help! bioalcamid

• yvonne

hai martha. bij mij is het uit de zijkant verwijderd door middel van een facelift ,de bioalcamid. als het lange tijd erinzit dan gaat het inkapselen. ze kunnen proberen het zacht te maken d.m injecties en er dan via naald uithalendit weet ik dat het bij iemand is gebeurd die had het onder de ogen zitten bioialcamid wat geleid heeft tot ontstekingen.operatief kan het ook weg gehaald worden maar dat leidt tot lelijke littekens zoals bij mij ook het geval is geweest op de kin.groetjes yvonnemartha schreef:

>

> Hoi Marieke,

>

> Ook ik heb problemen met de bio-alcamid. Kun je me vertellen

> wat je te horen hebt gekregen in de Velthuis kliniek? Bedankt

> alvast.

>

> groetjes Martha

• Ikke

Ik heb bioalcamid 4 jaar geleden in mijn bovenlip laten spuiten,ik heb er nooit problemen mee gehad.

Nu had ik vorige week lichtflitstherapie laten doen op mijn gelaat,en ook kort bij mijn lip.

Nu heb ik precies een bult aan de binnenkant van mijn mondhoek.

Kan het zijn dat de kapsel van de bioalcamid kapotgesprongen is door de lichtflits?

• yvonne

hallo ikke,wat houdt lichtflitstherapie in?is dat ter verbetering van de huid?men zegt dat je moet oppassen met lasers en chemische peeling etc als je geinjecteerd bent met bio-alcamid ivm met ontstekingenof eventuele kapselvorming wat vroeg of laat tevoorschijn zal komen.ik heb hele nare ervaringen en nog omdat er weer een bobbel op de kaakrand kin tevoorschijn is gekomen en dit heeft niks te maken met ontsteking maar met inkapseling waarna er en harde bobbel tevoorschijnkomt .bij wie heb je dit laten doen lichtflitstherapie en heb je niet vermeld dat er bio in je bovenlip gespoten is?groetjes yvonneIkke schreef:

>

> Ik heb bioalcamid 4 jaar geleden in mijn bovenlip laten

> spuiten,ik heb er nooit problemen mee gehad.

> Nu had ik vorige week lichtflitstherapie laten doen op mijn

> gelaat,en ook kort bij mijn lip.

> Nu heb ik precies een bult aan de binnenkant van mijn mondhoek.

> Kan het zijn dat de kapsel van de bioalcamid kapotgesprongen

> is door de lichtflits?

• Ikke

Nee ben het vergeten te vermelden dat ik het heb laten inspuiten,ik sta er ook nooit bij stil omdat ik het al zo gewoon ben en er nooit niks mee aan de hand heb gehad.

Ik ben naar de plastische chirurg terug geweest die mij de bioalcamid had ingespoten en hij denkt een ontsteking,maar ik heb totaal geen pijn aan die bobbel.

Mijn vermoeden is dat door de lichtflits(die ik heb laten toepassen voor mijn plaatselijke acné) de bioalcamid is verplaatst ofwel de kapsel kapotgesprongen.

Groetjes

• Lisanne

hi deborah

hoe zijn jouw ervaringen vergaan bij de velthuis kliniek? is het je gelukt alles gratis verholpen te krijgen?

hoor graag van je op mijn email: christiana@casema.nl

• Hanny

Hallo allemaal,

ben vanochtend bij dr Staudt geweest, hij was het ermee eens, eerst prikken en op die manier de bio eruit zien te krijgen, als dat niet meer lukt of er is al teveel kapselvorming, dan pas snijden en ook alleen snijden als je er last van hebt, a.s. vrijdag gaat hij dus eerst nog een poging doen via aanprikken het spul eruit te krijgen, lukt dat niet, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt en zal het toch operatief moeten gebeuren.

Dat er huidvet meekomt vond hij onzin, dat hoeft niet als je maar goed prikt, het kan zich verspreiden en terugkomen, maar dat kan bij snijden ook.

Hanny

• Hanny

ben vanochtend bij dr Staudt geweest, hij was het ermee eens, eerst prikken en op die manier de bio eruit zien te krijgen, als dat niet meer lukt of er is al teveel kapselvorming, dan pas snijden en ook alleen snijden als je er last van hebt, a.s. vrijdag gaat hij dus eerst nog een poging doen via aanprikken het spul eruit te krijgen, lukt dat niet, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt en zal het toch operatief moeten gebeuren.

Dat er huidvet meekomt vond hij onzin, dat hoeft niet als je maar goed prikt, het kan zich verspreiden en terugkomen, maar dat kan bij snijden ook.