Een arts naar NL Laten komen voor bil injecties(pmma)

  • Michelle

    Hallo

    zouden jullie mij ook kunnen inlichten aub waner die arts hier is. Want ik wil het zeker weten!

    Groetjes,

    Michelle

  • robin

    Ik wil jullie niet bang maken.

    Maar doe eerst even goed research naar die PMMA, dit is een blijvend middel.

    En kennelijk vrij nieuw.

    Als jullie ooit gehoord hebben van PMS?

    Dit word in het gezicht ingespoten en is ook blijvend.

    Nu na jaren gebruikt te zijn door chirurgen is dit middel verboden.

    Omdat er veel complicaties waren die pas na jaren zichtbaar werden.

    Het kan dus goed zijn dat dit bij PMMA hetzelfde geval wordt, omdat de resultaten op langere termijn nog niet bekend zijn.

    Ik heb het zelf PMS in mijn lippen laten spuiten, en heb er heel veel spijt van.

    Het kan er dus ook niet meer uitgehaald worden.

    Dus denk goed na voor je iets blijvends in je lichaam laat spuiten.

  • Tez

    Ik heb wel intresse in dat pmma.

    Staat dat nog?

  • Linda

    Het is een buitenlandse arts verboden in Nederland geneeskunst uit te voeren.

    Behalve in noodsituaties (verkeersongeval o.i.d).

    Bij een behandeling door een Nederlandse arts heb je op 3 vlakken juridische bescherming.

    1. tuchtrecht, 2. civielrecht 3. strafrecht.

    Er zijn Nederlandse “klinieken” die je een vrijwaring laten ondertekenen. Dit is bij wet (WGBO) verboden !!

    Er wordt wel eens een handige draai aangegeven, dat je tekent voor “informed-consent”.

    Informed-consent en vrijwaring zijn niet hetzelfde.

    Informed-consent betekend dat je verklaart ingelicht te zijn over de behandeling en (bij)werkingen. Dit is legaal.

    Een informed-consent betekend niet dat je vrijwillig afziet van je rechten.

    Bij een vrijwaring onderteken je in principe dat je afziet van je civiele rechten. Indirect is het vaak ook zo dat

    dergelijke ‘klinieken’ de behandeling niet laten uitvoeren door een BIG-geregistreerd iemand. Hiermee kun je ook niet

    terugvallen op het tuchtrecht. Daarmee blijft alleen het strafrecht over. Strafrecht kun je normaal gesproken alleen op terugvallen als er opzettelijk een misdrijf is gepleegd. Een behandeling die valt onder de WBGO brengt met zich mee ondermeer dat er altijd een BIG-geregistreerde hulpverlener aansprakelijk is en dat er nimmer een vrijwaring ondertekend mag worden. Op het moment dat je een vrijwaring ondertekend, wordt in principe gezegd dat de behandeling niet onder de WGBO valt en daarmee heb je ook niet meer de zekerheid dat een BIG-geregistreerde hulpverlener aansprakelijk en verantwoordelijk is.

    De sommige zogenaamde ‘klinieken’ proberen je te overtuigen dat hun behandeling veilig is. Maar waarom moet er dan een vrijwaring ondertekend worden?

    Bij een behandeling in het buitenland kun je helemaal niet terugvallen op de Nederlandse rechtsbescherming.

    Dan sta je er echt helemaal alleen oor.

    Bij iedere medische behandelingen gaan dingen fout. Dat is een gegeven. Je hebt zelf de controle hoe zwak je je positie van te voren wilt maken.

  • merro

    ik wil graag weten wat het kost als je 10 mensen kan vinden .

    ik heb ook interesse,waar komt de arts vandaan ( brazilie)?

  • Sheila

    PMMA wordt al jaren en jaren gebruikt voor mensen met HIV die ingevallen wangen, billen, handen of andere lichaamsdelen hebben, het zogehete lipo-atrofie, ofwel vetverlies, wat zeer ernstige vormen kan aannemen en er ook afschrikwekkend kan uitzien, zeer begrijpelijk dat het bij deze mensen wordt toegepast en super voor ze dat dit kan!

    Dit wordt gedaan door zeer profesionele, ervaren en deskundige artsen en met/op mensen met deze ziekte gaan ze niet experimeteren met middelen waar geen onderzoek naar is gedaan….

    Het is zeker geen behandeling die je door een ondeskundig persoon moet laten doen en er zijn niet veel deskundigen op dit gebied, in Nederland helaas al helemaal niet.

    Ik ben zelf absoluut zeer geintereseerd in PMMA en ga het ook absoluut laten doen, dus mocht er een arts hierheen komen wil ik dat ook zeker weten en ook graag wie dat is, zodat ik zelf even kan kijken of hij/zij tot die weinige deskundigen op het gebied behoort.

    Mexico is een hele verre reis, maar alles beter dan het risico lopen dat het verkeerd gaat…het is (waarschijnlijk) een onomkeerbaar proces….

    Hoop dat we snel nieuws krijgen hier, de animo is (gelukkig) zeer groot :)

    Als er al mensen zijn die definitief naar Mexico gaan hiervoor zou ik het fijn vinden om in contact te komen, wie weet kunnen we er een groepsreisje van maken :D

  • JM

    Er is een vrouw uit Miami die dat doet in Zoetermeer, tot 2 augustus hier en 1 november weer terug

  • keisha

    zou ik alstublieft een nummer adres en/of naam mogen e mail adres wat dan ook?

    groetjess keisha

  • Lyn

    Kan ik ook de gegevens van de mevrouw uit miami krijgen?

    dynasty_nr1@hotmail.com

  • destiny-mama@live.nl

    Hi kan iemands contact met me nemen wil dit namelijk ook laten doen

    Of iemand in europa hoorde dat spanje dit supergoed doet……

    Met wie moet ik spreken als ik in contract met mevrouw uit miami wil??

    Ken namelijk iemand die het met siliconen olie heeft laten doen en deze had geen problemen maar bij pmma is het risco iets kleiner de gene die het doet met siliconen olie woont in nederland en is een geleerde arts

    destiny -mama@live.nl