nn
Ik heb 2 jr geleden bioalcamid onder mijn ogen in laten spuiten bij de Velthuiskliniek.
Eerst leek het wel mooi te worden maar nu heb ik lelijke bulten en het is ook gaan zweven. Dr.Velthuis haalt er nu iedere keer wat uit, dan lijkt het net of de bulten weg zijn maar na een poosje is het er weer. Met een echo spoort hij het op en dan haalt hij het er uit. Ik was bang dat mijn huid dan erg uitgerekt zou zijn en weer opgevuld zou moeten worden maar tot op heden is dat niet nodig. Ik hoef er niets voor te betalen maar ben er niet blij mee natuurlijk o wat heb ik hier spijt van. Het is ook erg gevoelig , ik krijg iedere keer een antibiotica kuur mee, binnenkort wordt er weer wat weggehaald. Begin hier dus nooit aan. Ik durf ook geen permanente filler meer te gebruiken.
Groeten Roos
Oh oh oh,
wat erg allemaal.
Ik heb alle reacties gelezen, arme Marieke, en lieve Lenthe met haar uitgesproken meelevende mailtje voor Marieke.
Ik ben ook van mening dat wij proefkonijnen zijn en dat men wijzer is geworden van Bio Alcamid en dat er vast over een jaar of 10 een veel beter middel komt. Dan lees je in de kranten van "vroeger gebruikte men Bio Alcamid. Net als men zich nu zeer negatief uitspreekt over het middel Dermalive.
Maar ja wat heeft Marieke hieraan? Of Roos, want dat is ook niet niks wat zij heeft moeten doorstaan. Laten we hier een leering uit trekken en geen chemische middelen in ons lichaam laten spuiten. Ik heb ook goede berichten gelezen over die mevrouw Helga, informeer daar eens Marieke, zoek haar anders even op in Google. Zij heeft in ieder geval ervaring met als het mis gaat of is mis gegaan.
Een verwijzing van de huisarts heb je alleen nodig als je onder medische behandeling gaat in het ziekenhuis. Een prive kliniek niet, want dat wordt toch niet vergoed tenzij de zorgverzekeraar een contract heeft met de desbetreffende prive kliniek. En je goed verzekerd bent. Als het op indicatie is na een ongeval of defect na medische verrichting. En daar kun je nu wel over spreken. Ik zou voor alle zekerheid dit even overleggen met je zorgverzekeraar. En dan met name even contact opnemen niet met een callcenter, maar specifiek vragen naar bijvoorbeeld de afdelingen die de machtigingen af geven. Of te wel de goedkeuring op aanvraag van….
En verder je hard maken, op treden bij die gek die je dit heeft aangedaan. ALs je met je auto naar de garage gaat om de kras op de zijkant te laten wegnemen, en krijgt hem terug met een deuk erin, zou de arts in kwestie ook op zijn achterste poten gaan staan.
Dus, leg het hem maar voor, en eis dat hij je schadeloos stelt!
Groetjes Antibont, en groot voorstander van de Partij voor de Dieren.
Goh, wat een vette ellende allemaal!
Ik schrik van het verhaal van Roos. Ik hoop niet dat ik hetzelfde lot moet ondergaan maar ik vrees het ergste.
Donderdag de 15e heb ik een afspraak met Helga van Elzen, ben benieuwd wat zij voor een conclusie trekt.
Roos, jij zegt dus dat de bio-alcamid kan gaan zweven? Nu wordt ik echt een beetje bang want ik heb al een tijdje een rare verdikking op mijn wang en ik heb het niet in verband met de bio-alcamid gebracht.
Was het bij jou onder je oog ingekapseld? P.Velthuis kon de bio-alcamid onder mijn oog niet zien op de echo maar er is wel een bultje te voelen en te zien. Hij zegt dat het is ingekapseld maar kan het dan nog weggehaald worden? Kan bij jou de b.a. niet helemaal weggehaald worden? Hoe lang gaat het goed zonder klachten?
Ik gebruik nu een week histamine en ik moet zeggen dat de zwelling en de tintelingen na twee dagen al zo goed als weg waren. Ik ben er vandaag mee gestopt want ik weet niet hoelang ik dat spul moet gebruiken. En ik wil dat Helga van Elzen ziet hoe mij gezicht eruit ziet zonder medicatie.
Het begint trouwens al wel weer te tintelen.
Wat een ellende allemaal, dood ziek wordt ik ervan!!!
Sterkte allemaal!
Ik schrik er echt van Roos en Marieke,
Wel goed dat je een afspraak met v elzen hebt gemaakt Marieke. Zij heeft het toen bij mij ingespoten toen ze nog in de velthuiskliniek werkte.
Maar ik heb zoals jullie weten nog geen last, maar kijk elke dag met angst en beven in de spiegel:((
Sterkte meiden, ik leef echt met jullie mee,
dikke knuf in iedergeval.
Lenthe
Lieve Marieke,
Heb je wel een rechtsbijstandverzekering?
Je zou in ieder geval een schadeclaim kunnen indienen.
Dit geeft jou dan financieel weer de mogelijkheid om de kosten die je maakt, door het te laten herstellen bij een andere pc, te verhalen. Heb je daar wel eens aan gedacht?
