bio alcamid verwijderen

  • Marjolij

    Het is met prikken en knijpen verwijderd bij privekliniek in Rotterdam. Geen infecties enzo, alleen kijk je nu zo door mijn huid heen lijkt het en dus je ziet verschil in dikte (donkere kuilen). Drama…en dan de grote zorgen over de toekomst, want het zit in heel mijn gezicht: wangen, neus-lipplooi, kin…Ik ben er echt bijna elke minuut van de dag mee bezig,. Dat moet ik zien af te leren, maar dat is lastig…

    Beverwijk: wil ik misschien ook heen. Al is het alleen maar voor info, zoals jij ggedaan hebt. Doetinchem schijnt ook goed te zijn toch, met dr. Kouwenberg? Ben je daar ook geweest? En waarom vond je Beverwijk het beste overkomen?

  • hanny

    Lees hier dat Dr.Staudt, Beverwijk de meeste ervaring heeft met het verwijderen van bio-alcamid, ik hoor de laatste tijd meer over Dr. Kouwenberg, Doetinchem, hij zou meer ervaring hebben.

    Hebben jullie ervaringen met deze artsen?

    Hanny

  • Marjolij

    Hoi Hanny, geen ervaring nog. Maar mocht ik de stap naar een van deze artsen zetten, dan laat ik het weten!

    Ik ben benieuwd of deze 2 artsen ook kennis en ervaringen delen. Dat zou misshien goed zijn voor ons!

  • natascha68

    nou marjolein dus je hebt het destijds laten vullen in je wangen neuslipplooi en kin? En welke hoeveel heid weet je dat nog ? Begrijp ik het zo goed, of is het gaan zwerven door je gezicht . Ik ben in doetinchem geweest en als je geen complicaties hebt en niet onsierend is wilt dr Kouwenberg het in principe laten zitten. Wel als je een complicatie hebt zoals als jij volgens mij nu hebt zoals ik door de regels door lees en dan is hij bereidt om te opereren. Ook is hij heel bekend met het vullen met eigen vet. Dat adviseerde hij me wel om dit te doen zodat de bio minder zichtbaar zich aftekent in de huid. Ik heb destijds medicatie van hem gekregen om het rustig te laten worden. en heb toen een lipo overgewogen maar ben toen voor een second opion naar Beverwijk geweest bij dr Paris Melis. Hij wilde het als ik graag wilde het wel weghalen en adviseerd me dan uiteraard om waar de bio heeft gezeten daarna op te vullen met eigen vet. En dat heeft eigelijk mijn 1e voorkeur om het toch weg te halen aan die kan waar het doorschijnt wittig en je het met bepaald lichtinval ook zich aftekent in de huid en dat zal steeds meer worden nadat je ouder wordt en je huid dunner. mijn hoeveelheid in beiden wangen en mondhoeken was in totaal 2,5 ml dus ik hoop niet en al te grote deuk of zo te krijgen daarom ben ik benieuwd wat bij jou de hoeveelheid was en hebben ze in Rotterdan je geen advies gegeven wat betreft de blauwe schijn

    ik hoor graag van je Marjolein

    groetjes Natascha

  • Marjolij

    Hoi natascha,

    Ik heb inderdaad al die plaatsen laten opvullen. Het zat er allemaal eigenlijk in voor ik er erg in had… :-( En daarna is het gaan zwerven..naar beneden gezakt eigenlijk.

    Geen idee hoeveel het was, maar in 2x en ik vermoed 5cc. Er is 1,5CC uitgeknepen uit mijn ene wang laatst.

    Ok, ik snap de verschillende opvattingen van de artsen. Ik denk dat ik ook langs beide ga, alsik moed verzameld heb om naar buiten te gaan. Ik weet niet of ik toe ben aan een grote operatie om alles eruit te halen. Misschien eerst proberen te camoufleren met eigen vet?

    De blauwe schijn konden ze niet ect verklaren. Misschien wat adertjes die gesprongen waren bij het verwijderen. Maar eigenljijk ziet het er zo niet uit. Maar goed, wellicht weten ze in Doetinchem en Beverwijk ook iets meer daarover!

    Heb jij al een afspraak voor verwijdering?

