macslift en fotos

  • reneetje

    Het is nu bijna 3 maanden geleden operatiedatum was 14 februari. Het wordt eigenlijk iedere week mooier. Terwijl het heel natuurlijk is, het is niet een plastic fantastic koppie.

  • margarita

    hi renee

    bij wie heb jij het laten doen als ik het vragen mag? Mijn s-lift was 4 jaar terug en eigenlijk moet het nu weer.( ben ook 57, was indertijd 53).Bij mij werd het niet echt mooier na verloop van tijd.Ik wil nu dus een macslift laten doen.

    kan mijn fotos voor je beschikbaar maken. via blond281@hotmail.com

  • meg

    Hoi Reneetje en eventueel de andere dames van de s-liften.

    Mag ik vragen of jij soms een smal gezichtje had, of had je net als ik wel behoorlijke wangen.

    Ik heb nl. het idee, dat de lift veel mooier wordt als alleen je huid verslapt is en er niet veel vet boven hangt in de vorm van “dikke wangen” zeg maar.

    Het lijkt bij met net of mijn wangen weer gaan hangen op mijn kaaklijn.

    Ik ben nu bijna 3 weken verder en ben juist bang dat het er niet mooier op wordt.

    Groetjes Meg

  • margarita

    ik heb een echt mager gezicht. Het ligt denk ik meer aan de huid dan aan de dikte van je gezicht.Dacht juist dat met vollere wangen de huid wat strakker bleef.

  • meg

    Nou, als je wangen wat dikker zijn, heb je minder last van rimpels.

    Maar ik had al eens van een p.c. gehoord dat een dikkere huid zich minder mooi laat liften, maar zijn collega, mijn p.c. dus, zei dat hij er best heel goede ervaringen mee had.

    Ik wacht het maar af, maar hoop dat het niet nog meer gaat verslappen, want anders is alles, inclusief de pijn, voor niets geweest.

    Meg

  • meg

    Ik heb een s-lift gehad, maar nu heet dat ook bij MCS macslift.

    De s-lift is de nederlandse benaming en de macslift de buitenlandse.

    Maar mijn pc zegt dat de ingreep hetzelfde is. Het inkorten en ophijsen van de gezakte spieren en onderliggende weefsels.

    Morgen ben ik dus 3 weken verder en ik heb echt het idee dat het elke dag slapper wordt (weer meer gaat hangen dus).

    Groeties Meg

  • meg

    Ongelooflijk, want vaak wordt beweerd dat een s-lift voor een huid van boven de 50 niet genoeg is, maar men beter voor een totale face-lift of hals-facelift kan kiezen.

    Had jij soms ook magere wangen. Volgens mij geeft dat echt een strakker effect dan volle wangen.

    Groetjes Meg

  • margarita

    hi meg

    ik heb de link gestuurd. Gek, op de prijslijst bij het MCS staat apart s- lftt en macs- lift. En de prijzen zijn ook anders. Vorige keer was bij mij dus een s-lift , heb 3500 betaald daarvoor( en natuurlijk nog de overnachting), nu suggerreerde Stevens een macslift. Ik kan me voorstellen dat als je de eerste keer laat liften je dan maar gelijk een macslift laat doen. Duurder, maar behalve de onderliggende huid worden dan ook de spieren ingekort. Dat is bij mij dus niet gebeurd. Wel onderhuidsweefsel ingekort (2,5 en 2,75 cm)

    Zelf had ik nu gedacht aan een halslift,maar blijkbaar is geen pc het daar mee eens.

  • reneetje

    Hallo Meg. Ik heb inderdaad een smal gezicht. Maar ik denk dat je het even de tijd moet geven. Maak je geen zorgen en laat het z.,n beloop. Drie weken is niets. Ik ben 14 februari geholpen in die tijd is wel heel veel veranderd van eigenlijk niets te zien tot mooi. Nu wordt het stabiel , maak je geen zorgen het is toch een grote ingreep dus laat het even gaan. Ik heb nu nog steeds af en toe tintelingen en jeuk en dat is het genezingsproces, soms steekt het ook nog hier en daar. Vergeet niet dat je huid moet genezen. Dus niet zo somber.

  • marjoleina

    Reneetje…en anderen dames die de S lift gehad hebben ,is het normaal dat je na twee maanden nog een verdoofd gevoel bij de slapen hebt ? Dat heb ik namenlijk nog steeds en ik vraag me echt af of dat normaal is…..

    En Meg ook ik vond na drie weken dat er weinig van te zien was,en ik vind het nog steeds minimaal ! Maar misschien raken we TE snel gewend aan dat strakke opgezwollen en valt het weer in het niet als het geslonken is !

    Gaat het voor de rest goed met je geen pijn meer of vervelende littekens?

    Die zijn mij wel aardig tegengevallen hoor die littekens, die goed zichtbaar zijn als ik me'n haar omhoog doe! Maar hopenlijk trekt dat nog weg…

    Groetjes…Marjoleina