Borstvergroting bij ACCZ (Haren)

• Naoom

Zijn er ook mensen die bij ACCZ een neuscorrectie hebben gedaan? of willen gaan doen?

Ik ben erg benieuwd. de prijs is errrrg laag. zo laag dat ik er vraagtekens bij ga zetten.

rot is dat.

ik hoor graag van jullie

• manuela

Heey!

Ik zit er ook over na te denken een neuscorrectie te onder gaan bij ACCZ. Ik heb er inderdaad ook mijn vraagtekens bij doordat de prijs zo laag is daarom ga ik binnenkort eerst een afspraak maken zodat ik daarna kan beslissen of ik het ga doen.

Heb je inmiddels al besloten wat je gaat doen?

• malikah

Ik heb inmiddels de borstoperatie ondergaan en ben zeer tevreden met het resultaat. Ook over het team van dr.van Onselen ben ik zeer tevreden omdat die de nazorg tot in de puntjes verzorgen. Over de prijs hoef je je denk ik geen drukte te maken. Ze concurreren gewoon tegen de belgische prijzen, en waarom niet? Ik heb ook de aanbiedingprijs betaald en heb uitstekende nazorg. Ik ben in Utrecht behandeld. Succes met je overweging, maar ik denk dat je bij ACCZ goed zit.

Groetjes, Malikah

• Katja

Knullig dat hem dat achtervolgt???? Er is een meisje overleden!! Lees mijn reactie hierboven maar.

Uiteraard hoeft niet meteen je leven in gevaar te zijn bij deze man, maar kundig is het blijkbaar in het geheel niet!

• pien

bedankt voor de reacties, nou nog een maand en dan is het zover, ik heb vannacht erover gedroomd en het zag er keurig uit haha.

Ik kreeg ook een reactie maar die was zeer negatief, en zeer onvolwassen moet i zeggen, dus daar reageer ik maar niet op.

Wanneer kreeg jij de tijden etc van de operatie?

Je hoort weer van mij, en nogmaals bedankt

• 1983

Hallo Pien,

Is je operatie goed gegaan??

Ik wil graag een borstcorrectie laten doen maar de reacties zijn zo wisselend…

Ook ben ik benieuwd of er misschien nog meer mensen zijn die ervaring hebben met accz.

Groetjes

• pien

hoi

nou 15 sept heb ik mijn operatie gehad en geen seconde spijt gehad. Vanaf het consult af aan voelde ik me goed bij het accz in haren. Het was me allemaal duidelijk de arts kwam op mij goed over en ook zijn assistent. In utrecht ben ik dan geopereerd en ook daar was het gewoon gezellig met het hele team. Na de operatie kon en kan ik nog 24 uur bellen bij vragen. Mijn eerste controle heb ik gewoon weer hier gehad in haren en ook dat was weer goed. En het belangrijkste het resultaat is super mooi, maar een heel klein litteken die met de dag bijna kleiner wordt. Ik hoop dat ik over 4 week helemaal klaar ben en dan nog meer kan “genieten”van het resultaat.

Ik weet niet waar je voor controle gaat maar als het in Haren is bij de heer van Onselen geloof me, je krijgt het resultaat wat je wilt. Heel veel succes en wacht op je reactie

groetjes pien

• 1983

Hay Pien,

Bedankt voor je snelle reactie en goed te horen dat het helemaal goed is gegaan!! Ik ga maandag dan toch de stap maar nemen daar een afspraak te maken…

Ik laat zeker een reactie achter hier!

Groetjespien schreef:

>

> hoi

> nou 15 sept heb ik mijn operatie gehad en geen seconde spijt

> gehad. Vanaf het consult af aan voelde ik me goed bij het

> accz in haren. Het was me allemaal duidelijk de arts kwam op

> mij goed over en ook zijn assistent. In utrecht ben ik dan

> geopereerd en ook daar was het gewoon gezellig met het hele

> team. Na de operatie kon en kan ik nog 24 uur bellen bij

> vragen. Mijn eerste controle heb ik gewoon weer hier gehad in

> haren en ook dat was weer goed. En het belangrijkste het

> resultaat is super mooi, maar een heel klein litteken die met

> de dag bijna kleiner wordt. Ik hoop dat ik over 4 week

> helemaal klaar ben en dan nog meer kan “genieten”van het

> resultaat.

> Ik weet niet waar je voor controle gaat maar als het in Haren

> is bij de heer van Onselen geloof me, je krijgt het resultaat

> wat je wilt. Heel veel succes en wacht op je reactie

> groetjes pien

• marloes

Hoi Allemaal,

Ik ben echt heel blij dat ik dit forum gevonden heb en ik wil jullie bedanken voor de informatie. Ik heb a.s. donderdag een consult bij Drs.van Onselen en ben heel benieuwd. Mijn vriendin heeft er een schaamlipcorrectie gehad en is daar zeer over te spreken. De slechte artikelen over hem in de media ontrusten mij nu toch wel wat maar als het consult goed gaat dan denk ik toch met hem in zee te gaan.

En wat er precies mis is gegaan bij het overleden dan die mevrouw zal nooit iemand echt weten denk ik. Ik ga er gewoon voor, en zal jullie ook op de hoogte houden, misschien heeft iemand er iets aan.

Groeten!

• pien

sterkte bij je consult, ik heb vorige week net mijn laatste controle gehad en dat betekend voor mij dat de banden eraf mochten, dat was wel een opluchting want dat is minder na zoveel week, Maar als ik het niet had gedaan was het niet zo mooi geworden. Denk goed na over de grote, de heer van Onselen geeft er trouwens goed advies over, ik persoonlijk wilde na veel jaren borstvoeding gewoon mijn oude formaat terug en niet dat de omgeving zou denken wat heeft die gedaan!!! wees er zuinig op!! sterkte en ik hoop natuurlijk weer graag hoe het geweest is. groetjes pien