macslift en fotos

  • meg

    Hoi Nanda,

    Hoeveel weken ben jij nu verder ?

    Ben je al bij de p.c. geweest, of bij de controle-arts. Wat zei hij of zij ?

    Erg hè? Alles voor niks geweest.

    Een illusie en en hoop geld armer.

    Nooit meer……….

    Groetjes Meg

  • Nanda

    Ha Meg ,

    Ik ben 3 keer terug geweest voor die onsteking en het plaatsen van die drain

    ik ben nu bijna 3 weken verder,ik kwam vandaag een kennisje tegen ze zegt tegen

    me wat zie je er slecht uit.Niemand heeft ook maar iets gezien ik begrijp niet hoe dat kan .Heb jij ook nog van die gevoelige oren?ik ben nog steeds blauw bij mijn oren en daar zit ook een deuk ik hoop wel dat het wegtrekt.Ja inderdaad een illusie

    armer ik dacht na de operatie ga ik leuke kleding kopen dan staat alles veel

    beter nou helemaal niet.,af en toe word ik zo kwaad voor de operatie weten ze precies te vertellen wat het resultaat wordt en achteraf valt het bij de meeste

    mensen zwaar tegen.

    groeten Nanda

  • yvonne

    wat vervelend nanda dat het niet het gewenste resultaat geeft maar is het nog niet te vroeg daarvoor.je kan dat pas zien na 2 maanden ongeveer als alle zwellingen weg zijn. ik ben vorige week vrijdag aan een macslift geholpen plus hals en het gaat goed tot zover. ik slik geen pijnstillers meer maar wel antibiotica.vraag me af of jij dat wel gehad heb.aanstaande vrijdag gaan bij mij de hechtingen eruit.ik kan er nog niet over oordelen wat het resultaat betreft want alles is nog opgezet en draag nog wel band om mijn hoofd. af en toe steekt het ook wel bij mijn ene oor.vraag me af wat dr. stevens daarvan zegt eigenlijk?groetjes yvonneNanda schreef:

    >

    > Ha Meg ,

    >

    > Ik ben 3 keer terug geweest voor die onsteking en het

    > plaatsen van die drain

    > ik ben nu bijna 3 weken verder,ik kwam vandaag een kennisje

    > tegen ze zegt tegen

    > me wat zie je er slecht uit.Niemand heeft ook maar iets

    > gezien ik begrijp niet hoe dat kan .Heb jij ook nog van die

    > gevoelige oren?ik ben nog steeds blauw bij mijn oren en daar

    > zit ook een deuk ik hoop wel dat het wegtrekt.Ja inderdaad

    > een illusie

    > armer ik dacht na de operatie ga ik leuke kleding kopen dan

    > staat alles veel

    > beter nou helemaal niet.,af en toe word ik zo kwaad voor de

    > operatie weten ze precies te vertellen wat het resultaat

    > wordt en achteraf valt het bij de meeste

    > mensen zwaar tegen.

    >

    > groeten Nanda

  • marjoleina

    Hoi Nanda…

    Wat erg hé dat niemand wat ziet !Op zijn minst zo van… Goh wat zie ik nu aan je ???

    Maar ook bij mij, nu na bijna drie maanden heeft nog niet één iemand iets gezegt !Ik moet over zo'n twee weken terug naar me'n dokter ,en ik ga ook vragen wat hij aan die littekens kan doen ,niet dat ik daar op zit te wachten !Maar het is gewoon lelijk achter me'n oor .

    Weet je ik heb jaren gespaard voor deze lift en dan zóóó weinig resultaat !!!!!!!

    Maar een troost Nanda over een paar weekjes zie je er echt wel beter uit! En ga je je beter voelen (ik althans) dan is dat stijfe en strakke weg en wordt je gezicht wel iets mooier vind ik, ondanks die dingen die we zo graag strakker had willen hebben !

    Bij mij is het ook nu nog steeds gevoelloos voor me'n oren, de ene keer meer dan de andere,maar er zit nog steeds zo'n raar gevoel!

  • marjoleina

    Wel heel erg slordig dat ik me'n naam vergat , sorry ….

    Groetjes Marjoleina

  • yvonne

    hallo marjoleina, wat erg dat je er zo weinig van ziet.ik heb in het verleden ook wel eens een minilift alias s lift gehad en daar zag je toen ook weinig van vond ik zelf.die lttekens die worden minder daar moet je geduld mee hebben dat weet ik van een kennis van mij die waren toen ook zo lelijk en die zijn nu weg dus.het stijve gevoel dat duurt ook gewoon even .alles heeft zijn tijd bodig.met mij gaat het goed.heb geen pijn meer en kan ook weer op mijn zij slapen ipv rechtop.vrijdag gaan de hechtingen eruit.ik heb nog wel veel zwellingen .had ook last van beetje steken aan mjn ene oor maar dat wordt gelukkig ook minder.nou ja ik kan nog niks van het resultaat zeggen dus, dat wordt voor mij ook afwachten.lieve groetjes yvonnemarjoleina schreef:

    >

    >

    >

    > Wel heel erg slordig dat ik me'n naam vergat , sorry ….

