bio alcamid verwijderen

  • sanne

    Ook ik heb helaas jaren terug ba in laten spuiten. Vorig jaar heb ik een ontsteking gehad na een botox injectie. Berg antibiotica en daar vervolgens heel jaar last van gehad met huid en schimmelinfecties. Ba lijkt nu weer op te spelen, het lijkt wat stugger en warmer richting zwelling te gaan. Zou het liefst hele rotspul eruit trekken ben zo bang voor toekomstige gevolgen! Heb al eens naar laten kijken toen werd gezegd beter laten zitten tot verdere probs of als je echt gaat zien als huid dunner wordt bij ouder worden. Maar voelt alsof ik met tijdbom in gezicht loop! Heb al veel gelezen hier, maar zijn verschillende mogelijkheden; echo, uitknijpen, uitzuigen met zout, uitzuigen met warmte alizonne, prednison, antibiotica… wat is jullie advies, vind dit zooo moeilijk! Wachten of preventief weghalen om verdere schade te voorkomen? En hoe, waar?

  • natascha68

    Sanne waar heb je het dan zitten ik neem aan bij je ogen ? en welke hoeveelheid en hoelang is even van belang om te weten. Ik zelf heb het uit een wang eruit en nu mijn tweede lipofilling en ooo blij dus wat ik je wil aanraden eruit met de rommel maar bijna geen plastic chirurg durft het aan. Waar ben jij geweest waar ze zeiden laat maar zitten

    groetjes en ik snap hoe jij je voelt!!

    groetjes N

  • sanne

    Hoi Natascha,

    Ja bij mijn jukbeenderen, maar het is ook een stukje gemigreerd naar echt bij mijn ogen. Volgens mij heb ik 2,5 - 2,5 of 5 -5. Bij de Velthuis gaven ze aan beter niet te doen, tot op punt dat echt zichtbaar zou zijn of echt last van zou krijgen….

    Groetjes Sanne

  • natascha68

    ja dat advies hebben ze mij ook gegeven maar helaas vroeg of laat ga je het toch zien. Ik heb contact inmiddels met een goed vriendin en zij weet er veel van en heeft het ook bij de ogen zitten . Soms is het te verwidjeren middels punctie maar als het te zeer verhard is een operatie nodig als ik je een advies mag geven vooral omdat het bij je ogen zit en daar zitten allerlei zenuwen ga naar dr Kouwenberg Doetinschem maar neem contact op met sylvia veerman via de site legaal verminkt

    groetjes Natascha

  • sanne

    Brrr wat een troep hè, zucht. Ongelooflijk dat iedereen aan allerlei regeltjes moet voldoen, terwijl fillers en andere producten (PIP implantanten….) gewoon zonder al te veel gedoe de markt op kunnen. ‘We zien het vanzelf wel als het niet goed is’. Te gek voor woorden.

    Dr. Velthuis zelf schijnt nogal fanatiek te zijn geweest met dit spul *kuch eigen belangen*?

    Kijk voor de gein maar eens hier –>

    http://www.hivaidspositivestories.com/text/st249.html

    “Dr. Peter Velthuis from the Netherlands, one of the highest volume users of Bio-Alcamid in the world, flew in to direct the physicians in the subtleties of the technique” (!)

    http://www.ijcs.org/meetings/2004/88/index.php

    Workshop over bio-alcamid

    http://www.saaarmm.org/article.php?aid=24

    Januari 2007. Dr. Velthuis over bio alcamid.

    Dat terwijl de IGZ toch al in het najaar van 2006 waarschuwde om op te letten bij het gebruik van permanente fillers…

  • Monique007

    Ik heb begin 2007 bioalcamid ingespoten gehad, achteraf stom van me dat ik niet eerst op internet gezocht had. maargoed ik vertrouwde de arts, en achteraf gezien moet hij al geweten hebben van de gevolgen, want die waren toen al bekend!

    ik ben een half jaar geleden bij een plastische chirurg geweest ,echter is het een jonge arts met geen ervaring op Bioalcamid gebied. Hij heeft een stuk onder mijn oog wat aan het ontsteken was al weggehaald. Hij was tijdens de operatie gehaast want hij was al uitgelopen met zijn operaties, …vrijdagmiddag, ..zn vriendin was al in de operatiekamer gelopen met de vraag wanneer hij klaar was,… eh,.. hij zou een stuk onder mijn oog EN mijn wang weghalen echter heeft hij mijn wang niet gedaan,… maaaaar dat zou hij de volgende keer doen.

    Waarom tref ik artsen die zo gedemotiveerd zijn in de welzijn van de patiënt??

    Ik heb jullie praatdraadje helemaal uitgelezen en heb nu een afspraak gemaakt bij Dr Kouwenberg Doetinchem.

    Enorm bedankt dat jullie je ervaring hier delen! Want daar heb ik heel veel steun aan.

  • Monique007

    Enorm bedankt dat jullie je ervaring hier delen! Want daar heb ik heel veel steun aan.

    Ik heb begin 2007 bioalcamid ingespoten gehad, achteraf stom van me dat ik niet eerst op internet gezocht had. maargoed ik vertrouwde de arts, en achteraf gezien moet hij al geweten hebben van de gevolgen, want die waren toen al bekend!

    ik ben een half jaar geleden bij een plastische chirurg geweest ,echter is het een jonge arts met geen ervaring op Bioalcamid gebied. Hij heeft een stuk onder mijn oog wat aan het ontsteken was al weggehaald. Hij was tijdens de operatie gehaast want hij was al uitgelopen, …vrijdagmiddag, ..zn vriendin was al in de operatiekamer gelopen met de vraag wanneer hij klaar was,… eh,.. hij zou een stuk onder mijn oog EN mijn wang weghalen echter heeft hij mijn wang niet gedaan,… maaaaar dat zou hij de volgende keer doen.

    Waarom tref ik artsen die zo gedemotiveerd zijn in de welzijn van de patiënt??

    Ik heb jullie praatdraadje helemaal uitgelezen en heb nu een afspraak gemaakt bij Dr Kouwenberg Doetinchem.

    sorry als dit bericht ergens anders nog en keer staat!! ik ben niet zo handig hier

  • von/yvonne_543@hotmail.com

    Hoi Monique, ja het is inderdaad fijn dat er zo een forum is, Laat het weten als je daar geweest bent ! Ikzelf heb ook veel ontstekingen gehad en is er uitgehaald, maar niet alles zal best nog wel inzitten. Voorlopig is het rustig .Veel succes en sterkte.

  • natascha68

    NOU DAAR HEB JE GOED AAN GEDAAN OM NAAR DR KOUWENBERG TE GAAN Maar hoe ziet het nu uit bij je oog en waarom heb je het eruit gehaald en is er geen weefselverloren gegaan met het wegsnijden wat vervelend allemaal voor je heb het ook weglaten halen maar een kant laten zitten om dat er ook gezond weefsel weggehaald moet worden en dat resulteert een flinke deuk

  • irsa2610@gmail.com

    hoi,

    ik heb een reactie met bio alcamid op dit moment en het uit zich door continu zwellingen dan weer links en dan weer recht in mijn gezicht. Heb veel antibiotica gehad en nu net een prednison stootkuur maar helpt niet. ik ben ten einde raad. Wat moet/kan ik doen?

    Het zwelt niet genoeg om naar een eerste hulp post te gaan maar ik word er echt knettergek van.

    Wie heeft dit ook gehad en herkent het?