Borstvergroting bij ACCZ (Haren)

• sen

mari

ja ik heb een mail gestuurd en ik werd metteen de dag erna gebeld.

wat er was gebeurd is:de receptioniste die er nooit heeft gezeten wist niet dat er 2 pc zaten en heeft mij in de verkeerde wachtkamer gezet.!!!!!dus ben ik gisteren weer geweest en met de goede arts gesproken en ik ben heel tevreden tot nu toe .

hij neemt echt de tijd voor je enik sta op de agenda 14 april.(eeeeengggg!!!!!)

• saskia

Beste Maaike,

Ook ik heb een consult gehad bij deze kliniek en ik ben erg tevreden met de antwoorden die mij gegeven konden worden. Ook werden de antwoorden goed onderbouwd. Ik ben het wel met je eens dat ik het jammer vond dat hij mij geen resultaten kon laten zien van eerder verricht werk.

Ben je inmiddels al ergens forums tegen gekomen?

Ik ben erg nieuwschierig. En heb je al een beslissing genomen?

Groeten Saskia

• Meisje

Hallo,

Ik heb dit topic even doorgelezen. Aangezien mij die aanbieding ook wel trekt, heb ik even gezocht op internet. Nu kan ik ACCZ niet vinden tussen de NVPC maar ze menen wel te zeggen dat zij daar staan ingeschreven. Ik zag de naam van Onselen vallen, ook dit heb ik even opgezocht en kwam ik een aantal (kranten) berichten tegen over 2 dodelijke ongevallen die door deze chirurg zijn gemaakt.

Dit gaat om Edwin van Onselen. Nou ben ik benieuwd of dat ook om de van Onselen gaat waar hier in dit topic over word geschreven. Deze chirurg staat ook niet in de NVPC, voor zover ik kan vinden.

Ik hoop dat iemand hier al meer over weet en of het om dezelfde persoon gaat.

Groetjes!

• sylvana

hai ik heb jullie berichtjes even doorgelezen wil zelf ook graag een borstvergroting nu na twee kindjes is het resultaat helaas niet meer hetzelfde kan 1 van jullie mij misschien vertellen of dat consult gratis is en zo niet wat de kosten zijn van een consult?

groetjes syl

• loes

dan moet je beter zoeken. Zowel de kliniek in utrecht als de plastisch chirurg worden hier gewoon genoemd

link http://www.nvpc.nl/plastisch_chirurgen.php

• cindy

hoi,

ik heb voor as donderdag een afspraak staan voor een intake

voor een bovenooglidcorrectie.

ik heb deze ingreep al eerder ondergaan maar dan bij dr van der wey

in kliniek klein roozendael. mijn ervaringen daar zijn zeer goed.

echter, accz is de helft goedkoper en ik wil graag deze twee naast

elkaar vergelijken. als ik het goed begrijp heb jij goede ervaringen.

welke arts heeft je geholpen? en kreeg je bijv. ook een sluimertje

bij de ingreep?

groetjes,

Cindy

• Ellen Semler

Hoi.

Maandag heb ik ook n afspraak bij ACCZ voor n ooglidcorrectie. Heb jij het laten doen ? Is het goed gegaan?? Zou je dat aan mij willen mailen hoe je ervringen waren?cindy schreef:

>

> hoi,

> ik heb voor as donderdag een afspraak staan voor een intake

> voor een bovenooglidcorrectie.

> ik heb deze ingreep al eerder ondergaan maar dan bij dr van

> der wey

> in kliniek klein roozendael. mijn ervaringen daar zijn zeer

> goed.

> echter, accz is de helft goedkoper en ik wil graag deze twee

> naast

> elkaar vergelijken. als ik het goed begrijp heb jij goede

> ervaringen.

> welke arts heeft je geholpen? en kreeg je bijv. ook een

> sluimertje

> bij de ingreep?

>

> groetjes,

> Cindy

• cindy

hoi,

mijn ervaringen waren redelijk goed. alleen kwam ik er toen ik daar in de wachtkamer zat, achter dat dit de chirurg is waarbij een patient is overleden. nu vind ik niet dat je daar alles van af moet laten hangen maar het gaf me toch

een wat minder prettig gevoel. Aan de ene kant vind ik het knullig dat het de

chirurg blijft achtervolgen hoor, maar aan de andere kant kan ik het in ieder

geval nog niet loslaten. Morgen heb ik een afspraak bij Astheatic Clinics in

Veldhoven. Deze komen als beste uit de bus bij de test van de consumentenbond.

Dus ik wacht nog even dat gesprek af alvorens een keuze te maken.

Groetjes,

Cindy

• Patries

Na het lezen van deze berichten ben ik erg geschrokken. Ik heb ook een afspaak bij ACCZ voor een bovenooglidcorrectie, betaald en al en lees nu pas de berichten over van Onselen. Kan iemand zijn ervaringen hierover geven?

• pien

Jammer dat nog niemand na een operatie gereageerd heeft, ik heb ook net een consult gehad in haren,, en in september zal de operatie in utrecht plaatsvinden. Het consult was duidelijk, vriendelijk en de arts noemde de patient die is overleden, zij had niet gemeld dat zij drugs had gebruikt en dit samen met narcose kun je begrijpen gaat niet samen. Iedereen zal anders ergens over denken maar voor het geld moet je het niet doen. Volg je gevoel dat is belangrijker dan 1000 euro.

Ik hoop dat er nog reacties komen van na een operatie!!!!

succes iedereen.