Neuscorrectie

• Nel

Nou Silvia, jou kan ik alvast wat geruststellen, dat valt best wel mee, het is grotendeels al geel geworden. Na 6 dagen was ik vanaf mijn wenkbrauwen tot boven mijn wangen knalrood. Misschien ben ik dan toch gewoon een extreem geval :-) Ik heb ook altijd snel blauwe plekken op mijn benen.

Aan Danielle, ik had inderdaad Arnica druppels geslikt, dus wie weet hoe ik er anders uit zal hebben gezien.

Groetjes Nel

• Danielle

Hoi Nel, moest je ook koelen na de ingreep? En hoe vond jij het dat je meteen weer naar huis ging? Gingen bij jou de tampons er de volgende dag meteen uit?

Groetjes, Danielle

• Danielle

Hoi Silvia, ik hoop dat je je een beetje goed voelt vandaag, Wilde je even bedanken voor het feit dat je voor ons jouw foto's geplaatst hebt!

Ben jij blijven overnachten in het ziekenhuis?

Groetjes, en heel veel sterkte Danielle!

• Danielle

Siliva, vind je het goed als ik jou toevoeg aan mijn MSN, ik zal je niet bestoken met vragen maar je bent voor mij de eerste waar ik gewoon vragen aan kan stellen.

Groetjes, Danielle.

• silvia

hey, ja is prima joh, ben alleen niet heel vaak online

silvial@live.nl

je mag me best een mailtje sturen als je wil, en ik wil je best foto's sturen hoor

enneh graag gedaan :) ik heb zelf ook veel gehad aan verhalen van andere (had er liever nog meer willen lezen, maargoed)

ik ben ook 1 nacht in het ziekenhuis blijven slapen

De blauwe plekken trekken maar heel langzaam weg, maar ik heb nog ruim 2 weken vakantie, dus ik hoop dat het tegen die tijd wel weg is! als ik geluk heb mag mn kapje er zaterdag af!

Groetjes

• Danielle

Hoi Silvia, ik heb je toegevoegd aan mijn MSN.

• silvia

dames nog wat tips van dingen die je niet moet vergeten als je een nachtje moet blijven (of voor thuis)

lippenbalsem (ivm droge mond)

wattenstaafjes (om je neus schoon te maken)

spiegeltje (om jezelf te bekijken)

en als ik nog meer dingen bedenk meld ik het wel ff

succes

• Nel

Beste Danielle,

Eerlijk gezegd ben ik er blij dat ik gewoon naar huis mocht en kon. Ik slaap toch echt liever thuis dan in zo'n kliniek. Ik voelde mij na het ontwaken al heel snel goed. Ik denk dat ik twee uur na het ontwaken ben opgehaald om naar huis te gaan. Ik had tegen die tijd al wat gedronken, gegeten, etc.

Ik snap eigenlijk niet dat Silvia een nachtje moest blijven, dat zal wel per kliniek verschillend zijn, maar het is absoluut niet nodig ofzo.

Ik heb niet echt veel gekoeld, een paar keer mijn ogen omdat die heel erg gezwollen waren, maar verder niet.

De volgende dag zijn bij mij de tampons eruit gehaald, dat vond ik prima, want daarna kan je alweer veel beter ademhalen. Het eruit halen deed ook helemaal geen pijn, ik had daar heel veel enge verhalen over gelezen, dus was een beetje bangig. Maar het zijn niet echt tampons het zijn meer natte slierten, die bij het inbrengen al zijn ingevet, zodat ze er bij het uithalen zo uitglijden.

Als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel

Groetjes Nel

• silvia

hey nel

in mijn kliniek moet je altijd een nachtje blijven. :) ik vond het ook niet erg, tis een klein stukje zekerheid en zorg die je hebt… en daarnaast hoefde ik de dag erna natuurlijk niet terug om de tampons eruit te halen… maargoed das natuurlijk ieder voor zich…

ik heb mn ogen helemaal niet gekoeld…

xx

• Silvia

wooow ik ben net op controle geweest, heb een nieuw gipsje gekregen, maar dat betekend natuurlijk ook dat het kapje er eventjes af is geweest, en ik het resultaat heb mogen bewonderen… en guess what… ik ben zo super giga blij… ik moest huilen toen ik het zag….

wat vinden jullie? :$