ongeveer 4 jaar geleden heb ik ook een behandeling ondergaan met bioalcamid in de velthuiskliniek en behandeld door helga v.d. elzen.in de wangen wat ook inderdaad harde bobbels geeft nu en in mijn kin. daar heeft zij dus teveel ingedpoten onder de spier en in de kinhoeken moest ook het nodige omdat dat er anders ingevallen uitzag. anderhalf jaar geleden is de boel gaan ontsteken .dr.hofer die heeft mijnkin jaar geleden opgengemaakt en zoveel als mogelijk eruit gehaald.aan de zijkanten van mijn gezicht ook want dat zag eruit als gezwellen en helemaal blauw omdat er te dicht onder de huid gespoten was door h.v.d.elzen.begin oktober kwam er weer een bobbeltje tevoorschijn aan mijn kin wat verwijderd is plus een blaas in de mondhoek wat vol zat. momenteel zit ik weer met een ontsteking waar ik deze week aan geholpen word voor de zoveelste maal dus. ik hoop dat dit de laatste restanten zijn weant je wordt er beslist niet mooier op met al die littekens erbij.dit spul had nooit in de handel mogen komen laat staan mee inspuiten!ik wens iedereen veel sterkte die dit allemaal mee moet maken.het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten; sterkte!marieke schreef:
>
> Wie kan mij helpen aan informatie of wie heeft er ook
> compicaties na bioalcamid?
> Ik heb ongeveer drie jaar geleden mijn wangen laten opvullen
> met bioalcamid en ik heb de laatste weken het gevoel alsof ik
> bond en blauw ben geslagen. Mijn wangen gloeien en zijn op
> gezet en er zitten harde knobbels in. Na alle media aandacht
> voor permanente fillers ben ik echt vreselijk bang geworden
> voor de negatieve effecten. Ik ga morgen direct een afspraak
> maken bij de Velthuisklieniek waar ik me heb laten behandelen.
> Wie heeft hetzelfde meegemaakt?
>
> Groetjes Marieke