bio alcamid verwijderen

  • natascha68

    dr kouwen berg in doetinchem slingerlandziekenhuis kan je helpen. Je krijgt eerst de goede medicatie en dan kan hij je als het nodig is opereren. stel je in verbinding met www.legaal.verminkt sylvia veerkamp zij begeleid je hier in. velthuis die weten niet wat ze doen ze veroorzaken alleen deze problemen, Heb zelf een rechtzaak tegen hun lopen.

    sterkte Natascha

  • hennie

    Hallo Natascha,

    De boel is weer opengemaakt, geen medicatie, wel veel bio eruitgehaald, nu spoelen, spoelen, spoelen, ben in zh bij plast. chirurg, wanneer

    de ontstekingen zo heftig zijn, moet er natuurlijk gelijk iets aan gebeuren. Over die andere tip, eerst beter worden. Bedankt voor je adviezen,

    ben nog lam van die operaties, zelf spoelen is eng, maar noodzakelijk, als dit rustig is overweeg ik het volgende natuurlijk.

    Fijn dat je deze tips meekrijgt, wanneer de energie er weer is zal ik de andere wegen evt. bewandelen. Laat weten hoe het met die rechtzaak

    gaat, moet je niet bij de fabrikant zijn en heb jij ook littekens in gezicht??? Ben benieuwd. We hopen op het beste en een gezonde positieve

    toekomst zonder troep. Nog wel verdrietig over gelaat maar strijdvaardig.

    Bedankt, laat maar iets weten, gr. hennie

  • els

    Bij mij is het onploft

    Een grote ellende

  • natascha68

    hoe bedoel je ontploft Els ? Wil je er iets meer over vertellen

    groetjes Natascha

  • dod

    ontploft??????

    Hoe kan dat nou???

    Dodo

  • elizabeth

    hallo allemaal, ik zelf zit ook met ontstekingen van alcamid ben bij alizonne geweest voor de itl behandeling maar is niet gelukt ben ook bij Pr van der Lei geweest wie heeft er ervaring met arts Peter Termohlen ik hoor het graag.

    Iedereen sterkte want het middel gaat nooit helemaal uit je gezicht en zal altijd veel problemen geven let op als je naar de tandarts moet voor behandeling kun je beter eerst anti biotica nemen want daar weet ik nu alles van.

    En het niemand weet tot op heden wat het nog meer kan veroorzaken maar het is een grote rotzooi.

    Elizabeth

  • natascha68

    je moet naar dr kouwenberg doetichem gaan die heeft ervaring met operatieve verwijdering in doetinchem. Heeft prof vd lei ook niks voor je kunnen betekenen ? waar heb jij het dan zitten en waarom dan klachten nu ?

    grtzz natascha

  • marian

    Las vandaag in de krant dat een bekende dermatoloog (medisch direkteur) van een privekliniek drie waarschuwingen heeft gekregen van het medisch tuchtcollege.

  • Marjolij

    Hoi allemaal,

    ik ben echt aan het eind van mijn latijn. BA is verwijderd, diepe deuken, die blauw doorschemeren, alsof je op mijn dipere huidlagen of spieren kijkt. Als ik lach vormt zich een hele rare streep, vanaf de deuk boven tot helemaal onderaan mijn wang. Als ik niet lach, zie je een ingevallen gezicht..tenminste aan 1 kant.

    Ik wil niet meer zo verder. Ik weet het niet meer.

    Heeft iemand ook ervaringen waarbij het goed gegaan is, na verwijdering? Met eigen vet ofzoiets? Ik hooop dat iemand wat positief nieuws heeft. Want op dit moment durf ik zelfsniet naar een goede chirurg, die bijv. Sylvia Veerman aanraadt.

    Is er iemand die een lichtpuntje heeft voor mijn? alvast mijn dank, groeten en sterkte voor iedereen die ermee tobt, Marjo

  • natascha68

    hallo marjolein

    wat is precies jou verhaal en waar heb je het laten verwijderen en op welke manier ? Had je er last van dan ? Ik ga binnekort naar Beverwijk om het te laten verwijderen ben al op verschillende plekken geweest voor info maar hier heb ik het meeste vertrouwen in

    groet Natascha