macslift en fotos

  • Lisa

    Zijn er ervaringen bij dr. Koopmann in Scheveningen? ik overweeg een afspraak en lift bij deze arts

  • mic

    Ik ben pasgeleden voor een gesprek bij dr. Koopman geweest. Stond na 10 minuten alweer buiten. Hij zal best wel kundig zijn maar zo zakelijk en kortaf, dus dat word hem niet wat mij betreft.

  • Hannie

    Dit zijn allemaal reacties van lang geleden.. zijn er nog resente reacties. Gr hannie

  • Melissa

    Anonymous

    Mijn macslift is nog maar 8 dagen geleden uitgevoerd (door dr. Lagey in de Atlas Kliniek in België) dus ik kan nog niet alles over het resultaat zeggen. Op dit moment is mijn kaaklijn duidelijk strakker dan dat hij was, en qua profiel ziet het er ook veel beter uit, maar misschien word het bij mij ook nog allemaal wat minder strak als het vocht helemaal weg is (net als bij Meg).

    Maar we moeten ons natuurlijk ook realiseren dat we allemaal wat gefixeerd zijn geraakt op dit deel van ons gezicht en daardoor ook misschien erg (te) kritisch zijn. Andere mensen kunnen het soms misschien beter inschatten dan wij zelf.

    Groeten Regina

    Hallo, 

    Is het Katrien Lagey die je behandeld heeft? Ik heb nog maar enkele dagen geleden een Macs lift laten doen en alles zit zo strak, dat ik echt hoop dat het binnen enkele weken iets minder strak is. Als ik bij de meeste hoor willen die nog strakker, ik hoop dat het net iets minder wordt. Mijn gezicht is nog wat gezwollen aan mijn oren en wangen. 

    alvast bedankt