Borstvergroting bij ACCZ (Haren)

• paula

Hallo weer.

Ik heb de kliniek weer gebeld in utrecht,om te proberen mijn consult van 15 juni tich wat te vervroegen,zodat ik eind juni ook al onder t mes kan.

Dus,ikke bellen,,,,zegt ze,,het gesprek kan wel blijven staan,,,en dan kan je 22 juni al nar de ok.

Oh,,,dat prima,dacht ik nog,,,,want ja nog wat gepraat over t drummen etc,,,

Of,,,,zegt ze,,,,,,,,,,,,,,,,,11 mei,,,aanstaande maandag,,,,maar dan moet je woensdag 6 mei op consult kunnen komen in zevenaar.

Waaahhhh,,,wat snel,,,,,maar wel gedaan,,,heerlijk rap aan de beurt.

Ik heb er zo,n zin in om die theezakjes achter me te laten .

jullie horen t.

doegggggg

paula

• pien

nou heel veel sterkte, denk je er wel om dat je een aantal weken die banden om moet en dus helemaal niets mag doen vooral niet drummen, ik hoop dat ze dat wel gezegd hebben tegen je.

want dat kunnen ze omhoog schieten.

nou ik wens je echt heel veel sterkte en geloof me je theezakjes zal je missen als kiespijn, ik denk ook niet weer aan ze terug alleen dat ze mijn kinderen goed gevoed hebben dan!!!!

ik hoor wel weer van je

groeten pien

• Samantha

Even een vraagje over de prijs van de borstvergroting. Wat voor kosten komen er nog meer bij? Als de aanbieding € 1750,- is en het wordt uiteindelijk € 2750,-. Scheelt best wel. Ik weet dat het niet verstandig om op de aanbiedingen af te gaan maar ik zal toch op mijn geld moeten letten.. ;-)

Groetjes,

Samantha

• paula

hoi samantha.

zeker wil je op de prijs letten.

Doe ik ook wel,maar laat t daar niet vanaf hangen.

Vandaag een super goed gesprek gehad,en de 1750 is de operatie,en de 1000 extra is voor de 2 protheses.

maar wordt je anathomisch geadviseerd doordat je bovenaan je borst weinig wefsel hebt,dan kom je nog iets duurder uit.

500 euro ongeveer.

dus hou daar dan wel rekening mee.

Want ga je enkel voor de aanbieding dan maak je misschien wel de verkeerde prothese keuze en is het resultaat niet mooi.

veel suc6.

• Nan

Ik krijg over een aantal weken ook een borstvergroting bij ACCZ. Ben benieuwd, vind het allemaal behoorlijk spannend

• mara

hallo monique

ik heb vandaag het consult

ben eigenlijk doodsbang :-(

ik ga het dan wel openlijk met hem bespreken (over degene die overleden is)

ja het is ook best wel een ingreep

in ieder geval hartstikke bedankt

groeten mara

• monique

hoi mara

gewoon doen als je dat dwarszit, het zit hem ook niet lekker dat het zo is gelopen en dat die persoon is overleden en hij de schuld daarvan krijgt…

ik voelde me goed bij hem en heb absoluut geen spijt dat ik het bij hem heb gedaan. hij heeft me heel goed geholpen en zijn team is geweldig, echt…

gewoon op je gevoel afgaan, dat is altijd goed toch?

succes

monique

• paula

Mara.

Het is absoluut een goede arts.

Ik ben enorm blij dat ik door hem ben geopereerd.

Afgelopen week mijn borstvergroting gehad,en ben super blij.

Wat een team,super mensen.

Je bent geen nummer,maar eerder een koningin,hihihi.

Ik vindt accz een super kliniek.

En,zeg nou zelf,overal worden wel eens een keer fouten gemaakt.

Als ik het over moest doen,zou ik weer naar accz toe gaan met hetzelfde team.

De dag erna werd ik gebelt hoe het ging en hoe i kde nacht door was gekomen.

Ik vond dat zo lief.

Dus ik hoop dat je net als ik bij het gesprek al meteen een vertrouwd gevoel krijgt.

Veel suc6 mara.

• karin

Hallo allemaal,

Ik heb nu ook eindelijk maar eens de knoop doorgehakt en ga na 5 jaar twijfelen toch een BV laten doen. ( Heb minder dan een A cup )

Wat ik tot nu toe heb achterhaald is dat de Bergmankliniek als beste is getest door de consumentenbond maar deze is vrij prijzig. 1 van de beste artsen daar Dr. Blecourt blijkt ook een eigen praktijk te hebben en daar kost de behandeling 3250,- Over Dr. Blecourt heb ik niet 1 negatief artikel kunnen vinden, hetzelfde geldt voor Dr. Nio van de Parkkliniek maar die vindt ik ook te duur.

Uit jullie verhalen blijkt dat Dr. van Onselen en het ACCZ ook supergoed hun werk doen en hier kost het 2750,- dus neig ik hier wel naar… Geld is niet het bealngrijkste maar weegt natuurlijk wel mee!!

Ik denk dat ik maar eens afspraakje ga maken voor een consult bij ACCZ en Dr. Blecourt.

Groetjes Karin (moeder van 3 meiden)

• Sienne

Hallo allemaal,

Ik wil zeggen dat ook ik goede ervaringen heb met ACCZ in haren.

Had voor deze kliniek gekozen omda het in de buurt is en omdat de prijzen acceptabel zijn.

Heb een schaamlipcorrectie gehad en de ingreep werd gedaan door pc van Onselen en ik ben zeer te spreken over hem.

Vind dat hij de tijd voor je neemt (ook tijdens intake gesprek) en hij komt op mij zeer ervarend over.