http://img166.imageshack.us/img166/3810/voornapd5.jpg
Hoi Silvia,
Wat is je neus ontzettend mooi geworden!, ik kan begrijpen dat je blij bent.
Ik moest ook ff huilen, maar dat was omdat ik mij weer besefte dat ik mijn neus helemaal niet mooi vind geworden. Mijn familie negeert het gewoon en doet net alsof ik gek ben. Volgens hen moet ik geduld hebben en is dit nog niet het eindresultaat. Maar jij hebt nu ook al gelijk kunnen zien hoe jouw neus is geworden, dus waarom zou bij mij het resultaat na 5 weken dan nog niet zichtbaar zijn? Door jouw foto's is bij mij weer een stukje hoop vervlogen.
Je kunt gelukkig met een gerust hart revalideren. Heb je veel mensen verteld dat je bent geopereerd?
Groetjes Nel
aah nel, verdorie wat vervelend is het zo erg met je neus?? ik heb niet gezien dat je me toegevoegd hebt op msn… als je het liever niet hebt is het prima hoor…
echt heel naar, heb je geen foto van heo het is geworden, of zet je dat liever niet hierop?? heb je het er nog niet met je pc over gehad dat je niet tevreden bent?? is ie eventueel bereid tot een 2e operatie??
succes nog
Groetjes Silva
Hoi Silvia,
Hier thuis heb ik een computer die zo mega traag is met msn en hyves e.d. Als ik woensdag bij mn ouders ben dan zal ik je toevoegen op msn. Ik zal je dan ook een foto sturen.
Mijn neusbrug is scheef en mijn neuspunt is groot en bol.
Daarvoor was mijn neus natuurlijk ook lelijk, dus in die zin verlies ik er niets mee. maar toch is het een grote teleurstelling. Zo'n keus maak je natuurlijk niet voor niets.
Ik heb erover gedacht om mijn pc te bellen, maar omdat iedereen zei dat ik geduld moest hebben en dat het volgende consult niet voor niets pas over 6 weken is, heb ik toch niet gebeld. 7 februari heb ik mijn volgende consult. Ik ben als de dood dat hij gaat zeggen, dat dit inderdaad het eindresultaat is. Ook moet ik er nu niet aan denken om weer geopereerd te worden.
Groetjes Nel
door wie ben je geopereerd??
mij lijkt het ook verschrikkelijk hoor… maar dat zal toch altijd pas over een jaar ofzo zijn, teminste ik geloof dat ze dat niet eerder doen…
is er niets mooier aan de neus geworden???
ben benieuwd wat ie er zelf van zegt als ie het terug ziet…
zag je toen t kapje er net af was ook geen verschil???
Ik ben geopereerd door dr Nolst. Hij schijnt 1 van de beste chirurgen te zijn. Ik wil hem ook helemaal niet afkraken, ik wil sowieso eerst zijn mening horen.
Ik kan mij nog herinneren dat toen het kapje eraf was ik het mooi vond. Of ik heb mij toen vergist of mijn neus is sindsdien lelijker geworden.
De vorm van mij neus is wel iets mooier geworden, deze wijst nu lichtjes omhoog en daarvoor naar beneden. dat is wel een verbetering hoor.
Groetjes
Hoi Nel,
Even inhakend op jouw opmerking “mijn neusbrug is scheef”, hoe bedoel je dat precies? Ik zelf ben bijna 6 weken geleden geopereerd door dr Middelweerd en ik heb zelfs nu nog een wat asymmetrische neusbrug: de linkerkant is nog een beetje opgezwollen de rechter was dat praktisch vanaf het begin niet (dus in het begin zag het er ook gewoon echt niet uit vond ik). Ook heb ik links onder mijn oog nog een zweempje van een blauwe plek, maar als je dat niet weet dan zie je het niet.
De verbetering aan mijn linkerkant gaat gewoon heel erg langzaam. En omdat links wel en rechts niet gezwollen was/is, leek mijn neusbrug scheef. Zou er bij jou hetzelfde aan de hand kunnen zijn? Bij mij is vooral de afgelopen week veel veranderd hierin.
Mijn neustip is nog steeds gevoelig en ‘hard’ wat betekent dat hij nog gezwollen is. Dat blijft ook nog wel even zo denk ik, maar ik merk wel dat het wegtrekt. Het harde gedeelte wordt steeds kleiner. Ook hiervoor geldt bij mij: vooral de afgelopen week veel verbetering gemerkt. Ik hoop dat dit je een beetje gerust stelt!
Hoi Ex-neus,
Bedankt voor je reactie. Mijn neuspunt is inderdaad nog hard en gevoelig. Ik dacht dat het harde dat ik voelde kraakbeen was, dus dat de zwelling al bijna helemaal weg was. Dus volgens jou is het dus juist nog gezwollen? Ik hoop echt dat je gelijk hebt.
De afgelopen twee weken zie ik geen veranderingen meer in mijn neus. Ik begrijp dat ik het nog een paar weken moet aankijken. Het is niet zozeer dat ik ongeduldig ben, maar meer de onzekerheid die mij gek maakt. Als ik zou weten dat het mooi wordt, dan heb ik geduld voor tien :-)
Wat de neusbrug betreft, weet ik het niet zo zeker. Het lijkt namelijk helemaal niet gezwollen en het voelt ook niet gezwollen aan.
Met scheef bedoel ik dat hij naar links overhelt. Van mijn wang naar bovenkant neus gaat links veel steiler dan rechts (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik hoop dat je jouw vorderingen hier wilt blijven posten, in ieder geval veel succes
Groetjes Nel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?