hoi allemaal,
Nou, eindelijk ben ik bij de kliniek geweest voor mijn probleem. En eigenlijk ben ik niet veel wijzer geworden.
Mijn gezwollen en gloeidende wangen is niet het gevolg van een ontsteking van de bioalcamid maar het is waarschijnlijk aan het inkapselen en daaraan kan ik niets doen. Op de echo waren op mijn probleem plekken geen bio alcamid meer te zien.
Ik zou eventueel een soft laser behandeling kunnen overwegen om het bindweefsel soepel te maken/houden maar ik weet hierover nog te weinig en het advies om naar een fysiotherapeut te gaan voor dit probleem zie ik ook niet zo zitten, ze zien me al aankomen.
Een antibiotica kuur heeft geen zin en eruit halen van de bultjes onder mijn ogen lukt ook niet omdat het waarschijnlijk ingekapseld bindweefsel is en niet de bioalcamid.
De arts sprak ook over een eventuele inspuiting met een middel dat het bindweefsel oplost maar dat durf ik niet omdat ik hierover nare verhalen heb gehoord dat je er kuilen van kunt krijgen.
Wel heb ik histamine gekregen om de zwelling af te zwakken maar ik weet niet of ik dat ga nemen.
Ik ben zo bang dat ook mijn wangen harde dikke bulten worden door het bindweefsel! En ik ben ook niet gerust gesteld dat wat ik voel volkomen onschuldig is!!!!
Wie heeft er tips om kapsel vorming te voorkomen?
Kortom, ik loop voorlopig nog met vurige, gezwoolen en pijnlijke wangen (want het inkapselins proces houd een keer op ???).
Ben ik hiermee tevreden, nee absoluut niet! Maar wat moet ik doen?
Het lijkt er echt op dat de artsen zich geen raad weten met de negatieve gevolgen van hun praktijken!
Groetjes