macslift en fotos

  • margarita

    Een paar weken geleden ben ik bij dr. Schoemacher geweest om advies ( mijn s-lift is 4 jaar geleden in zijn kliniek uitgevoerd door dr.Stevens.) . Schoemacher raadde een operatie zo snel na de eerste af en adviseerde lipofilling. Dr. Stevens adviseerde lipofilling; evt een macs-lift als ik toch niet wilde wachten ; of beide. In dat laatste geval zou ik er voor 8 jaar vanaf zijn.

    In de kliniek Klein Roosendaal ( dr. Schermer Voest) werd ook een macs-lift voorgesteld.

    Inmiddels heb ik besloten om misschien toch maar een macs lift te laten doen.

    Ik zal nog een consult aanvragen bij dr. Ven der lei in Heerenveen, die op dit forum ook wordt genoemd.

    Rest de vraag door wie moet deze worden uitgevoerd..

    De s-lift 4 jaar geleden heeft niet geheel aan mijn verwachtingen beantwoord. Hoewel mijn ex vond dat het heel natuurlijk en goed was gedaan. Bij de linkerkant zag ik zelf nl. niet echt een grote verbetering en beide wangzakjes opzij bleven toch nog zichtbaar. Dus niet een echte strakke kaaklijn bij de mond.

    Misschien ben ik te kritisch of verwachtte ik iets van een S-lift wat niet mogelijk was, of zit het in de struktuur van mijn gezicht. Een verbetering door aptos draden heb ik niet gewild.

    Daarom wilde ik vragen aan degene die inmiddels een macs- lift hebben gedaan of ze fotos hebben van erna.

    Ervoor is minder van belang. Het gaat mij met name om het resultaat erna..

    Als ik dan toch nog zoveel geld uitgeef wil ik ook zeker zijn dat het wordt zoals ik het mij voorstel.

    Gladde wang, strakke kaak , geen lijnen rond de neus en mond. Ik dacht nl dat dit mn. het effect van een macs- lift is.(inkorten van de spieren)

    Ik heb zelf een paar fotos op het net gezet, voor wat hoort wat denk ik dan maar.

    Mijn email is: blond281@hotmail.com

    De link kan ik wel mailen, Ik heb ze onzichtbaar gemaakt, want ze zijn niet echt flatteus, zo in het felle licht en zonder make up.

  • Lalein

    Margarita, jouw wensen op plastische chirurgie zijn dezelfde als de mijne.

    Zelf heb ik 1 jaar geleden een Macslift laten doen in Gent bij het bekende duo van dit forum. Ik ben dus helemaal niet tevrden over het resultaat van de macslift. Ik wilde een strakke kaaklijn, en een lifting van de hals. Die artsen beloofden mij dat dat ook het resultaat zou zijn.

    dus niet, helaas voor mij….ik heb de energie, tijd niet om me te beklagen hierover bij hem, bovendien zie ik een tweede macslift niet zitten als een optie.

    Liever ga ik dan voor een s-lift…juist, ik denk erover om dat bij bij Stevens te laten doen.

    Belgische artsen (mijn ervaringen met hen staat bij topic, macslift en 2 lift hier op forum een paar bladzijden terug ik meen drie terug) hoeven voor mij niet meer, zo veel voordeliger is het helemaal niet. Denk alleen al aan de autokosten, hotelovernachting, de medicijnen en verdoving die je zelf moet betalen, en de tijd die je kwijt bent om er te komen heen en weer.

    Laat je goed voorlichten en wees heel duidelijk wat betreft je verwchtingen en maak zelf fotos voor de operatie.

    Zelf heb ik nog van niemand een respons gekregen op mijn vraag“ wie heeft er kort na de een macslift een S-lift laten doen” (omdat ik vind dat mijn macslift mislukt is, je ziet er niet veel van, wat ik wilde strakke kaaklijn en halslifting is niet gebeurd)

    Ik wil over een maand of drie een s-lift, de macslift is dan 18 maanden oud.

    Ik zal nu maar te rade gaan bij Stevens zelf, en prof van der ley waar veel goede ervaringen mee hebben.

