Zwelling na neuscorrectie

  • cédric

    c en vivian , waar hebben jullie je neuscorrectie laten doen ?

    en hoe is het nu nog afgelopen met de zwelling ?

    groetjess

  • Ricardo

    Alleenmaar reacties van geschrokken mensen, maar hoe is het nu na zoveel jaar geworden?

  • Felicity

    Hi,

    Ik ben heel blij met deze pagina. Ik heb 13/04 mn operatie gehad. Na een maand voel ik me nog altijd mismaakt. Mn bovenlip werkt nog altijd niet zoals het zou moeten. En mn linker neusvleugel staat een stuk hoger dan mn rechter. Je ziet een verschil van 1 a 2 mm.

    Hoe is het met de mensen die langer geleden een neuscorrectie hebben laten doen? Trekt dit weg? Na hoe lang wen je aan het nieuwe gezicht in de spiegel. Ik schrik nog iedere dag als ik mezelf zie :(

  • leo

    Hoi ik ben Leo 57 jaar

    kreeg al 10 jaar geen lucht door me neus meer ,wat wel erg belangrijk is voor de nacht ivm Abneu apparaat.

    Nu geholpen sinds week geleden operatie van 3,5 uur breken kraakbeen excetera.

    heb 30 jaar geleden ook neus operatie ondergaan was erger nog.

    Nu paar bloedingen gehad paar keer terug naar EHBO en kno arts .

    Leeggezogen enz.

    Hou rust houd nek koel drink eet koud 

    Paar weken later zal ik herboren zijn .even afzien .

    Het was en is het waard lucht heb je nodig om te helen

    En het was een gokje maar heb weer het neusje van de zalm chapCha.

  • Lakeysha

    Hoi allemaal! Ik ben heel blij om te lezen dat iedereen ontevreden was nadat het kapje eraf ging. Een week terug, 19 juli heb ik een neuscorrectie gehad en 2 dagen terug is mijn kapje eraf gehaald. Bruh, ik schrok me een hoedje. De zijkant was amazing, mn bobbel was compleet verdwenen, maar DE VOORKANT…. mijn neus is super dik en super groot. Groter dan ooit tevoren. Ik lees bij sommige dat het een jaar duurt voordat het veranderd,ik ben nu een beetje bang. Ik heb echt geen zin en geen tijd om een jaar te wachten. heeft iemand ook pukkeltjes gehad door de narcose!? P.S: ik heb mijn 2 weken gevlogt en vlog mn journey ook. Komt zondag nacht online!Abboneer op mn kanaal als je geïnteresseerd bent https://youtu.be/cYG2TQrJw2U

  • Yusy

    Hey!

    Ikzelf ben geopereerd op 14 november in een Turkse kliniek bij een bekende dokter, nu exact een week geleden. Ik ben enorm tevreden en dit al na een weekje. Toen het kapje bij mij eraf ging was ik superblij maar in 20 minuten zwelde mijn neustip enorm - paniek alom. Nu is het ondertussen terug aan het afzwellen en weet nog niet waar het gaat stoppen. Ik heb me laten vertellen dat de neustip-zwelling enige tijd (minimum 6 weken) aanwezig zal zijn totdat het lichte drukgevoel op je neustip verdwijnt. 

    Zijn hier nog mensen aanwezig waarbij het al enige tijd is geleden dat ze de operatie hebben doorgaan. Ik hoor graag jullie post ervaring. 

    Ik weet ook niet of het veel uitmaakt als het over een mannelijke neus gaat?

    Alvast vriendelijk bedankt voor reactie en veel plezier met de neuzen(sjes)

  • Ingrid

    Hallo, ik heb een week geleden een neuscorrectie ondergaan en mijn neus is nog steeds erg verstopt! Heeft hier iemand ervaring mee? Is dit normaal en komt het goed?

  • Isa

    Ingrid

    Hallo, ik heb een week geleden een neuscorrectie ondergaan en mijn neus is nog steeds erg verstopt! Heeft hier iemand ervaring mee? Is dit normaal en komt het goed?

    Hoi Ingrid,

    ik ben 29 maart geopereerd en had dit ook maar is inmiddels beter. Bij jou ook?

    zwelling is alleen nog niet weg bij mij en de oplosbare hechtingen zitten er ook nog in, doet ook pijn aan de binnenkant (tussenschot is ook recht gezet). 

    en ik heb na 5 weken nog steeds blauwe plekken, drama!

    gr. Isa

  • Zara

    DELETION_USER

    Hey allemaal,

    ik ben Julie en heb 5 februari een neuscorrectie laten doen.

    Ik kan me helemaal vinden in de reacties die jullie hier neerschrijven….

    vond men neus ook helemaal niet goed toen mijn kapje eraf ging. 

    Ik heb mijn ‘hump’ laten weghalen, en toen mijn kapje eraf ging was hij precies nog steeds een beetje aanwezig, mijn neus was ook zooo gezwollen…. ik heb zoveeel foto’s genomen dat ik nu duidelijke verschillen kan zien!

    na 3 maanden was ik super tevreden van mijn neus.

    de bult die eerder nog te zien was, was zo hard gezakt dat het een mooi boogje is geworden!

    ik ben super perfectionistisch en ik kan jullie vertellen dat ik 3 maand later al super tevreden was! (Wat 3 maand niet kan doen)

    nu heb ik de pech gehad dat ik wanneer ik net blij begon te worden, flauw gevallen ben, recht op mijn neus… hij was opslag gebroken!

    ik wist niet wat me overkwam, ik heb dagenlang gehuild!

    3 mei ben ik opnieuw geopereerd om men gebroken neus terug recht te zetten en nu vind ik opnieuw mijn neus niet goed….

    mijn zijkant vind ik nog steeds hetzelfde maar nu is mijn voorkant helemaal niet meer als daarvoor…. nu wijst mijn neustip naar links en zie je duidelijk dat deze scheef staat….

    ik weet uit ervaring dat je moet wachten en geduld hebben, maar dit is geen echte neuscorectie geweest, maar het terug rechtzetten van mijn gebroken neus en nu vraag ik mij af of dit nog opnieuw recht gaat trekken natuurlijk….

    toevallig iemand hier ervaring mee?

    liefst, Julie

    Hoi Julie, 

    ik heb precies hetzelfde probleem nu als jij toen had. Op de neusbrug waar mn bobbel is weggehaald, is de huid nog niet plat gezakt. Ziet eruit als een lichte bobbel, maar kan t indrukken en wordt een mooie boog. Denk je dat dat gaat zakken?

    heb je fotos van toen? Dank je

    liefs, Zara