zijn dit ook de highprofiles??
en hoe duur was et
groetjes maya
Heb gisteren mijn bovenooglidcorrectie gehad en het viel echt reuze mee.De spuitjes stelden niets voor, alleen het dichtbranden van de bloedvaatjes vond ik een heel raar gevoel, en het stonk verschrikkelijk.
Dr.van Onselen en zijn 2 assistenten waren echt top, heel lief allemaal.En ik heb bijna geen bloeduitstortingen, onder nog helemaal niets.
Volgende week worden de hechtingen eruit gehaald, dan zie ik misschien iets meer resultaat, want zo lijkt het meer op een slagveld.
Ik zag er als een berg tegenop, maar eerlijk gezegd, zou ik zo weer heen gaan, geen probleem.
Niks mis met die kliniek, en al die wilde verhalen.
Ik denk dat in een ziekenhuis ook genoeg gebeurd, alleen hoor je daar niets over.
Groetjes Mariska.
Hoi
Ik lees dat er hier al een aantal mensen een borstvergroting ondergaan of hebben gehad bij het accz.
Betaal je nu werkelijk de prijs van 1750 euro??
En is het echt vertrouwd??
Nu moet ik zeggen dat ik al heel lang rondkijk voor een goede kliniek en vind toch altijd wel een minpunt.
Dus laat me even weten wat jullie nu echt vinden..
Groetjes Sab
hoi sab
nou ik heb dus ook de borstvergroting in utrecht gedaan bij accz en de controle en alles in Haren,
Bij mij was het welles waar geen 1750 maar 2750, was toen ook een aanbieding, maar daarvoor moet je niet ergens heen gaan!!! ik zocht iets bij ons in de buurt, dat mocht er iets zijn dat ik er zo heen kon rijden.
Er is in de provincie groningen nou niet erg veel op dat gebied.
Je hebt als eerste een vrij consult, hierna kun je altijd nog beslissen wat je wilt doen, en of de arts e.d je bevallen.
Ik heb geen spijt ik ben super behandeld en de arts heeft me een mooie cup gegeven. Deze cup genomen na zijn advies.
na controle ed waren geweldig, het team is super!!!
ik wens je veel succes bij je beslissing ga uit van je gevoel en niet van je portomennee.
ik hoor het vast wel en anders voor vragen mail gerust
pien
Ik heb 10 maart een bovenooglidcorrectie gehad, en had een vraag.
Ik heb elke morgen een dik met vocht gevuld ooglid, dikker als links, en het varieerd ook per dag.
S`morgens en s`avonds is het het ergst.
Het is naar mijn mening erger geworden na het beginnen met smeren van de litekencreme, maar misschine vergis ik me.
Graag hoor ik ervaringen van mensen die het ook hebben laten doen, en hoe het hun natijd is vergaan.
De operatie etc… verliep fantastisch trouwens, nergens pijn, of infecties, alles keurig gedaan.
Of ben ik te ongeduldig???
ja dit gaat om deze arts, en het is een uitstekend chirurg die iets verschrikkelijks heeft meegemaakt, zonder zijn toedoen.
als je dit artikel leest had je ook het artikel kunnen vinden waarin hij uitzendtijd kreeg waarin vermeld werd dat alles buiten zijn schuld is gebeurd,
Mijn operatie is prima verlopen en heb het volste vertrouwen in de heer van Onselen en zijn team!!!!!!!!!!!!!
Dag meiden,
Ik ben een moeder van twee kinderen. Ik loop ook al een tijd met het idee een bv te nemen maar ben toch nog een beetje bang voor de napijn enzo. Ik heb 75 B in mijn bh en zonder bh zijn het gewoon twee theezakjes! Mijn man is dan wel tevreden alleen ik voel me niet meer compleet. Ik twijfel nog maar wil het wel erg graag. Help!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?