    Ik heb nog even om me te oriënteren, toch lees ik hier ook wel eens dat na een mislukte ingreep op facelifting, wel eens na een paar maanden weer een herstel-operatie is ondergaan…ben benieuwd.

  • meg

    Hai Margaritha,

    Ik heb 2 1/2 week geleden een (mac)s-lift gehad en in het begin toen alles nog zo strak stond, vond ik het al erg mooi.

    Nu wordt mijn gezicht weer wat soepeler en zie je inderdaad met name aan 1 kant het wangzakje weer wat terugkomen en ook mijn mondhoekplooien zijn niet helemaal weg. Dat had ik wel gehoopt natuurlijk.Ik denk dat die dan wel weer wat opgevuld moeten worden met een injectable.

    Als ik dan naar de foto's kijk die ik een dag voor de operatie gemaakt heb, zie ik echt wel heel veel verschil, maar ik had het dus eigenlijk nog strakker gewild.

    Nu moet ik zeggen dat ik wel enorm kritisch en perfectionistisch ben hoor !

    Dus ik hoop niet dat het nog slapper gaat worden als alle zwellingen weg zijn.

    Groetjes Meg

  • margarita

    HI Lalijn.

    zoals je wel zult hebben gelezen heb ik een s-lift laten doen 4 jaar geleden door dr. Stevens.Hier had ik heel veel verwachtingen van en die zijn dus niet echt uitgekomen.

    Vandaar dus de wens voor een nieuwe lift. Aangezien ik de vorige keer niet helemaal tevreden was weet ik dus niet of ik weer naar dr. Stevens moet. Hij beloofde (netzoals ieder ander trouwens) dat het helemaal strak en glad zou zijn.

    Als je wilt kan ik je de fotos wel laten zien. Ik heb ze van voor Vanessa, na Vanessa, voor de s-lift, na de s -lift, vanaf 2 maanden tm een jaar erna en tm nu toe.

    Voor . links opzij en rechts opzij.

    Voor de s-lift heb ik eerst bij vanessa injecties gehad met polymelkzuur. Dit stimuleert eigen collageen en is tijdelijk (gelukkig).

    de eerste 2 behandelingen waren perfekt. Alles zag er veel jonger uit.

    De derde is mislukt, alles werd in de wangen gespoten ipv op de jukbeenderen en ik zag er gelijk 10 jaar ouder uit.Heb weken met plakband om mijn wangen gelopen tegen het uitzakken.

    Achteraf gezien had ik dus geen derde moeten nemen.

    Daarna ben ik naar dr. Stevens gegaan voor de S-lift en ook die bleek dus niet te geven wat ik echt wilde. Wel een verbetering van de mondbodem en één zijkant, maar niet veel aan de andere kant en ook die wangzakjes waren niet weg.

    Ik wens je sterkte met je consult. en ben benieuwd wat hij zegt.

    En inderdaad je hebt gelijk.Opereren in het buitenland is niet altijd ‘goedkoper’.of beter.

    Indertijd had ik een offerte gevraagd in Zuid Afrika. De prijs van de lift zelf was weliswaar 800 euro minder, maar…dan komt er nog een vliegticket bij en 14 dagen verblijf.en als je een ontsteking krijgt ( zoals ik dus heb gekregen, evenals Meg) dan kun je niet meer terug naar de behandelend arts.

    Ik lees in het forum inderdaad veel berichten van mensen die ‘tevreden ’zijn, maar ik weet dus niet wat hun oorspronkelijke verwachtingspatroon is geweest en hoe het er nu uitziet. Ik kan me voorstellen als het echt ontzettend gezakt is, je veel sneller tevreden bent aangezien het verschil dan al heel snel erg groot is.

    Vandaar dat dr. Schoemacher ook aanraadde om 2 jaar te wachten en een volledige hals/facelift te doen, aangezien alleen dat zou bereiken wat ik zou willen en anders zou ik toch niet tevreden zijn

    Aan de ene kant denk ik: logisch, na 2 jaar is het verschil groter….en ben je sneller tevreden.