    >

    > Groetjes Marjoleina

  • margarita

    nog even over het verschil tussen een mini/s-lift en macslift. Ik heb dit nagevraagd bij een pc.

    Het verchil en OF er een verschil is tussen beiden hangt een beetje af van de pc die deze lift uitvoert. In de vroegere benaming wordt bij een slift alleen de bovenhuid strak getrokken en bij een macslift het onderliggend spierweefsel. Maar sommige pc's voeren de s lift tegenwoordig uit volgens het principe van de macslift. Dus ipv het aantrekken van alleen de opperhuid, wordt dan het onderliggende spierweefsel aangetrokken (macslift principe dus). Het is daarom verstandig om bij je pc na te vragen of alleen de opperhuid of ook de onderliggende weefsels worden strak getrokken. De naam is bij deze dus irrelevant. Het gaat om het lift principe. En het hangt af van de pc en de kliniek hoe deze lift wordt genoemd.

  • yvonne

    hallo margarita. bij mij is er dus het onderliggende weefsel alias spieren opgetrokken. een s lift is bij mij ook wel eens gedaan met weinig resultaat dus. de macsliften bij de veldhuiskliniek zijn 7000 euro inclusief halslift. ik neem aan dat een slift aanzienlijk goedkoper is en dat er wel degelijk verschil moet zijn.je zit ook op de ste ik verstuur deze even snel naar jemargarita schreef:

    >

    > nog even over het verschil tussen een mini/s-lift en

    > macslift. Ik heb dit nagevraagd bij een pc.

    > Het verchil en OF er een verschil is tussen beiden hangt een

    > beetje af van de pc die deze lift uitvoert. In de vroegere

    > benaming wordt bij een slift alleen de bovenhuid strak

    > getrokken en bij een macslift het onderliggend spierweefsel.

    > Maar sommige pc's voeren de s lift tegenwoordig uit volgens

    > het principe van de macslift. Dus ipv het aantrekken van

    > alleen de opperhuid, wordt dan het onderliggende spierweefsel

    > aangetrokken (macslift principe dus). Het is daarom

    > verstandig om bij je pc na te vragen of alleen de opperhuid

    > of ook de onderliggende weefsels worden strak getrokken. De

    > naam is bij deze dus irrelevant. Het gaat om het lift

    > principe. En het hangt af van de pc en de kliniek hoe deze

    > lift wordt genoemd.

  • margarita

    hi yvon. Bedankt. Ik heb dit er gewoon even opgezet omdat er nogal eens een spraakverwarring blijkt. Ik heb nl indertijd een zg. S-lift laten doen en betaald (3500 euro), terwijl er in feite een macslift is gedaan.Vandaar dat ik er even op ben ingegaan.Dat klinieken dit prijs en naam verschil hanteren komt omdat niet alle pc's binnen dezelfde kliniek een S-lift volgens het macslift principe uitvoeren. Vandaar .Waarom dan dezelfde pc eerst een S lift(als macslift uitgevoerd) en daarna nog eens een macslift aanraadt is mij een raadsel. Hiertussen zou dus geen verschil moeten bestaan.Behalve de prijs voor de kliniek…en voor hemzelf???

  • yvonne

    hai margarita, als je mijn voorgaande geschiedenis leest op dit forum begrijp je waarom nu macslift. het is namelijk heel verhaal. vorig jaar facelift ivm uithalen bio daarna ontstekingen plus spul weer weghalen .ik heb nu een andere pc dr. bos waar ik wel tevreden over bent .ik vind het ook wel veel 7000 maar heb wel korting gekregen. de veldhuiskliniek is niet goedkoop dus en ik moet dit resultaat ook nog maar afwachten. margarita schreef:

    >

    > hi yvon. Bedankt. Ik heb dit er gewoon even opgezet omdat er

    > nogal eens een spraakverwarring blijkt. Ik heb nl indertijd

    > een zg. S-lift laten doen en betaald (3500 euro), terwijl

    > er in feite een macslift is gedaan.Vandaar dat ik er even op

    > ben ingegaan.Dat klinieken dit prijs en naam verschil

    > hanteren komt omdat niet alle pc's binnen dezelfde kliniek

    > een S-lift volgens het macslift principe uitvoeren. Vandaar

    > .Waarom dan dezelfde pc eerst een S lift(als macslift

    > uitgevoerd) en daarna nog eens een macslift aanraadt is mij

    > een raadsel. Hiertussen zou dus geen verschil moeten

    > bestaan.Behalve de prijs voor de kliniek…en voor hemzelf???