Een arts naar NL Laten komen voor bil injecties(pmma)

  • b

    Kan ik ook de gegevens krijgen van de vrouw uit miami?

    brownsugarlicious@hotmail.com

  • anne

    ik ben nederlandse en woon in mexico 300 km van cancun, ik ga aankomende week voor deze procedure PMMA injecties naar een kliniek in Merida. Zelf ga ik mijn gezicht op laten vullen wangen enz.

    Ik kan voor jullie informeren hoeveel deze procedure kost.

    groetjes

  • anne

    hallo allemaal

    ben vandaag in de kliniek geweest voor PMMA injecties

    de dokter heeft 10 jaar ervaring met PMMA.

    heb gevraagd voor injecties in de billen, kost ongeveer 30.000 mex. pesos = 1875 euro

    groetjes

    anne

  • Sheila

    Hoi Anne,

    Kun je misschien even laten weten hoe deze arts heet en de nam van de kliniek.

    Heb jij je behandeling al gehad?

    Ben benieuwd…

  • anne

    Hoi allemaal,

    Heb nu 1.5 week geleden de PMMA injecties gehad. Eerst was mijn gezicht gezwollen met een paar blauwe plekken. Maar het resultaat is in 1 woord FANTASTISCH. Had door gewichtsverlies een heel ingevallen gezicht en heb nu al goed resultaat, heb een veel voller gezicht. Eerst dacht ik om cheek implants te nemen, wat erg duur is, wat ben ik blij met dit resultaat dat ik nu al heb.Het is bekend dat

    in 3 maanden het volledige resultaat zichtbaar zal zijn omdat mijn eigen collageen de PMMA inkapseld. Jullie zullen ook gelijk resultaat zien want zodra hij de vloeistof inspuit zie je het gelijk, het is onge-

    looflijk. De kliniek heet Clinica Bellaza en is gevestigd in een gerenommeerd ziekenhuis. De dokter die (dermatoloog) die deze behandeling uitvoert met meer dan 10 jaar ervaring in PMMA is dr. Roberto A. Coronado Gamboa. Hij doet verschillende behandelingen. Lippen vullen is 220 euro (beide lippen). Wangen vullen 220 euro. Je kan ook afpingelen als je meer dingen in 1 keer wilt laten doen. Heb alleen mijn bovenlippen laten doen, onder was vol genoeg zei hij. Was 100 euro, maar heb ik eraf gepingeld. Hij deed dat gratis omdat ik meerdere behandelingen had. Zijn website is:

    www.clinicabellezatotal.es.tl Helaas spreekt de dokter alleen Spaans. Hebben jullie vragen dan wil ik het wel door een vriendin laten vertalen. Jullie kunnen mij altijd emailen magniview@gmail.com

    Het is ongeveer 3-4 uur met de bus vanuit Cancun. Dus makkelijk met een vakantie te combineren. Het is hier altijd mooi weer 365 dagen per jaar zon.

    Anne

  • shantyloka

    Wil ik ook wel , wie hier meer informatie over heeft email me shantyloka@hotmail.com

  • Janne

    Ik ken wel iemand, zij heeft dat gedaan bij een vriendin van mij.

    Mooi resultaat, ze komt eens in de zoveel tijd naar Nederland.

    250 cc kost 500 euro

  • oz

    Hoi Janne,

    Heb je de contactgegevens?

    gr

  • xx

    Hey Janne,

    Ik las in je berichtje dat je iemand weet die pmma injecties zet en die naar Nderland komt.

    Ik zou graag in contact met je komen.

    Zou je mij willen emailen? dylana2009@hotmail.com.

    TnX

  • xx

    sorry email is dylana20092009@hotmail.com