Zwelling na neuscorrectie

  • E

    Ik ben 12 dagen geleden geopereerd, ik had een spitse neus mn neus is ingekort en dichter bij mn gezicht gebracht…6 dgn geleden kapje eraf gehaald.

    Mn profiel is mooi maar jeetje wat is tie breed en dik en ook ik maak me zorgen want nu ben ik niet tevreden !

    Ben heel blij te lezen dat meer mensen dit gevoel herkennen…

    Groetjes E

  • Renatedevries

    Hoi E,

    Ik ben heel benieuwd hoe het nu met jou en met de zwelling is.

    ik ben 2,5 week geleden geopereerd en inderdaad een muppet is er niks bij…erg frustrerend om zo lang te moeten wachten

    bij mij is de hump verwijderd en de neuspunt verfijnd.

    Ik hoop nog iets van je te horen.

    Gr. Ilse

  • Mirko

    Ik heb ook een neustip operatie gehad en daarbij zijn mijn tussenschotten ingekort en recht gezet deze waren namelijk door een klap op mijn neus, in mijn tienerjaren, in de loop der tijd scheef gegroeid. Maar na het verwijderen van de tape schrok ik me dood ik lijk net een miereneter het is idd net een vormloos klomp vlees. Ik hoop dat het snel weg trekt want hij is 4x zo dik en ja dan ga je je zorgen maken:S

    Groetjes Mirko

  • T

    Hoi Saar,

    Is dit nog goed gekomen? Ik ben 3 welen geleden geopereerd en heb pok dat deukje aan 1 kant neus lijkt nu ontzettend scheef.

  • Leeuwtje

    Hallo

    Ik ben een half jaar geleden geopereerd geweest aan mijn neus .

    een totale neuscorrectie.

    De zwelling zit er nog steeds grotendeels in de neuspunt en neusbrug.

    heel vervelend…en het stoort me, ook meerdere keren contact opgenomen met de chirurg die zegt toch minimaal 1 jaar moeten wachten of kan zelfs langer duren voordat je de eindresultaat ziet.

    Het verschilt inderdaad per persoon en helaas verloopt het genezingsproces zeer traag bij mij.

    Mocht ik nog steeds niet tevreden zijn na 1 jaar of anderhalf wordt het toch een nacorrectie want met een ontevreden neus blijf ik niet rondlopen.

    groetjes leeuwtje

  • Leeuwtje

    hey T

    Dit is ook bekend bij mij het lijkt of de neus van vooraf scheef staat dit is omdat daar nog flinke zwelling aanwezig is dat vocht trekt heel traag ongeleidelijk af.

    heb geduld !!! heeel veel geduld !

    Hopelijk ben je straks blij met het eindresultaat als alle zwellingen weggetrokken zijn.

    groetjes (tu);)

  • c

    Beste allemaal,

    ik heb vorige week mijn neuscorrectie ondergaan en het is nu 8 dagen geleden.

    gister ging mijn kapje eraf en ik heb de hele nacht gehuild want het is honderd keer lelijker geworden dan ervoor.

    Ik had een bobbel en die is weg gehaald, van de zijkant ziet het er prachtig uit.

    Maar wat the HELL heeft die vent van de voorkant gedaan.

    mijn neusbrug is super breed en mega dik en mn neuspunt is zo groot en mijn neusgaten zijn zoo laag alsof ik een of ander mongooltje ben

    Verder is mijn lip mega dik waardoor die nog dichter bij mn neusgaten staat en ik dus nog meer op een mongooltje lijk

    wanneer trekt die zwelling in mijn lip weg?

    en pleaaaaase kan iemand me gerust stellen

    verandert het nog veel?

    ik hoop zo dat mn neusbrug smaller wordt en mijn neuspunt weer normaal!

    iemand????

  • Vivian

    Hallo allemaal,

    Ik heb hetzelfde als ‘c’.

    Ik heb gehuild toen het kapje eraf ging..

    Ik heb een neusbrugcorrectie in Belgie gedaan, dit was afgelopen zaterdag dus 6 dagen geleden.

    Vooral bij mijn ogen en op de neusbrug is het heel erg dik, hij lijkt zo breed nu.

    Echt een muppet.

    Kan iemand ons gerust stellen?

    En ‘c’ hoe is het nu met jou?

    Groetjes,

    Vivian

  • Anne

    Hallo Cesar, ik heb hetzelfde probleem met mn neusgaten. Vroeg me af hoe het nu bij jou is? Groetjes Anne

  • Anne

    Hallo Sarah, ik heb hetzelfde probleem met mn neusgaten. Vroeg me af hoe het nu bij jou is?

    Groetjes Anne