    @ Meg: en het vehaal van Meg die nu dus een macs- lift heeft laten doen in het MCS en waarbij zij vindt dat er toch nog geen echt strakke lijn is ontstaan, geeft mij weer te denken. Bij mijn eerste s -lift bleven ook die wangzakjes en neusplooien.

    Vandaar mijn verzoek aan ‘tevreden’ mensen om foto's van erna en de pc die het heeft gedaan. Op de internet sites zelf vind ik ook heel weinig fotos van een volgense mijn criteria geslaagde lift. Heeft er trouwens iemand ervaring met dr. Schermer Voest? En met dr. van der Lei?

  • margarita

    Lalijn,

    de lift door dr Stevens is op zich niet slecht gedaan. Alleen ik had er gewoon meer van verwacht. Maar misschien is dit niet mogelijk tenzij met een hals/face lift en lipofilling , etc etc…:-)) voor duizenden euros.en zijn we gewoon te kritisch…Een kennis van een vroegere vriend in het buitenland heeft zijn vrouw volledig onder het mes laten nemen in klinieken in Zwitserland en Miami. Van een 55 jarig ziet ze er nu weer uit als eind 20.Maar….daar is wel tijd en veel geld ingestoken.. Geen eenvoudig s-of -liftje.

  • meg

    Ja, maar Margaritha, vaak is het effect van een totale facelift natuurlijk ook veel drastischer. Maar de operatie is dat ook en vaak krijg je met een s-lift meestal alleen een verbetering, maar echt perfect wordt het volgens mij helaas niet.

    Dus als wij het veel strakker hadden willen hebben, hadden we dat moeten laten doen, maar dan zie je er gelijk heel anders uit denk ik.

    Groetjes Meg

  • regi

    Mijn macslift is nog maar 8 dagen geleden uitgevoerd (door dr. Lagey in de Atlas Kliniek in België) dus ik kan nog niet alles over het resultaat zeggen. Op dit moment is mijn kaaklijn duidelijk strakker dan dat hij was, en qua profiel ziet het er ook veel beter uit, maar misschien word het bij mij ook nog allemaal wat minder strak als het vocht helemaal weg is (net als bij Meg).

    Maar we moeten ons natuurlijk ook realiseren dat we allemaal wat gefixeerd zijn geraakt op dit deel van ons gezicht en daardoor ook misschien erg (te) kritisch zijn. Andere mensen kunnen het soms misschien beter inschatten dan wij zelf.

    Groeten Regina

  • margarita

    Meg,

    heb jij een S-lift of een Macs-lift laten doen? Ik heb 4 jaar geleden een S-lift gedaan. Ik dacht dat een S-lift meer gericht was op de overtollige huid en een Macs lift op het inkorten van de spieren. Ben wel benieuwd hoe het erbij jou uitziet na een maandje.Ik heb al wel fotos van mijzelf na een maand.

  • Reneetje

    Hallo allemaal, ik ben 60 jaar en dus vrij oud vergeleken bij de dames hier. Ik heb 14 febr.jl een S-lift samen met vet wegzuigen van de onderkin ondergaan. Dit is voor de tweede keer de voorgaande S lift was 12 jaar terug. Het resultaat is weer geweldig, een strakke kaaklijn en de verslapte mondhoeken met de zakjes zijn helemaal weg. Ik zie er weer als nieuw uit. De genezing gaat erg goed, de littekens zijn bijna niet meer te zien.Ik kan dit iedereen aanraden.

  • Petra

    Hai Reneetje,

    Meg en ik (Petra) zijn pas geholpen (2/3 weken geleden), Meg krijgt het idee, dat het al weer een beetje gaat hangen (o.kin, zijwangetjes)

    Hoe is jouw ervaring, vogens mij kan je het resultaat pas na maanden goed zien, klopt dat?

    Ik heb zelf een s-lift/lipo onderkin/halslift/bovenooglidcorrectie gehad op 24-04-2008 te Rotterdam (parkkliniek)

    Groetjes Petra