Een arts naar NL Laten komen voor bil injecties(pmma)

  • Lin

    Hey hey

    Er zijn al meerdere berichten geweest over het injecteren van pmma in de billen.

    Alleen is het niet gelukt iemand naar nederland ervoor te laten komen.

    Maar als er maar genoeg mensen willen dan zou het toch wel moeten lukken om iemand hierheen te laten komen?

    Ik hoorde van iemand anders waar ik contact mee heb via dit forum dat er wel een arts ervoor wou reizen, alleen dan moesten er wel 10 klanten zijn.

    Dus de mensen die geintreseerd zijn in een bilvergroting door middel van pmma injecties laat het even weten.

    Dan nemen we contact met elkaar op!

  • Dahlia

    Precies daaraan is die Argentijnse schoonheidskoningin van de week gestorven. PMMA in grote hoeveelheden inspuiten in de billen kan gevaarlijk zijn.

  • Mister E.

    Ik snap serieus niet waarom sommige mensen hun billen laten vergroten. Een dikke kont is niet bepaald aantrekkelijk. Een strakke wel. Zowel bij mannen als vrouwen. Gelukkig hoef je daarvoor geen duizenden euro's voor uit te geven, gewoon 2x per week je billen trainen op de sportschool.

  • dini

    Lin Schreef:

    ——————————————————-

    > Hey hey

    > Er zijn al meerdere berichten geweest over het

    > injecteren van pmma in de billen.

    > Alleen is het niet gelukt iemand naar nederland

    > ervoor te laten komen.

    > Maar als er maar genoeg mensen willen dan zou het

    > toch wel moeten lukken om iemand hierheen te laten

    > komen?

    > Ik hoorde van iemand anders waar ik contact mee

    > heb via dit forum dat er wel een arts ervoor wou

    > reizen, alleen dan moesten er wel 10 klanten

    > zijn.

    > Dus de mensen die geintreseerd zijn in een

    > bilvergroting door middel van pmma injecties laat

    > het even weten.

    > Dan nemen we contact met elkaar op!

    ikheb intrese

  • lin

    hey dini

    Stuur me maar even een emailtje dan heb ik jou email addres ook.

    Ik heb even dit tijdelijke email addres aangemaakt zodat ik het op dit forum kan zetten:

    linjlo@live.nl

    Groetjes

  • natascha68

    ik vindt dit toch niet normaal je billen vullen sorry :S

  • Brownyy

    Ik zou graag meer informatie willen, zou je me kunnen mailen op brownsugarlicious@hotmailcom, Bedankt!!

  • Maria

    Ik maak me er ook zorgen over en eerlijk gezegd vind ik een grote kont ook niet mooi, maar goed dat is mijn mening.

    Ik las laatst dit stukje in een damesblad en ik vond het zo'n goed stukje. Eerlijk gezegd ben ik zelf ook zo stom geweest om mezelf te laten operen en ik heb een spijt…Nu neem ik mezelf zoals ik ben. Een kleine ingreep oké, maar ik zou persoonlijk toch maar proberen tevreden te zijn met jezelf, want iedereen loopt toch altijd een heel groot risico. Er gaat zoveel mis in de wereld van plastisch chirurgie. Kijk maar op www.legaalverminkt.nl Sylvia Veerman heeft een dagtaak aan het opvangen van slachtoffers.

    Lelijke mannen

    Als je kijkt naar de Nederlandse mannen, dan zie je af en toe een leuke uitschieter. Maar het grootste deel is niet veel soeps. Ze doen niks aan hun uiterlijk. Enorme buiken en kaalgeschoren hoofden ondanks dat ze haar hebben.

    En wij maar mooi willen zijn, op hakjes rondrennen en ons best doen.

    Wij concurreren met elkaar om de slankste en de knapste te zijn. Wij doen er alles voor. Eigenlijk zou het beter zijn als we ons de wet niet meer laten voorschrijven door de mooie plaaatjes in de media.

    Die gekte van borstvergrotingen hebben wij ons laten aanpraten.

    Meisjes van veertien die al een mooier decolleté willen. Waarom? Om een man te verleiden?

    Toen ik dit stukje las moest ik er wel om grinniken, maar er zit absoluut een kern van waarheid in. Elke mens heeft wel iets leuks, we hoeven niet perfect te zijn. Dat hoeven onze partners toch ook niet te zijn?

  • Na

    Ja ik wil ook!!!! Hou me op de hoogte via de mail ik hoor graag van jullie!

  • lin

    Ik had contact met iemand van het forum die een arts wist die ervoor wou reizen ,Alleen heeft zij zijn website niet meer kunnen terug vinden.Dus nu ben ik zelf nog druk bezig met zoeken.Want er zijn toch wel een aantal mensen die dit zouden willen.

    Ik krijg nog een mailtje van bilexpert en die weet er wel wat meer van af.

    Veder hou ik jullie op de hoogte,Of als jullie zelf nog ideeen hebben laat het me weten

    Mijn email is linjlo@live.nl

    Groetjes Lin