bio alcamid verwijderen

  • Annie

    Hallo Natascha, de Dokter heeft de knobbels uit mijn neus gehaald want daar was de bio alcamid ook in terecht gekomen. Hij heeft dit langs de binnenkant van de neus gedaan zodus heb ik geen lidteken. In mijn wangen is het reeds 2 maal met de naald en knijpmethode uitgehaald bij Velthuis en 1 maal met de laser bij Alizonne.Van de laser heb ik wel een gaatje overgehouden.Nu zit er nog een groot deel juist naast mijn neus en vandaar naar beneden tot op mijn kin en dat zie je nog goed zitten.Het is net of er dikke touwen onder mijn huid zitten.Indien je nog vragen hebt laat het maar horen. Groetjes Annie

  • natascha68

    hoi annie

    maar de pijn die je had die is over? En hoe willen ze het dan uit je wangen halen ? Want ik Beverwijk wil de dr het via uitknijpen doen omdat het bij mij goed ingekapseld zit. Maar ik vind het toch wel eng om te doen. Omdat jij er geen goede ervaring mee hebt

    groetjes Natascha

  • Annie

    Hallo Natascha, de zeer hevige pijn is bij mij weg door de inspuitingen die ik heb gekregen van Dr. Vander Dussen. Nu heb ik nog altijd wel pijn maar die is dragelijk en als ze te hevig wordt ga ik terug voor een inspuiting.Volgens de Dokter zijn mijn zenuwen beschadigd (waarschijnlijk weten ze bij Velthuis en Alizonne niet echt waar ze moeten prikken of laseren). Dr. Vander Dussen is een aangezichts en kaakchirurg en deze mensen hebben wel lang gestudeerd om te weten waar ze mogen snijden en wat ze mogen doen.In mijn wangen moet het langs de buitenkant uitgesneden worden maar de Dokter heeft gezegd dat hij dat kan doen in de neus-mond plooi en dat dan het lidteken weinig te zien is.Over Beverwijk heb ik alleen maar positieve verhalen gehoord, daar zijn naar het schijnt de beste plastisch chirurgen, dus als ik jou was ging ik toch daar. Groetjes Annie

  • natascha68

    dank je wel Annie voor je reactie Goh je zenuwen beschadigd dat is toch wel heftig ! Ben blij dat het nu toch voor je opgelost wordt. Weet je ik heb er nog niet echt last van maar ik wil het er toch uit hebben het idee alleen al dat het toch op een moment kan gaan opspelen. Dus wat je in je wangen hebt kan via de neus eruit. Maar mag ik nog 1 ding van je weten wat zijn het voor inspuitingen als je pijn hebt ? En wat heeft de velthuis of de allizone dan verprutst?

    En ja Beverwijk heb ik ook alleen goede dingen gehoord en ga er in februari naar toe voor het eruit te halen

    groetjes natascha

  • greetje

    Help, ben 3x behandeld om het eruit te laten halen (zit totaal 5 ml in), nog bobbel wang en kin, dus Beverwijk is de oplossing, en rechtzaak????? Heb verder totaal

    geen idee wat te doen, ben niet tevreden hoe ik er nu uitziet, blijf naar kliniek lopen, wat balen allemaal, als je alles van tevoren weet, ben erg bang voor infecties,

    had al last van kaak (drukt waarschijnlijk op zenuw kaak), rotspul is het, advies, laten zitten, maar dat wil ik niet.

  • Annie

    Hallo Natascha, hetgeen in mijn wangen zit moet er langs de buitenkant uitgesneden worden, ik heb je het reeds uitgelegd.Aangezien ik een overdosis ingespoten heb gekregen, het zat werkelijk overal, in mijn wangen, in mijn neus, onder mijn ogen, heeft de Dokter de knobbels in mijn neus weggesneden langs de binnenkant.Welke inspuitingen ik heb gekregen weet ik niet, ik heb het de Dokter gevraagd maar heb geen duidelijk antwoord gekregen, volgende keer vraag ik het hem duidelijk, dat is wel maar binnen enkele maanden.Ik denk dat ze bij Alizonne en Velthuis geprikt en gesneden of gelaserd hebben op de verkeerde plaats.Volgens mijn huisarts zitten naast de neus zeer veel zenuwen, dus als ze daar iets verkeerd doen is de zenuw beschadigd. Daarom ben ik blij met Dr. Vander Dussen, die heeft aangezicht en kaakchirurgie gestudeerd dus die zal daar wel meer van op de hoogte zijn en hij is ook al een oudere arts dus ook veel ervaring.Ik hou je verder op de hoogte, wil jij ook jouw ervaringen laten weten van Beverwijk. Groetjes Annie

  • natascha68

    hoi greet

    van wie heb je het advies gekregen om het te laten zitten ? zeker van de velthuiskliniek wellicht vd dr Anker Waar heb je het eruit laten halen

    Je kunt inderdaad het beste naar Beverwijk gaan. Kosten zijn voor de ziektekostenverzekeraar Dr staudt of dr Melis. Als je er last van hebt willen ze t er wel uit halen

    groetjes Natascha

  • greetje

    Ja, idd de Velthuiskliniek, heb overwogen om lipofilling (eigen vet) in te laten spuiten (den Haag), maar weet niet wat er

    dan met die bio alcamid gebeurt, er zal altijd iets blijven zitten, bedankt voor je advies, laat het even rusten, verkleuring in

    gelaat, misschien trekt dat nog weg, als ik weer last heb van de kaak, dan ga ik het verder laten verwijderen, wat een ellende

    met dat spul, ik hoop voor iedereen dat het acceptabel is, wordt, blijft,

    groetjes greetje

  • Danny

    Hoi Annie,

    Morgen ga ik naar het Jan Palfijnziekenhuis in Merksem, waar de chirurg die het er indertijd heeft ingespoten, het er weer gaat uithalen. Eerst ben ik onder de scanner geweest en is er 'n echo gemaakt. Morgen gaat hij onder volledige verdoving snijden.

    Ik hoop zo dat ik niet hetzelfde ga meemaken als Zier!

    Bange groetjes, Danny

  • natascha68

    hoi danny

    laat je weten hoe het gegaan is ?

    sterkte groetjes Natascha