hey sylvie vraagje kga dus enkel mijn bolle neusrug laten weghalen. ik weet dat je ook niet alles weet, maar is de genezing ervan sneller ???
Hoi Nel,
Dat harde en gevoelige aan je tip is geen kraakbeen. Voel maar eens aan de neuspunt van iemand anders. De tip van mijn vriend bijvoorbeeld is heel ‘gummi-achtig’/flexibel in vergelijking met de mijne en ik weet ook zeker dan mijn neustip voor de voor operatie ook zo flexibel was. En de neustip is nou juist het gedeelte dat het langst duurt om te genezen. Dr Middelweerd verteld me dat het tot wel 3 maanden kon duren voordat dat dat harde en gevoelloze weg is.
Jouw neusbrug klink ook wel zoals het bij mij was: rechts liep het veel ‘steiler’ (of ‘scherper’) van wang naar neusbrug dan links. Dit is nu voor het allergrootste gedeelte weg. Tegen mij heeft Dr M. ook gezegd 100% symmetrie niet kan (bij natuurlijke neuzen is dat praktisch ook nooit het geval). Maar als je een goede operatie hebt gehad is je neus uiteindelijk natuurlijk wel bijna volledig symmetrisch. Daar mag je echt op vertrouwen. Punt is natuurlijk: jij en ik en iedereen die zich heeft laten opereren ziet elke micromilimeter afwijking bij zichzelf! (anderen zien dat niet…)
Dinsdag heb ik een gesprek bij Dr Middelweerd dus ik zal daarna laten weten wat hij heeft gezegd van de lichte asymmetrie die ik nu nog heb.
groeten,
de ex-neus.
hai allemaal,
ik wil even reageren op het berichtje van adem. Bedoel jij dat je alleen je hump, de bobbel op je neus laat wegvijlen?
Dit heb ik namelijk in december laten doen en dit werd ook niet als een echte neuscorrectie gezien en na 5 dagen zag ik er ook weer volkomen normaal uit. Althans, voor de buitenwereld. Ik had nauwelijks blauwe plekken gekregen, alleen wat zwelling en rood. Daarna was mijn neus nog wel opgezet en gezwollen maar niemand die dat opgemerkt heeft.
nu moet ik helaas wel erbij zeggen dat ik nu, na bijna 4 weken, nog amper verschil zie met mijn oude neus!!
snif…..maar ik heb geduld…
Beste Ex-neus,
Bedankt weer voor je reactie. Mijn neuspunt voelt inderdaad heel erg alsof het nog niet genezen in. Ik hoop maar dat dit ook betekend dat deze dan nog iets moet slinken. Begrijp ik goed dat jij heel tevreden bent over het resultaat?
Ik zou blij zijn als alles ontzwelt is, ook naast mijn neus is het nog aardig gezwollen. Nu ik gewoon weer aan het werk ben enzo, gaat de tijd gelukkig weer wat sneller. Daardoor sta ik ook wat minder met een loep voor de spiegel :-)
Aan de datum van jouw volgende consult te zien, schat ik dat ik twee weken na jou ben geopereerd. Ik ben 13 december geopereerd.
Laat je me weten hoe het is gegaan?
Groetjes Nel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?