  • natascha68

    hoi marjolein

    ik heb inderdaad een afspraak voor verwijdering maar wil het dan toch nog even goed navragen wat de eventuele consequenties zijn. Als ik jou was zou ik een afspraak maken bij Kouwenberg omdat het bij jou toch om een complicatie gaat en hij heeft al ervaring met opereren maar dr paris melis trouwens ook. Van de artsen van Beverwijk weet ik dat ze al drie jaar op rij als beste plastic chirurgen uit zijn geroepen door elsevier magazine. Dr kouwenberg heeft daarin tegen zelfs Silvia veerman van legaal verminkt geopereerd met zeer ernstige verminkingen van een permanente filler en ik heb haar gezien en ze zag er goed uit ik ben met haar samen naar dr Kouwenberg geweest ze heeft me begeleidt, dus Marolein verlies niet de moed als is het dal diep je krabbelt er ook weer uit. Ik weet niet of je vrienden of familie etc hebt die je een beetje kunnen steunen. We houden contact ik weet wat je door maakt

    groetjes Natascha

  • Marjolij

    Dank je, heel fijn je woorden! We houden elkaar op de hoogte!

  • hennie

    Hallo allemaal,

    Reconstructie op 8 juni gehad, is prima verlopen, goed resultaat, je ziet het wel, moet je heeeel goed kijken,mijn lichaam maakt blijkbaar goede

    littekens, volgende reconstructie volgt, ben er nog niet uit of ik dit idd ga doen, het meeste bio is eruit, helemaal gaat natuurlijk nooit meer lukken,

    later mogelijk opvullen met ??? vet is ook een risico en alle fillers zitten ook risico's aan vast, je kunt er een allergische reactie op krijgen, dus wees

    waakzaam, iedereen heel veel sterkte, laat het nooit uitknijpen is mijn advies, dan gaat de boel uitelkaar spatten, rigoreus opereren is de oplossing,

    ze kunnen dat heel goed tegenwoordig, een reconstructief arts raadplegen.

    lieve warme groetjes

    hennie

  • Hanny

    hennie Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo allemaal,

    >

    > Reconstructie op 8 juni gehad, is prima verlopen,

    > goed resultaat, je ziet het wel, moet je heeeel

    > goed kijken,mijn lichaam maakt blijkbaar goede

    > littekens, volgende reconstructie volgt, ben er

    > nog niet uit of ik dit idd ga doen, het meeste bio

    > is eruit, helemaal gaat natuurlijk nooit meer

    > lukken,

    > later mogelijk opvullen met ??? vet is ook een

    > risico en alle fillers zitten ook risico's aan

    > vast, je kunt er een allergische reactie op

    > krijgen, dus wees

    > waakzaam, iedereen heel veel sterkte, laat het

    > nooit uitknijpen is mijn advies, dan gaat de boel

    > uitelkaar spatten, rigoreus opereren is de

    > oplossing,

    > ze kunnen dat heel goed tegenwoordig, een

    > reconstructief arts raadplegen.

    >

    > lieve warme groetjes

    >

    > hennie

    Hallo Hennie, goed bericht, bij mij moet het nog gebeuren, kan je mij vertellen bij welke arts je bent geweest en is het gewoon onder plaatselijke verdoving gedaan en waar precies hebben ze de bio weggehaald?

    Groetjes,

    Hanny

  • hennie

    Hallo hanny,

    Ze hebben bij neusplooi ene kant gerconstrueerd na vele ontstekingen (vanwege uitknijpen e.d.), litteken in de neusplooi gelegd, die wang is

    nu nagenoeg vrij van bio, de kin aan een kant open, ook schoongemaakt tevens in mondhoek, dat litteken is ook

    opnieuw gereconstrueerd, de andere wang op mijn verzoek omdat hij zo irriteerde bij neusplooi opengemaakt en idd

    het weefsel was heel onrustig dus ook weggehaald en supermooi genezen onder narcose met antibiotica. In totaal

    ben ik 6 x geopereerd, 2 x zonder verdoving omdat het te diep zat, 1x narcose (reconstructie) en 2x plaatselijke verdoving

    en dat alles in een half jaar tijd. Mijn volgende staat al gepland maar weet nog niet of ik dat ga doen om beide wangen

    gelijk te krijgen. Ik geef liever geen namen, is al eerder vermeld, MMC Eindhoven of Veldhoven, zeer tevreden!!!!! Had er 5 cc of ml inzitten,

    ik kreeg het idee dat het veel meer was, de tijd met die ontstekingen was vreselijk, zelf moeten spoelen en krijpen bah bah, maar dat heb ik gehad,

    je kan het beter voor zijn.

    Veel sterkte en succes,

    gr. Hennie