niet nodig maar geloof ikmeer op het oog bang te zijn dat de boel ging ontsteken ivm bioalcamid in mijn kin waar ik al diverse ontstekingen gehad heb dus.wat mij betreft had er wel lipo moeten plaatsvinden want dat had mijn kin iets meer naar achteren getrokken zodat de ongelijkheid van rond weg zou zijn en dat is dus niet het geval.mijn hals is wel opgeknapt en mijn kaaklijn is weer strakker maar blijf toch met het euvel \itten de mondhoeken die moeten toch wel wat gevuld worden dus.maar ja ik ben er nog niet macs is pas 5 weken achter de rug.vorig jaar facelift gehad(weeteigenlijk niet wat ze echt gedaan hebben omdat de boel na 3 maanden weer hing)dit was om de rotzooi aan weerskanten van gezicht te halen. ik heb pas nacontrole in september. dus ben benieuwd hoe het er dan uitziet.maar lipofilling is denk ik beter bij een andere kliniek te doen b.v. bij dr.stevens!ben al 2 jaar bezig om de boel te herstellen vanwege de bioalcamid. laat nog even horen wat bij jouw het uiteindelijke resultaat is want zoals ik las moet je pas over 1 maand terug. groetjes yvonnemeg schreef:

    >

    > Hai Yvonne,

    >

    > Bij mij zat de lipo van de onderkin bij de prijs inbegrepen.

    > Misschien was het bij jou wel niet nodig.

    >

    > Groetjes Meg

  • Marina

    Hallo dag dames, Heb precies 1 weekje geleden een macslift laten uitvoeren

    in het OLV ziekenhuis te Aalst door Chirurg Danau. Ben eigenlijk ook

    een beetje down, ook kantonen en brede kaken, kan nog niet kauwen

    en heb wel min aan blauwe plekken, Morgen moeten de draden eruit.

    Graag jullie advies,

    Dank je wel, marina (Leuven)

  • danielle

    hallo dames,

    ik overweeg om een minilift of macs te ondergaan bij dr.koopmann van medisch centrum scheveningen. is een van jullie daar geweest. als ik zo de ervaringen lees, klinkt het niet zo best. kunnen jullie mij vertellen hoe het is verlopen ca. 2 weken na de operatie en is het resultaat uiteindelijk van jullie ervan verwachten.

    kan met mij chatten op sailor.1917@live.nl. zou graag wat meer willen weten.

    ben daar al wel geweest voor injectables. en moet zeggen. heel mooi. hoor graag van jullie. groet danielle