Ik maak me zo'n zorgen over al deze verhalen en vindt het een gevolg van die tv programma's over plastische chirurgie. Er wordt een beeld gecreeerd dat je niet goed bent zoals je bent en elke oneffenheid moet worden weggenomen!
Een bericht voor al die waarschijnlijk jonge mensen die in de ban zijn van “ik ben niet goed zoals ik ben”. Wees tevreden met jezelf en laat alles er ZIJN. Als je dan bij het ouder worden hier en daar eens wat wil laten “op leuken” doe dat dan gerust.
Maar geniet nu van andere dingen in het leven en hou je wat minder met de buitenkant bezig. Ik ben al een oude vrouw en vraag me af wat is er toch mis met rimpels? Waar zijn we toch mee bezig? Jammer om daar zoveel energie in te steken. Dan ga je toch voorbij aan de dingen waar het in werkelijkheid om gaat in het leven. Geluk hangt niet af van een mooi uiterlijk! En….wat is mooi. Ik vind iemand mooi die liefde uitstraalt en warmte zodat ik kan zien dat die persoon vanuit het hart leeft.
Lieve Marieke probeer toch een beetje positief te blijven.
Het komt wel goed hoor.
Veel liefs van Marga
Bedankt voor alle lieve woorden. Doet goed.
Ik probeer ook rustig te blijven en me niet te verliezen in negativiteit. Dat lukt aardig, alleen op deze site kan ik mijn ongerustheid even kwijt, ik heb het nl tegen niemand in mijn omgeving verteld dat ik iets aan mijn gezicht heb laten doen.
Bij de Elzen kliniek ben ik wel wat gerust gesteld. Helga v E. vond dat mijn gezicht er wel rustig uitzag en zag geen reden tot paniek. Uitgerekend was net die dag ervoor de zwelling aan het wegtrekken en voelde het inderdaad erg rustig.
De zwelling zou te maken hebben met mijn vochthuishouding en eventueel mijn cyclus, maar het kon geen kwaad. Toch zet ik hier mijn vraagtekens bij.
Helaas is de zwelling weer opgekomen en voelt het gewoon niet goed. Ik ga donderdag de 29e terug.
Wat ik wel vond is dat ze me, nadat ze zag dat ik opgelucht was, me restylane en eventueel botox aan wilde smeren rond mijn mond.
Nu was dat inderdaad ook het volgende punt op mijn lijstje wat ik wilde vragen maar ik vond het toch wel typisch. Tja, zij wil natuurlijk wel een klantje werven.
Toch ga ik morgen weer een afspraak met Peter Veltuis maken om er dan toch maar wat ba uit te laten halen. Veltuis zelf begon er niet over, maar v. Elzen zei dat het in mijn geval wel kan. Ik zoek gewoon verder naar een oplossing.
Dikke knuffel, xxMarieke
Marieke,
Ben je de 29ste alweer terug geweest? En wat nu ?
Ik heb zelf na een kaakchirurgische ingreep een grote verdikte bobbel op mijn wang en begin te vrezen dat het een gevolg is van de bio-alcamid die in mijn neuslippenplooi is ingespoten. Mogelijk is tijdens de kaakchirurgische ingreep de bio alcamid geraakt en heeft dit voor een ontsteking in het omliggende weefsel (de wang) gezorgd.
Ik begin zo'n beetje ten einde raad te worden en overweeg een scan om te kijken wat er nou aan de hand is met mijn wang.
Sterkte en laat even horen hoe het jou vergaan is de 29ste.
Myrke
Ook ik heb drie jaar geleden bioalcamid laten inspuiten. De eerste keer een beetje bij een bekende plastisch chirurg. Een jaar later door een chirurg die inmiddels is overleden. Hij kluste bij en spoot injectables in bij een beautycentrum. Veel bioalcamid voor weinig geld. Ik heb het geweten. Ik heb nu op mijn linkerwang een soort uitgezakte klont. Verder op verschillende plekken een soort onderhuidse muggenbeten, die ook regelmatig jeuken.
Vrijdag ben ik teruggeweest bij de 1e arts. Hem treft weinig blaam, denk ik. Hij stelde ook dat mijn gezicht er rustig uitzag, en dat het niet mogelijk was om de bioalcamid zo te verwijderen, alleen operatief. Toen ik hem vroeg waarom geen cosmetisch arts nog bioalcamid inspuit, mompelde hij iets vaags. Vervolgens vroeg ik hem waarom drie jaar geleden iedereen nog riep dat bioalcamid makkelijk te verwijderen was. Omdat de fabrikant dat beweerde (!). Je kunt het alleen heel kort na het inbrengen weer weghalen, omdat het dan nog niet is ingekapseld. De artsen zijn afgegaan op rapporten nav onderzoeken in Italië. Niemand heeft zich hier afgevraagd of het wel veilig was. Nu weten ze dus allemaal dat het niet zo is. Maar ze zwijgen angstvallig. Wat gaan we hier aan doen? Kunnen we ons niet verenigen en een letselschadeadvocaat inschakelen?
Groeten,
Marjolein
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?