help! bioalcamid

• linda

hallo ik heb mij in laten spuiten van bio-alemid zit vol met bulten dikke kaak vol met bulten mijn huid is gescheurt van de bio-alemid en heb vreselijk veel pijn dag en nacht word met de dag erger en niemand kan er wat aan doen weet iemand wat je eraan kan doen ben 20 jaar ouder geworden en elke dag leven met pijjn is een hel durf nergens meer heen iedereen kijkt mij aan in de tram op straat hoop dat ik van iemand wat hoor gr lida

• linda

hallo roos hoe is het eruit gehaalt bij je hoor het graag van je

gr lida

• Roos

Ik ben een keer of 3 teruggeweest om de boi-alc weg te laten halen. Het leek er eerst op dat alles weg was maar na een paar dagen was het er weer. Met echo is het opgespoord , daarna kreeg ik een verdoving en met een spuitje heeft hij het er uit gehaad. Ik heb ook behoorlijk in zak en as gezeten want ik dacht dat het nooit meer goed zou komen maar je ziet het kan dus wel. Tussen de behandelingen zat steeds een periode van 2 mnd. Ik ben nu erg opgelucht.

• Yvonne

ongeveer 4 jaar geleden heb ik ook een behandeling ondergaan met bioalcamid in de velthuiskliniek en behandeld door helga v.d. elzen.in de wangen wat ook inderdaad harde bobbels geeft nu en in mijn kin. daar heeft zij dus teveel ingedpoten onder de spier en in de kinhoeken moest ook het nodige omdat dat er anders ingevallen uitzag. anderhalf jaar geleden is de boel gaan ontsteken .dr.hofer die heeft mijnkin jaar geleden opgengemaakt en zoveel als mogelijk eruit gehaald.aan de zijkanten van mijn gezicht ook want dat zag eruit als gezwellen en helemaal blauw omdat er te dicht onder de huid gespoten was door h.v.d.elzen.begin oktober kwam er weer een bobbeltje tevoorschijn aan mijn kin wat verwijderd is plus een blaas in de mondhoek wat vol zat. momenteel zit ik weer met een ontsteking waar ik deze week aan geholpen word voor de zoveelste maal dus. ik hoop dat dit de laatste restanten zijn weant je wordt er beslist niet mooier op met al die littekens erbij.dit spul had nooit in de handel mogen komen laat staan mee inspuiten!ik wens iedereen veel sterkte die dit allemaal mee moet maken.het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten; sterkte!marieke schreef:

>

> Wie kan mij helpen aan informatie of wie heeft er ook

> compicaties na bioalcamid?

> Ik heb ongeveer drie jaar geleden mijn wangen laten opvullen

> met bioalcamid en ik heb de laatste weken het gevoel alsof ik

> bond en blauw ben geslagen. Mijn wangen gloeien en zijn op

> gezet en er zitten harde knobbels in. Na alle media aandacht

> voor permanente fillers ben ik echt vreselijk bang geworden

> voor de negatieve effecten. Ik ga morgen direct een afspraak

> maken bij de Velthuisklieniek waar ik me heb laten behandelen.

> Wie heeft hetzelfde meegemaakt?

>

> Groetjes Marieke

• Yvonne

hallo marieke ik zou zo graag van je willen weten door wie jij je hebt laten behandelen in de velthuiskliniek. bij mij was dat ongever 4 jaar geleden met inspuiten van bioalcamid waar de gevolgen nog niet van verdwenen zijn . voornamelijk mijn kin dus want loop dus weer met enorme ontsteking. ik ben toen geholpen door h.v.elzen en naar ik verneem zijn er een hoop bij haar geweest waar het mis is gegaan dus!marieke schreef:

>

> Wie kan mij helpen aan informatie of wie heeft er ook

> compicaties na bioalcamid?

> Ik heb ongeveer drie jaar geleden mijn wangen laten opvullen

> met bioalcamid en ik heb de laatste weken het gevoel alsof ik

> bond en blauw ben geslagen. Mijn wangen gloeien en zijn op

> gezet en er zitten harde knobbels in. Na alle media aandacht

> voor permanente fillers ben ik echt vreselijk bang geworden

> voor de negatieve effecten. Ik ga morgen direct een afspraak

> maken bij de Velthuisklieniek waar ik me heb laten behandelen.

> Wie heeft hetzelfde meegemaakt?

>

> Groetjes Marieke

• Eve

Dag iedereen,

Ik kwam heel toevallig op deze site terecht. ikwas informatie aan het opzoeken over bioalcamid?… Ik zou het laten willen inspuiten in mijn neus. maar wat ik hier allemaal lees.???????????

Kan iemand me alstublieft meer uitleg geven is bioalcamid zo slecht dan???

Ik verheugde me echt erop maar nu…. heb ik echt schrik kan iemand me alstublieft helpen ik weet nie wat te doen?

• jenny

Sorry, ik heb me ook inlaten spuiten met bioalcamid maar het heeft zich inmiddels verplaatst en nu is het net of ik twee grote puisten heb.

Destijds is het ingespoten door Dr. Anja van de Elzen, ga binnenkort naar haar toe om kijken of ze het er weer uit kan halen. Indertijd werd tegen me gezegd dat dit geen probleem was, maar hier heb ik nu inmiddels toch mijn twijfels over.

Dus mijn advies: NIET DOEN.

• martha

Ook ik heb bio-acamid laten inspuiten in mijn wangen, maar ben er ook niet tevreden over. Ik krijg bobbeltjes en het lijkt wel of het zich naar boven verplaatst. Daarom denk ik aan verwijderen. Heeft iemand daar ervaring mee. Ik heb gehoord dat het ook met laser verwijderd kan worden of met een naald en geeft het blauwe plekken en/of zwellingen en waneer trekt dat weer weg. Heel graag een reactie.

Bij voorbaat mijn dank. Martha.

• martha

Hoi Jenny,

Heb jij bio-alcamid inmiddels laten verwijderen. Ik heb dezelfde problemen als jij.

Heeft iemand anders nog ervaring met het verwijderen ervan. Ik heb gehoord dat het ook met laser weggehaald kan worden. In ieder geval met een naald? Ontstaan er blauwe plekken en zwellingen en verdwijnen die weer snel, laat het littekens na? Ik ben er echt onzeker over. Hoop op een reactie. Ben in ieder geval erg benieuwd naar jouw ervaring Jenny.

Groetjes, Martha.

• martha

Hoi Marieke,

Ook ik heb problemen met de bio-alcamid. Kun je me vertellen wat je te horen hebt gekregen in de Velthuis kliniek? Bedankt alvast.

groetjes Martha