Een arts naar NL Laten komen voor bil injecties(pmma)

  • BIBI

    Dag beste Janne, weet ze wanneer die vrouw weer naar Nederland komt?

    Kan je contact opnemen met mij?

  • tabassom_333@hotmail.com

    Hey ,

    Ik wil ook heel graag me billen laten opspuiten alleen kan ik hier nergens wat over vinden ,kan iemand mij emailen om meer info hierover te geven AUB ??

    tabassom_333@hotmail.com

  • tabassom_333@hotmail.com

    Hey janne ,

    Ik zou ook heel graag meer info hierover willen want ik wil het ook gaan doen .

    Zou je mij aub kunnen emailen hierover?? : tabassom_333@hotmail.com

    Alvast bedankt !

  • Zuffira

    Kan je aub mij met haar in contact brengen. Ik heb deuken in mijn billen die wil ik graag laten vullen. Gr

  • Zuffira

    ik wil wel ik heb deuken en het is erg lelijk

  • Sheilala

    Dat klinkt mooi :)

    Ook ik stond, een paar jaar geleden, op het punt om naar Mexico te gaan, maar ben zò blij dat ik net op dat moment (na 5 jaar zoeken) mijn inspuitster gewoon hier in Nederland vond!

    Ik vond het doodeng om naar Mexico te gaan, maar had het er wel voor over gehad, Sowieso wil je altijd wat laten bijspuiten/bijwerken, dan is het totaal niet handig als je daarvoor weer naar Mexico moet natuurlijk.

    Ik heb 2 rondes gehad, ben superblij met het reslutaat. Maar 2x naar Mexico had erg lastig geweest…

    Mijn advies, doe je research! Maar…geloof niet alles wat je op internet leest, als het goed gaat hoor je van niks meer, en als het fout gaat gaat men meteen op internet zijn/haar verhaal vertellen, logisch ook.

    Het is lopende band-werk, vooral in Zuid-Amerika, Mexico, Brazilie, uieraard gaat er wel eens wat mis, en dat lees je dan ook op internet.

    Iedere PMMA is weer anders samengesteld. Allegische reactie is mogelijk, kans is heel klein, mààr mogelijk.

    Ik ken inmiddels tientallen meiden (en mannen) die het hebben laten doen, van de ongeveer 40 zijn er 2 met allergische reactie op het product.

    Als je complicaties krijgt kun je onmogelijk naar Mexico heen en weer. Ik begrijp dat, als je dit eenmaal in je hoofd hebt, je het ook gewoon wilt laten doen, hoe dan ook (ik stond zelf ook op dat punt namelijk), maar misschien nog even beter kijken wat er mogelijk is.

    Als je je research goed hebt gedaan en weet wat je wilt èn dat je het wilt, maar komt er niet uit,kun je altijd contact opnemen met mij, via privebericht dan graag.