Borstvergroting bij ACCZ (Haren)

• pien

nou precies als ik het had alleen dan na 4 kinderen en vele jaren borstvoeding, en ik ben ook na lange twijfel blij dat ik het gedaan heb, en ja je hebt napijn daar heb je ook wel een paar dagen last van, ik vond het best hevig, maar net als de bevalling je bent het ook zo weer kwijt en vooral na het resultaat. ik heb als het ware mijn borsten laten opvullen omdat ik ook twee theezakjes had en iedere keer weer baalde dat het zonder bh niets was. Ik heb nu een grote b kleine c, dus zelfde wat ik had en heb geen moment spijt.

NOu als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel ik beantwoord alles voor je hoor!!!

Ik ben nu bijna een half jaar na mijn operatie.

succes met je beslissing en ik hoor het wel van je!!!!!!!!

• monique

ik heb ook al eens mijn verhaal gedaan hier, zie een stuk naar boven, maar omdat het met Syl fout ging met haar computer, is het niet gelezen geloof ik.

ook ik heb mijn borsten laten opvullen na 8 zwangerschappen (heb maar 3 kinderen).

ik heb best pijn gehad, maar het is het waard hoor!!! het is net als met bevallen, je vergeet die pijn weer elke keer als je voor de spiegel staat.

net zoals Pien ben ik erg tevreden over Dr. van Onselen. ik ben erg goed begeleid en ik vond het top.

geen moment spijt!!!!!!

ik ben nu 6 weken na mijn BV en ik ben pijnvrij en erg gelukkig.

heb vertrouwen in de arts, hij weet echt wat hij doet

• mara

hallo

Ik heb op 14mei een afspraak in utrecht voor de borstvergroting 2750euro

Ik wil graa weten of het mogelijk is in termijnen te betalen daar de telefoniste dat mij heeft verteld…(dat je dat met de arts kunt overleggen)

Werken er ook meerdere artsen daar dan aleen dr van onselen?

En weet u precies wat er is gebeurd met die2 die overleden zijn?

gr mara

alle ervaringen zijn welkom!!!

• maya

hoi

ik heb 2april mijn concult gehad en ben dik tevreden over dokter van onselen hij legde alles beter uit dan de mensen bij linea in belgie en hij neemt ook alle tijd voor je. omdat ik al 315cc heb zijn we lang bezig geweest met de maat uitzoeken. omdat ik hele grote borsten wil maar geen stel ballen heb hij gezegd dat dat met 700 cc een kleine E cup word zo. maar zit er tog aan te denken om 650 te nemen omdat 700 tog zo groot klink en ik al een kleine D heb en ik geen lola farari wil worden. 7 mei heb ik nog een concult om de grote nog een keer te bespreken en 25 mei word ik geopereerd.

alleen zou ik graag willen weten of je bij hem ook de proteses om de maat te bepalen kan passen want heb ze namelijk niet zien leggen

gr maya

• monique

hoi Maya

je kunt inderdaad bij hem passen, hij heeft als het goed is protheses liggen, want ik heb het ook gepast. Je kunt ook altijd vragen toch?

Mara

ik weet niet of je ook in termijnen mag betalen, ik heb gewoon het hele bedrag betaald… zou je gewoon kunnen bellen en vragen.

als je vragen hebt over de die 2 die overleden zijn, kun je de arts ook gewoon zelf vragen, hij is daar heel open over hoor..

ik heb zelf een stuk in de Telegraaf gelezen dat hij ten onrechte is beschuldigd voor de laatste dame en ik heb daar ook met hem over gesproken….

Geeft je dat wat rust?

groetjes Monique

• sjaan

hoi ik ben 27 april geopereerd aan me borsten ben van een cup AA na een mooie C gegaan.

ik ben bij dhr van Onselen geweest in utrecht en wat een mensen zeg!!!!

geweldig!

Alleen ik heb het achter de spier gedaan ma heb spierpijn nog steeds en hel;e opgeblazen tieten hihihi

weet iemand hoelang dat blijft?

groetjes xxx sjaan

• monique

Sjaan

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!

Wat een team of niet? geweldig gewoon!!!

Het is nog maar een paar dagen geleden meid, het heeft tijd nodig…

Bij iedereen is het herstel anders…

Ik zou zeggen doe het gewoon rustig aan en geef het dus de tijd

Komt vanzelf goed….

Groetjes Monique

• paula

hallo dames.

Ik overweeg ook een borstvergroting bij accz in utrecht.

Ik vindt het allemaal super spannend.

En een beetje eng.

Is die 2750 een all inn prijs?

En hoe lang is zo ongeveer de wachtlijst voor een BV?

Verder heb ik al veel goede geluiden over accz gehoort.

Je wilt toch ook geen verkeerde keuze maken voor een kliniek.

Het is wel je lijf,en je kunt het grote bedrag maar 1x uitgeven.

Ik hoop op nog wat goede tips,en vooral al bedankt voor wat ik hier al gelezen heb.

paula

• pien

mm tips, ja je moet het toch helemaal zelf beslissen, als jij je net als velen met mij goed voelt bij deze kliniek moet je het doen!!!

Je moet ook niet te veel lezen wat anderen allemaal denken en vinden, want dan wordt je eigenlijk nog niets duidelijker.

Ik hoorde veel negatieve dingen over de heer van Onselen in de tijd dat ik een bv wilde doen maar doordat ik een heel goed gevoel had bij ons gesprek heb ik het toch gedaan. ik heb het onder de borstspier gedaan, en het resultaat is super het lijkt veel natuurlijker, maar ik heb wel behoorlijk wat pijn gehad na de operatie, maar dat is toch niet meer dan normaal.

Nou als je vragen hebt hoor ik het wel, succes met je beslissing!!!!!!

het team en de kliniek is super, daar krijg je geen spijt van!!!!

succes groeten pien

• paula

hoi plien

Ik heb een afspraak gemaakt voor een consult in utrecht.

15 juni ,want ik kan mij door prive omstandigheden pas laten opereren in juli.

Ik ben drumster ,en in juni hebben we bijna elk weekend een wedstrijd,,,kan ik moeilijk me net voor die tijd laten opereren he?

Komt niet goed met de armpjes.

Wel jammer dat het niet meteen kan haha,ik ben er zo klaar mee nu,,,met de theezakjes.

Dank je voor je reaktie en tot een volgende keer,,,dan zal ik vertellen hoe t mij is bevallen.